XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

't Is verder een aardige jongen hoor, maar een stagiair bij ons op de fitness maakte een opmerking naar mij toen ik met Overhead Press op de laatste reps met m'n rug hol stond. Hij zei dat ik op die manier dan m'n lats aan het trainen was...
Uhmm.. WUT!?!?!?!
:laugh:

gastje . hoeveel train jij per week? ik zeg 4 dagen per week 2 uur.
zegt hij pfffffff nou ik vind 2 keer 45 min meer dan zat per week als je maar zwaar traint 2 reps die je bijna niet aan kan word je ook breed van

gastje . hoeveel train jij per week? ik zeg 4 dagen per week 2 uur. zegt hij pfffffff nou ik vind 2 keer 45 min meer dan zat per week als je maar zwaar traint 2 reps die je bijna niet aan kan word je ook breed van

Kan je hem voor mij een kopstoot geven? Dat zal 'm leren.

"je moet elke keer rond dezelfde tijd gaan sporten, je lichaam raakt daar dan aan gewend en weet dan wat er gaat gebeuren en kan dan meer massa opbouwen"

vorige week appde een vriend nog, "je moet niet meer calorieën eten dan je verbruikt want daar word je dik van" terwijl ik 62 kg ben en 10%.. Heb hem gelijk geblokt en nummer verwijderd

Laatst bewerkt:
vorige week appde een vriend nog, "je moet meer calorieën eten dan je verbruikt want daar word je dik van" terwijl ik 62 kg ben en 10%.. Heb hem gelijk geblokt en nummer verwijderd

Ja en wat is hier zo verstandloos aan?
En met 62 kg mag je best meer gaan eten idd.

Aah dat verklaart het.

"je mag per week maar 100g vlees eten zegt mijn diëtist, dus jij maakt je lichaam kappot."

Terug
Naar boven