XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Het verhaal word nog mooier als ik erbij vertel dat ze een collega en mij niet overnemen omdat we te breed zijn en niet in hun sportschool beeld passen.

Serieus :') zulke mensen met veel ervaring die breed zijn; dat is toch goede motivatie voor de rest?
Tenzij je in een 'speciaal voor vrouwen' fitness bullshit staat, dan kan ik t me voorstellen..maar kom op wat een zeikerds daar :/

Gebeurt wel vaker helaas. Bij veel sportscholen hebben ze bijvoorbeeld alleen maar dumbbells tot 30 of 36kg, met als argument dat ze bang zijn dat er anders teveel AAS gebruikers komen trainen, en dat is dan niet goed voor het imago.. Zo'n kromme redenatie, maar goed uiteindelijk draait het allemaal om geld verdienen aan fitnessers die 1x per week komen trainen.. :rolleyes:

Gebeurt wel vaker helaas. Bij veel sportscholen hebben ze bijvoorbeeld alleen maar dumbbells tot 30 of 36kg, met als argument dat ze bang zijn dat er anders teveel AAS gebruikers komen trainen, en dat is dan niet goed voor het imago.. Zo'n kromme redenatie, maar goed uiteindelijk draait het allemaal om geld verdienen aan fitnessers die 1x per week komen trainen.. :rolleyes:

Aan een huisvrouw die één keer per week komt verdienen ze meer dan een bodybuilder die 5 keer in de week traint. Als je het puur commercieel bekijkt zou ik het ook zo aanpakken. Toch een grote groep mensen die zich niet op het gemak voelen bij deze testosteronbommetjes.

Wij hebben er ook heel wat weggejaagd, trainde op het laatst steeds minder tussen zeven en half negen. Sportschool is ook failliet gegaan.

Aan een huisvrouw die één keer per week komt verdienen ze meer dan een bodybuilder die 5 keer in de week traint. Als je het puur commercieel bekijkt zou ik het ook zo aanpakken. Toch een grote groep mensen die zich niet op het gemak voelen bij deze testosteronbommetjes.

Wij hebben er ook heel wat weggejaagd, trainde op het laatst steeds minder tussen zeven en half negen. Sportschool is ook failliet gegaan.

Dat is wel zo, maar hardcore trainers zijn ook loyaler en je kunt doorgaans meer vragen per maand, zolang je tent maar in orde is.

als je donker ben lijk je eerder buff dan als je lichte huidskleur heb.

vandaar de tan bij bodybuilders.

ik heb 5 dagen 20 gram creatine genomen nu weer 5 gram.
het is niet nodig maar de laad fase is ietsje langer als je begint met 5 gram.

doe meestal door de thee dan lost het helemaal op.

enige side effect is:

dat mijn ontlasting minder is, in de zin van dat het soms aan de dunne kant is.

voordelen:

5% sterker, aders komen meer naar voren

Laatst bewerkt:
Dat is wel zo, maar hardcore trainers zijn ook loyaler en je kunt doorgaans meer vragen per maand, zolang je tent maar in orde is.

Ik denk dat je er hiermee echt naast zit. O.a. op DBB kan je wel zien dat de hardcore bb'er over het algemeen gewoon veel basic spul wil hebben en hier dan ook niet teveel voor willen betalen. het zijn juist de huisvrouwen etc. die een abbo van €50 betalen voor bv ook zaken als een sauna.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 12:17 ----------

Om ff terug te pakken op creatine, ik heb het 2x geprobeerd van 2 merken en werd er steeds misselijk van. Iemand tips? Want het is toch een handig supplement.

Ik denk dat je er hiermee echt naast zit. O.a. op DBB kan je wel zien dat de hardcore bb'er over het algemeen gewoon veel basic spul wil hebben en hier dan ook niet teveel voor willen betalen. het zijn juist de huisvrouwen etc. die een abbo van €50 betalen voor bv ook zaken als een sauna.

Om ff terug te pakken op creatine, ik heb het 2x geprobeerd van 2 merken en werd er steeds misselijk van. Iemand tips? Want het is toch een handig supplement.

meer water drinken !

Drink het met dikkig vruchtensap (zoals dubbeldrank) en drink gewoon erg veel water de gehele dag door. Creatine wordt het beste opgenomen samen met suikers en water zorgt ervoor dat het zijn verdere werk kan doen.

De sportschool waar ik train is hier dus een perfect voorbeeld van, met dumbbells tot 30kg.
Ik train pas zo'n 8 maanden en zit nu op die 30kg, maar blijkbaar ben ik de 'enige' die klaagt, en daarom breiden ze het dus niet uit richting de 40kg :mad:
Ook is het bankje voor de BP niet te verstellen in de hoogte bij ons, dus incline presses gebeuren nu met de barbell van de BP op een los bankje, waardoor de barbell ook nergens in te zetten is ( geen squatrek, anders kon het bankje misschien nog hiervoor gezet worden ):rolleyes:
Dangerous as ****!

Waarom zoek je dan niet gewoon een andere sportschool als het zo k*t is?

