MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Zeer zeker prachtig buff fisiek, ik begin me bijna zorgen te maken dat hij mij inhaalt :o:D

Haha, denk jij nu echt dat die lat zo groot is?
Dat is iets achter hem.

dat hoop ik toch ook voor hem...

ik kan het niet geloven dat hij 16 moet zijn, wat een freak zeg. is hij op zn 12de al begonnen met kuren ofzo?

en zn posing zuigt echt zwaar hard!!!

posing zuigt zwaar hard.
maar indd.. zeker dat die gast 16 is?.. lijkt me stug

kijk ze youtube profiel:

Dalorenzzo
Lid geworden: 17 november 2007
Laatste aanmelding: 1 uur geleden
Bekeken video's: 5402
Abonnees: 3031
Kanaal aantal keren bekeken: 213894

Leeftijd: 24
Land: Frankrijk

kansloze..

kijk ze youtube profiel:

Dalorenzzo
Lid geworden: 17 november 2007
Laatste aanmelding: 1 uur geleden
Bekeken video's: 5402
Abonnees: 3031
Kanaal aantal keren bekeken: 213894

Leeftijd: 24
Land: Frankrijk

kansloze..

Dude waarom zou je op youtube je eigen leeftijd invullen als je nog geen 18 ben. Dan krijg je gezeik bij sommige filmpjes dat je nog geen 18 ben om het te kijken. Aan z'n hoofd te zien kan hij makkelijk 16 zijn en waarom zou hij niet 16 kunnen zijn sowieso? Je heb gewoon freaks.

Dude waarom zou je op youtube je eigen leeftijd invullen als je nog geen 18 ben. Dan krijg je gezeik bij sommige filmpjes dat je nog geen 18 ben om het te kijken. Aan z'n hoofd te zien kan hij makkelijk 16 zijn en waarom zou hij niet 16 kunnen zijn sowieso? Je heb gewoon freaks.

en ouders die het toelaten dat hij op zn 14de ofzo al begint met kuren?! en dan nog zon fysiek opbouwen. dat lukt velen niet in 5 jaar. ik blijf het wel een beetje ongeloofwaardig vinden

en ouders die het toelaten dat hij op zn 14de ofzo al begint met kuren?! en dan nog zon fysiek opbouwen. dat lukt velen niet in 5 jaar. ik blijf het wel een beetje ongeloofwaardig vinden

Dat is apart van z'n ouders maar kan zeker en gebeurt wel vaker, en hij wss klein en vult snel. Ik denk btw ook wel dat hij behalve op jong begonnen te kuren ook gewoon heel goed eet/traint en ervoor leeft dat wil ook nog weles helpen :p

Kijk naar de junior squat records. Die jongens worden vanaf hun twaalfde aan een zwaar trainingsprogramma gezet, met perfecte voeding en een flink arsenaal aan spuiten. Die squaten ook voor hun achttiende 220-250 kg.

Waarom zou deze jongen in diezelfde omstandigheden niet zo'n fysiek kunnen hebben op zijn zestiende?

Kijk naar de junior squat records. Die jongens worden vanaf hun twaalfde aan een zwaar trainingsprogramma gezet, met perfecte voeding en een flink arsenaal aan spuiten. Die squaten ook voor hun achttiende 220-250 kg.

Waarom zou deze jongen in diezelfde omstandigheden niet zo'n fysiek kunnen hebben op zijn zestiende?

van zie zieke praktijken heb ik nog nooit gehoord. jongens die voor hun 18e 220 squaten :eek:... ahha en op hun 35e in een rolstoel rond scheuren :)

die lorenzo is 16 jaar.. Kan zen foto thread op bodybuilding.com niet meer vinden, maar hij was 1,5 jaar geleden begonnen als een super ecto a la sniperx en ziet er nu dus zo uit... als je in zen videos op youtube kijkt vind je vast wel een beginfoto
http://bodyspace.bodybuilding.com/Dalorenzo/

zijn stats:
BP: 165
SQ: 275
DL: 280
OH: 116
in kg's

armen: 45cm, benen 67,5 (sinds laatste updates)
en bodyweight: 97 bij 1.70

nou sorry vriend.
maar dit is wel heel erg ongeloofwaardig.

borst loopt achter zo te zien. en wtf die rechterlat is 3x zo groot als de linkse :roflol:

Achter hem hangt een spiegel en je ziet zijn arm daar waardoor het lijkt dat het zijn lats zijn.

Trouwens hij is 16 jaar (of net 17), neem maar eens een kijkje op bb.com. Hij beweerde natural te zijn maar niemand geloofde het, zeker niet als je naar zijn beginfysiek kijkt.

Terug
Naar boven