MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Altijd geweldig als iemand zich belachelijk maakt en het dan koste wat kost probeert recht te praten :roflol:

rel hervat

Welke poeders zijn volgens jou verontreinigd met Anabole stoffen Bart? Creatine, Whey misschien?

I'm in again!

Aangezien CXLBV weer slim komt doen!:D

Absoluut niet,
ookal zou het zo zijn, zou ik het nog niet toegeven. Omdat jou I-penis al veel te groot is.
Dus ik kruip morgen weer vol verwachting achter m'n pc om te lezen wat je nou weer te lullen hebt.

Fijne nacht!

/relkoning.:coffee:

Over en uit.

Absoluut niet,
ookal zou het zo zijn, zou ik het nog niet toegeven. Omdat jou I-penis al veel te groot is.
Dus ik kruip morgen weer vol verwachting achter m'n pc om te lezen wat je nou weer te lullen hebt.

Fijne nacht!

/relkoning.:coffee:

Over en uit.[/QUOTE]

Als je zoiets zegt:

Ben jij de gene die over zegt...
En de gene die terug lult, zegt Uit..

Oftewel Game over;)

Als je dan al de behoefte hebt om een aardig topic te verpesten met rellen, rel dan goed, dat het ook nog een beetje aardig is om te volgen. Nu is het alsof ik naar een schoolplein zit te kijken waar een paar spastische broekventjes elkaar een beetje als meisjes uitschelden.

Als je dan al de behoefte hebt om een aardig topic te verpesten met rellen, rel dan goed, dat het ook nog een beetje aardig is om te volgen. Nu is het alsof ik naar een schoolplein zit te kijken waar een paar spastische broekventjes elkaar een beetje als meisjes uitschelden.

Ik zou zeggen, join it?:)

Denk dat Klaaswitz wat verstandiger is dan wat broekies.

Ach, zie het zo, die mannekes zijn waarschijnlijk wat aggressief door de hoge test niveaus op hun leeftijd.

Enjoy it! Eten, heffen en groeien mannen :D

"van teveel eitwitten krijg je kanker!"

heb ik ook eens voorbij horen komen

Klassieker weer gehoord vandaag: Dan kan je vet omzetten in spieren!

Terug
Naar boven