In het dorp waar ik woon zijn er maar 2 in totaal en ieder heeft zijn eigen nadelen en voordelen.
Ik hou er ook niet echt van om te reizen om te sporten ( dichts bijzijnde is 20 min met auto ).
Beetje improviseren en dan komt het meestal wel goed met een spotter erbij, en anders de incline presses maar even achter wegen laten en gewoon flat BP knallen.

Vorige week zelf een T-bar row in elkaar gezet, stang van BP, 1 kant tegen de muur aan leggen, andere kant gewichten aan hangen en met een handvat eronder gewoon optillen dat ding terwijl ik op een verhoging sta.
Ging goed totdat de muur het niet meer hield en het uiteinde van de BP stang een dik gat in de muur boorde :D

In het dorp waar ik woon zijn er maar 2 in totaal en ieder heeft zijn eigen nadelen en voordelen.
Ik hou er ook niet echt van om te reizen om te sporten ( dichts bijzijnde is 20 min met auto ).
Beetje improviseren en dan komt het meestal wel goed met een spotter erbij, en anders de incline presses maar even achter wegen laten en gewoon flat BP knallen.

Vorige week zelf een T-bar row in elkaar gezet, stang van BP, 1 kant tegen de muur aan leggen, andere kant gewichten aan hangen en met een handvat eronder gewoon optillen dat ding terwijl ik op een verhoging sta.
Ging goed totdat de muur het niet meer hield en het uiteinde van de BP stang een dik gat in de muur boorde :D

niet orgineel gebruikt bij mijn oude sportschool ook ik en wat vrienden daar deden het eerst altijd op de zelfce plek nu heft iedereen zijn eigenplek en is heel de muur naar de t*fus

niet orgineel gebruikt bij mijn oude sportschool ook ik en wat vrienden daar deden het eerst altijd op de zelfce plek nu heft iedereen zijn eigenplek en is heel de muur naar de t*fus

Ik heb de oefening overgenomen van een paar beesten die ik hem heb zien doen met hogere gewichten en enkel wat krassen op de muur, maar ik ben de eerste die erdoorheen ging.
Bleek ook een hele dunne wand te zijn achteraf.
Zet nu gewoon een schijfje van 2,5kg ertussen en problem solved :eyes:

Gozer in mijn sportschool:

''Waarom train je zo vaak benen?'' ''Je benen kunnen niet groot worden hoor!''

Vervolgens begint hij een heel verhaal op te hangen dat hij maar 1x per week benen traint en dan met hele lichte gewichten. Als ik dan aan hem vraag of hij dan tenminste wel high reps doet ''Nee, maar wel langzaam'' :duh:

Manager bij anytime fitness die me als lid probeerdde te krijgen ;

Wij hebben geen bankdruk bankje want dat is niet nodig, iedereen denkt dat je daar sterker en groter mee word maar dat is niet zo.
Als je bankdrukt in een smith word je veel sterker volgens dat mokkel, :hamer:

Even serieuse vraag over creatine (straks mogen jullie deze quote hier ook wel plaatsen)
Maar zorgt creatine voor een zichtbaar (wel of niet tijdelijk) resultaat?
Heb het meerdere keren geprobeerd, verschillende merken, meestal paar dagen hooguit 2 weken maar ik stop altijd omdat ik er alleen maar kots en kotsmisselijk ervan word..

Indirect zorgt het voor resultaat in de zin van intensievere trainingen en beter herstel. Direct niet, volgens mij is de vochtophoping intramusculair, als je zichtbaar vocht vasthoudt door crea zal dat minimaal zijn. Je kracht neemt wat toe en daarnaast neemt het ook sneller doe (dat is mijn ervaring).
Misselijk worden etc heb ik geen last van, misschien komt het doordat jullie het op een lege maag innemen maar mijn ervaring is dat dat niet nodig is, ik neem het altijd na een maaltijd in. Veel water drinken om de effecten te optimaliseren.

Ik heb 1 van de meeste epische uitspraken ooit gehoord.

Lang verhaal kort: Onze sportschool waar ik ook werkte is 2 weken geleden failliet gegaan. Nu heeft een sportschool(healthcenter) in de buurt alle leden overgenomen en mogen wij als leden 1 maand gratis trainen.

Afgelopen vrijdag ging ik benen trainen en zie ik dat ze een squatrek hebben. Ik zet dat ding goed en haal er wat stangen af. Komt er een trainer naar mij toe na mijn 2e set,"Dus jij gebruikt een opberg rek om te squatten?"

3qce6m.jpg

Het verhaal word nog mooier als ik erbij vertel dat ze een collega en mij niet overnemen omdat we te breed zijn en niet in hun sportschool beeld passen.

colin****you.gif

:roflol: Squatten in een opbergrek. Hoe komen ze er toch op...

Komt er een fitness Instructeur naar me toe tijdens mijn cardio "bent U nou aan het rennen op de loopband"?? :eek:

Weet niet of dit citaat hier goed is, maar iemand zei dit over dik (niet dun) zijn en bewegen:

"Tja, liever 14 dagen schamen op het strand dan 365 dagen in de sportschool zweten"

:')

Terug
Naar boven