AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Laatst bewerkt:
haha

Eigenlijk kan je gewoon het beste op je bank zitten en online opscheppen.

Weegschaaltje kopen.Of veel kip eten!

Soms eet ik ook wel is 1 kilo kip via musclemeat dan drink ik wat minder shakes. Maar ik heb een goed voedingsschema en ook advocado's enzo andere eiwitrijke producten (voedingsschema is gemaakt door onze Big T via DBB Persoonlijke Begeleiding)

ow broeder

"Bij roeien trek je vanuit je triceps."

'Er bestaat niet zo iets als grip training en ik train liever met handschoentjes om me handen te beschermen'..

'van creatine en eiwit shakes krijg je een kort lontje'

Laatst bewerkt:
Ik hoorde een tijd geleden dat ik geen creatine meer moest nemen want dat zou mijn hersenen aantasten en ik zou er super agressief van worden.

londje

'Er bestaat niet zo iets als grip training en ik train liever met handschoentjes om me handen te beschermen'..

ik vind handschoenen gay, maar bij bijvoorbeeld een zware row oefening (geen DL want dan heb je max grip nodig) dan gebruik ik wel pads, me eelt doet anders de volgende dag echt pijn.

Vriendin van mn pa waar ik tijd geleden boos op was geworden (ze is hier denk +- 1 jaar lang niet meer in huis geweest en ze ontweek mij) kwam haar toevallig tegen (ik ben nooit langer boos dan 5 min) en ze wou het goedmaken.

Prima ik schud wel een keer de hand. zegt ze: "Ja ik weet niet of je zo agressief wordt door die eiwit shakes enzo blahblah..."

:roflol:

Terug
Naar boven