MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Als je over het een liegt, lieg je over al het andere ook. Ik geloof er helemaal geen reet van.

maar los van of hij nou 16 is of kuurt of wat dan ook....... HET IS EEN BEESCHT!!!!

een beescht is het zeker, dat wel.

ja, hijs wel big inderdaad.

kon ik ook geweest zijn als ik 3 jaar geleden al bij anabolen begon.

veel om fier op te zijn heeft hij imo niet.

je maakt ECHT veel domme opmerkingen. Echt waar, die gast traint 2 jaar en heeft echt nog geen monsterkuren achter de rug dus hij heeft gewoon veel aanleg en dedication.
fail

Past tenminste goed in het topic "citaten van verstandslozen".. en bij deze ben jij hier ook gequote

Ach ja, hoe je het ook went of keert. Mij maakt het geen **** uit of iemand nou wel of niet juicet. De issue is, dat er over essentiële zaken wordt gelogen, en daar heb ik een t*ring hekel aan.

Ik heb respect voor zijn progressie maar een enorm disrespect voor het feit dat hij alles aanelkaar liegt.

Simpele rekensom: respect - disrespect = 0

Klaar.

heel dit topic is verdoet

Vandaag was het weer zo ver, ik was met mijn training bezig en er komen twee ecto's binnenlopen. Ze hadden het over squatten of zo en toen zegt er eentje: ''squatten, dat is toch meer voor je schouders?'' :eek:

"wat is nou zo beter aan walnoten olie dan?"
- "zal wel een gram eiwit meer inzitten ofzo"

"een uurtje sporten is toch veel te kort, tenminste.. ik voel me dan nog niet sterker ofzo"

daarnet in de les, ging over creatine en supplementen, zegt die prof

het belangrijkste supplement is creatine, MAAR je mag dat niet zomaar ergens gaan kopen, je moet goeie coaching hebben om te weten waar je de potten koopt,
anders kunnen er anabole steroiden in vermengt zitten, en als ze je dan testen !! dan ben je erbij

wtf man:rolleyes: had zin om eens goed uit te leggen dat dit dicht bij onmogelijk is, maar omdat ik niet zo mondig ben heb ik maar gezwegen

"ik train al een tijdje niet meer maar ik had toen 56 cm armen" zie klein mager kereltje voor me staan ?

Terug
Naar boven