- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
ja idd. dat zegt iemand van 21 die "waarschijnlijk" al meer heeft gedaan dan als jij de 40 passeert, leeftijd zegt niks.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja idd. dat zegt iemand van 21 die al meer heeft gedaan dan als jij de 40 passeert.
ja idd. dat zegt iemand van 21 die "waarschijnlijk" al meer heeft gedaan dan als jij de 40 passeert, leeftijd zegt niks.
Zeg 'machtige relkoning', dit is het citaten van verstandlozen topic.
Als je zo graag wilt rellen maak je maar een eigen topic aan.

That^
Overigens was ik gestopt, maarja als iemand weer olie op het vuur gooit, gooi ik er graag wat benzine bij.![]()

ik nomineer je nu al voor relkoning van DBB 2009.... je relt om niks. heerlijk
)Welke poeders zijn volgens jou verontreinigd met Anabole stoffen Bart? Creatine, Whey misschien?
"van teveel eitwitten krijg je kanker!"
heb ik ook eens voorbij horen komen
(zie sig)ik: fitness je nog
vriend: nee ben gestopt omdat ik te groot werd.
ik :hoeveel weeg je dan
vriend: 81kg
ik: op hoeveel cm?
vriend:1.87m
![]()

vandaga bij de gym,
gozer vraagt aan de instructeur:
G: jo I, ik wil 5kg aankomen wat kan ik het beste doen, veel eten toch?
I: ja als jij snel 5kg wilt aankomen moet je naar de macdonalds
G: nee wel spier gewoon, goed eetschema?
I:nou er was heir eens iemand en die at 4500kcal per dag, dus het maximale van en vrouw en man bij elkaar op 1 dag! Hij kwam 40kg aan binnen 3 maanden! Ongezond toch!?
G: oh wat meot ik dan doen?
I: ja eiwitten zijn heel gezond, ik zou gewoon een pot eiwiten kopen en kijken hoe dat werkt.
G: oke bedankt
dudeeeeeeeee?