Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

borst loopt achter zo te zien. en wtf die rechterlat is 3x zo groot als de linkse![]()
Haha, denk jij nu echt dat die lat zo groot is?
Dat is iets achter hem.
Zeer zeker prachtig buff fisiek, ik begin me bijna zorgen te maken dat hij mij inhaalt![]()
kijk ze youtube profiel:
Dalorenzzo
Lid geworden: 17 november 2007
Laatste aanmelding: 1 uur geleden
Bekeken video's: 5402
Abonnees: 3031
Kanaal aantal keren bekeken: 213894
Leeftijd: 24
Land: Frankrijk
kansloze..
Dude waarom zou je op youtube je eigen leeftijd invullen als je nog geen 18 ben. Dan krijg je gezeik bij sommige filmpjes dat je nog geen 18 ben om het te kijken. Aan z'n hoofd te zien kan hij makkelijk 16 zijn en waarom zou hij niet 16 kunnen zijn sowieso? Je heb gewoon freaks.
en ouders die het toelaten dat hij op zn 14de ofzo al begint met kuren?! en dan nog zon fysiek opbouwen. dat lukt velen niet in 5 jaar. ik blijf het wel een beetje ongeloofwaardig vinden

en ouders die het toelaten dat hij op zn 14de ofzo al begint met kuren?! en dan nog zon fysiek opbouwen. dat lukt velen niet in 5 jaar. ik blijf het wel een beetje ongeloofwaardig vinden
Kijk naar de junior squat records. Die jongens worden vanaf hun twaalfde aan een zwaar trainingsprogramma gezet, met perfecte voeding en een flink arsenaal aan spuiten. Die squaten ook voor hun achttiende 220-250 kg.
Waarom zou deze jongen in diezelfde omstandigheden niet zo'n fysiek kunnen hebben op zijn zestiende?
... ahha en op hun 35e in een rolstoel rond scheuren 

Dude waarom zou je op youtube je eigen leeftijd invullen als je nog geen 18 ben. Dan krijg je gezeik bij sommige filmpjes dat je nog geen 18 ben om het te kijken. Aan z'n hoofd te zien kan hij makkelijk 16 zijn en waarom zou hij niet 16 kunnen zijn sowieso? Je heb gewoon freaks.
borst loopt achter zo te zien. en wtf die rechterlat is 3x zo groot als de linkse![]()
nou sorry vriend.
maar dit is wel heel erg ongeloofwaardig.