XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Vriendin van mn pa waar ik tijd geleden boos op was geworden (ze is hier denk +- 1 jaar lang niet meer in huis geweest en ze ontweek mij) kwam haar toevallig tegen (ik ben nooit langer boos dan 5 min) en ze wou het goedmaken.

Prima ik schud wel een keer de hand. zegt ze: "Ja ik weet niet of je zo agressief wordt door die eiwit shakes enzo blahblah..."

:roflol:
:roflol: domme trut

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

strong proteine rage

Vriendin van mn pa waar ik tijd geleden boos op was geworden (ze is hier denk +- 1 jaar lang niet meer in huis geweest en ze ontweek mij) kwam haar toevallig tegen (ik ben nooit langer boos dan 5 min) en ze wou het goedmaken.

Prima ik schud wel een keer de hand. zegt ze: "Ja ik weet niet of je zo agressief wordt door die eiwit shakes enzo blahblah..."

hahahahahaha

''Zijn jullie aan het squatten?''

Laatste rep van deadlift..

Op kantoor werken met bijna alleen maar vrouwen, dat is ook vragen om reacties...

En ze blijven ook maar komen met dezelfde opmerkingen, iedere dag, iedere maaltijd die ik tussen 8:00 en 16:30 neem.

Op kantoor werken met bijna alleen maar vrouwen, dat is ook vragen om reacties...

En ze blijven ook maar komen met dezelfde opmerkingen, iedere dag, iedere maaltijd die ik tussen 8:00 en 16:30 neem.

Herkenbaar :P De vrouwen die er het raarste van opkijken zijn dan toevallig zelf het dikst :roflol:

''Een boterham met kaas in de tosti ijzer is hartstikke vet, kun je beter een normale boterham met kaas nemen''

die verrekte tosti-ijzers ook.. haha.. :suicide:

als ik op school met andere studenten/op mn werk met collega's die niets weten of willen weten van bb praat krijg ik altijd dezelfde standaard vragen:

''Oh jij fitnesst? Dan zit je zeker ook aan van die shakies enzo?''

''Gebruik jij ook eiwitten? Dat is toch een soort creatine?''

''Ik train mijn benen niet, ik voetbal al'' - Ecto, 24 jaar

Je weet dat je het kan verwachten maar af en toe valt je bek toch ook weer open van verbazing haha

''Een boterham met kaas in de tosti ijzer is hartstikke vet, kun je beter een normale boterham met kaas nemen''

die verrekte tosti-ijzers ook.. haha.. :suicide:

in 100gram tosti zit meer vet dan in 100gram broodje kaas. dus klopt wel voor een gedeelte:rolleyes:

komt omdat er wat vocht verdampt

als ik op school met andere studenten/op mn werk met collega's die niets weten of willen weten van bb praat krijg ik altijd dezelfde standaard vragen:

''Oh jij fitnesst? Dan zit je zeker ook aan van die shakies enzo?''

''Gebruik jij ook eiwitten? Dat is toch een soort creatine?''

''Ik train mijn benen niet, ik voetbal al'' - Ecto, 24 jaar

Je weet dat je het kan verwachten maar af en toe valt je bek toch ook weer open van verbazing haha

so true

"Ik wil een goed lichaam, dus ik ga hardlopen"

En eet vervolgens zo slecht dat je nog steeds boven onderhoudt zit :(

"Ik zit zelf op streng dieet, ik wil echt afvallen" dan gaat zij diezelfde avond 2x naar snackbar (kennis van mij)

in 100gram tosti zit meer vet dan in 100gram broodje kaas. dus klopt wel voor een gedeelte:rolleyes:

komt omdat er wat vocht verdampt

irrelevant, gaat over het verschil tussen 1 boterham met kaas en 1 boterham met kaas in het tosti ijzer, niet over de hoeveelheid

verhoudingsgewijs wel, maar er zit verder nog even veel vet in(of zelfs minder omdat er ook iets vet is verdampt)

Terug
Naar boven