XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Hopelijk is dit van jullie een grapje..

Ja zit aan weightgainer ivm moeite met eten ivm stress (tijdelijk dus hopelijk).
Voor degene die echt serieus zijn (al hoop ik van niet) je komt aan door kcal overschot, weightgainer is niet gelijk een kcal overschot.

Ja zit aan weightgainer ivm moeite met eten ivm stress (tijdelijk dus hopelijk).
Voor degene die echt serieus zijn (al hoop ik van niet) je komt aan door kcal overschot, weightgainer is niet gelijk een kcal overschot.

Dus als jij gaat cutten gebruik je een weightgainer? Strong logic.

We snappen je Hell. We vroegen ons alleen af of jij het wel snapte ;)

Waarom stress en niet eten, komt het door de verliefdheid op skyblazer, dat horen juist de mooiste tijden te zijn.

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

Lol, dacht bijna even dat jullie het niet snapten :D

Ik zal je een tip geven waar je de rest van je leven wat aan kunt hebben:
Probeer niet teveel voor anderen te denken ;)

Waarom stress en niet eten, komt het door de verliefdheid op skyblazer, dat horen juist de mooiste tijden te zijn.

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

Ik zal je een tip geven waar je de rest van je leven wat aan kunt hebben:
Probeer niet teveel voor anderen te denken ;)

Nee komt daar niet door :p

Nouja, ik dacht niet echt voor anderen, de anderen gaven zelf aan het niet te snappen ;)

:roflol:

Wat is een kcal overschot?

20101224161625!Son-i-am-proud.jpg

Een vetz*k (morbide obesitas) bij ons in de gym die mij vertelde dat hij het toch gemakkelijker had dan mij. Ik moet namelijk constant eten om spieren te kweken en hij moet gewoon vet omzetten in spier.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven