MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Uit onderzoek blijkt (bron ga ik nu niet zoeken) dat je test tot 3 dagen na trainen verlaagd is waarna het weer naar baseline optrekt. Die redenatie gaat dan niet op.

Klopt niks van, ben altijd beregeil de dag na een been/rugtraining. Waarschijnlijk omdat het de grotere spiergroepen zijn = meest test aanmaak.

Klopt niks van, ben altijd beregeil de dag na een been/rugtraining. Waarschijnlijk omdat het de grotere spiergroepen zijn = meest test aanmaak.

Ik vind het argument 'mijn libido is hoog na een zware trainingssessie, dus is mijn test hoog' nou niet echt een goed argument. Ik zal hier nog even op terugkomen. Ik kan het betreffende artikel niet vinden nu.

Ik vind het argument 'mijn libido is hoog na een zware trainingssessie, dus is mijn test hoog' nou niet echt een goed argument. Ik zal hier nog even op terugkomen. Ik kan het betreffende artikel niet vinden nu.
Na zware squats en deadlifts stijgen je testosteron levels en ook GH en IGF-1 + een paar andere anabolische hormonen. Maar het effect is slechts tijdelijk (enkele uren als ik mij goed herinner). Daar na zakken je waardes onder de normale waarden voor een langere tijd (1 dag?). Daarna komen ze weer op hun normale waardes of zelfs een klein beetje hoger.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1860749

Niet echt een citaat, maar je kan wel duidelijk merken dat de zomer eraan komt. Binnenkant en zijkant borst trainen :spaz:

Na zware squats en deadlifts stijgen je testosteron levels en ook GH en IGF-1 + een paar andere anabolische hormonen. Maar het effect is slechts tijdelijk (enkele uren als ik mij goed herinner). Daar na zakken je waardes onder de normale waarden voor een langere tijd (1 dag?). Daarna komen ze weer op hun normale waardes of zelfs een klein beetje hoger.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1860749

Dus elke paar uur squatten voor massive gains

Punjab tegen een dikke collega die een dropje komt halen bij andere collega: "doe dat nou niet jongen"
Collega tegen Punjab: "Maar vanavond toch al heel de avond aan het bier"

:o

Dem logica

iemand in de klas vroeg: welke creatine kuur kan ik het beste nemen?

ik zij waarvoor dan?

over 5 weken ga ik naar spanje, en voor die tijd wil ik graag gespierd zijn.

:l

iemand in de klas vroeg: welke creatine kuur kan ik het beste nemen?

ik zij waarvoor dan?

over 5 weken ga ik naar spanje, en voor die tijd wil ik graag gespierd zijn.

:l

Als het een n*ger is is dat makkelijk haalbaar... Ik ken gastten die trainen 2-3 weken en zien eruit alsof ze nonstop trainen. En ze weten dit van zichzelf en praten hier dan ook over met een BIG SMILE :D
Ik lach dan ook maar kan van binnen wel janken...

Even serieuse vraag over creatine (straks mogen jullie deze quote hier ook wel plaatsen)
Maar zorgt creatine voor een zichtbaar (wel of niet tijdelijk) resultaat?
Heb het meerdere keren geprobeerd, verschillende merken, meestal paar dagen hooguit 2 weken maar ik stop altijd omdat ik er alleen maar kots en kotsmisselijk ervan word..

Als het een n*ger is is dat makkelijk haalbaar... Ik ken gastten die trainen 2-3 weken en zien eruit alsof ze nonstop trainen. En ze weten dit van zichzelf en praten hier dan ook over met een BIG SMILE :D

Even serieuse vraag over creatine (straks mogen jullie deze quote hier ook wel plaatsen)
Heb het meerdere keren geprobeerd, verschillende merken, meestal paar dagen hooguit 2 weken maar ik stop altijd omdat ik er alleen maar kots en kotsmisselijk ervan word..

Ik word altijd erg nerveus van creatine :/ Niks voor mij ook dus.

Het enige uiterlijke resultaat is vochophouding. Maar dit ga je niet na een week of 2 al zien (dacht ik...). En er zijn ook non responders op creatine. Dat kostsen verbaasd me wel aangezien er geen smaak in zit.

Ik heb 1 van de meeste epische uitspraken ooit gehoord.

Lang verhaal kort: Onze sportschool waar ik ook werkte is 2 weken geleden failliet gegaan. Nu heeft een sportschool(healthcenter) in de buurt alle leden overgenomen en mogen wij als leden 1 maand gratis trainen.

Afgelopen vrijdag ging ik benen trainen en zie ik dat ze een squatrek hebben. Ik zet dat ding goed en haal er wat stangen af. Komt er een trainer naar mij toe na mijn 2e set,"Dus jij gebruikt een opberg rek om te squatten?"

3qce6m.jpg

Het verhaal word nog mooier als ik erbij vertel dat ze een collega en mij niet overnemen omdat we te breed zijn en niet in hun sportschool beeld passen.

colin****you.gif

Lang verhaal kort: Onze sportschool waar ik ook werkte is 2 weken geleden failliet gegaan. Nu heeft een sportschool(healthcenter) in de buurt alle leden overgenomen en mogen wij als leden 1 maand gratis trainen.

Afgelopen vrijdag ging ik benen trainen en zie ik dat ze een squatrek hebben. Ik zet dat ding goed en haal er wat stangen af. Komt er een trainer naar mij toe na mijn 2e set,"Dus jij gebruikt een opberg rek om te squatten?"

3qce6m.jpg

Het verhaal word nog mooier als ik erbij vertel dat ze een collega en mij niet overnemen omdat we te breed zijn en niet in hun sportschool beeld passen.

colin****you.gif

Echt om te janken

:roflol: Squatten in een opbergrek. Hoe komen ze er toch op...

tumblr_m0qoox2Ref1qm37qco1_250.gif

Ben er nu mee bezig voor het eerst.
Ook veel last van misselijkheid en me maag, maar die is al niet zo goed.
Nerveus ervaar ik (nog) niet.

Ja er zijn van die n*gers met super genen,die hoeven alleen naar een gewicht te kijken en ze groeien al.
Maar er zijn er ook zat die niet zo gezegend zijn.
Ik zie ook genoeg Marokkanen die ook heel snel gaan en mooie droge spiermassa aanzetten die hebben vaak ook goede genetics.

Ik ben een halve zuiderling en in me 20er tot midden 30 zonder sport, dus ik deed geen fl**ker behalve roken, zuipen, uitgaan en vreten wat je wilt ben ik altijd atletisch (dus voor duidelijkheid voor mensen meteen gaan flippen,NIET bb waardig of breed maar gewoon een redelijk gespierd lichaam ,met 4 pack) geweest dus het gaat imo niet altijd op dat je een kleurtje moet hebben.

3qce6m.jpg

colin****you.gif

Laat me raden: je trainde bij Fitcentre Zeist? Lekker dan. Trainde daar vroeger ook altijd en dat is nogal een cultuurverschil. Bij fitcentre hadden ze bepaald geen hekel aan buffe gasten.

Terug
Naar boven