Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Dat klopt. Ik ben dus iedere vrouw in mijn omgeving aan het stimuleren om te gaan squatten/bbing.
Heb zelfs mijn zusje zo ver gekregen om te squatten en twee goede vriendinnen van mij.

Binnenkort lopen er eindelijk is wat babes rond die andere babes weer zullen overhalen om ook te squatten, een ware squatbil epidemie volgt in Beverwijk. Let maar op. :p

Hehehe, hopelijk vertellen zij het door zodra ze effect zien en houden ze het niet voor zichzelf :o

Tour de France wielrenners hebben echt hele dikke gespierde benen.

Waarschijnlijk een veel geplaatste.

Heb gister een vriendin overgehaald om te squatten en pushups te gaan doen, heb zelfs een trainschema voor haar gemaakt.

Op een gegeven moment komt ze met het volgende aan:
"Ja, maar ik wil niet een bodybuildster worden hoor."

Totaal onzin, een vrouwelijk endocriene systeem laat het simpelweg niet toe om grote spiermassa te behouden/onderhouden. Een vrouw kan simpelweg maar beperkt spiermassa aanzetten, wat een vrouw natuurlijk kan aanzetten is trouwens ontzettend mooi. Zonder AAS zal een vrouw nooit op een bodybuildster gaan lijken, ook al zou ze willen.

Die opmerking is wel zo ZO respectloos eigenlijk he, qua insteek. Alsof gespierd zijn een griepje is ofzo. Je wordt 's ochtends wakker en SO DE t*ring IK BEN BUFF! WHAT HAPPENED? En daarmee wordt even compleet het vaak jarenlange harde werk aan de kant geschoven die wij er in proppen om daar in de buurt te komen. Verder van de waarheid kun je echt niet komen. Als je zoiets roept ben je dus echt full r*tard.

Die opmerking is wel zo ZO respectloos eigenlijk he, qua insteek. Alsof gespierd zijn een griepje is ofzo. Je wordt 's ochtends wakker en SO DE t*ring IK BEN BUFF! WHAT HAPPENED? En daarmee wordt even compleet het vaak jarenlange harde werk aan de kant geschoven die wij er in proppen om daar in de buurt te komen. Verder van de waarheid kun je echt niet komen. Als je zoiets roept ben je dus echt full r*tard.

Nou je het zegt, eigenlijk nooit zo over nagedacht. Maar je hebt gelijk indd

hier heb ik dus zo een 2 jaar geleden een discussie over gehad met iemand die toen daar heilig van overtuigd was, als ik hem daar nu mee confronteer (hij lift zelf ook) ontkent hij het gezegd te hebben :D

tdf11st10-legs465.jpg

.

Laatst bewerkt:
"Grote mannen, kleine jannen", waarom denken zo veel mensen toch zo? of komt het gewoon omdat ze zelf maar een paar cm hebben ???

lach uit luid

Terug
Naar boven