Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Maat van me: "Kun je me even helpen spotten bij het bankdrukken? (aan het eind van zijn training..)"
Ik: "Ja, natuurlijk."
Ik: "Ik doe altijd DB benchpress."
Maat: "Wat is dat dan?"
Ik: "Ja, dit.. [laat zien]."
Maat: "Oh, dat doe ik ook altijd, net nog zelfs. Ik wist niet dat die twee hetzelfde waren."

Maat van me: "Kun je me even helpen spotten bij het bankdrukken? (aan het eind van zijn training..)"
Ik: "Ja, natuurlijk."
Ik: "Ik doe altijd DB benchpress."
Maat: "Wat is dat dan?"
Ik: "Ja, dit.. [laat zien]."
Maat: "Oh, dat doe ik ook altijd, net nog zelfs. Ik wist niet dat die twee hetzelfde waren."

Zo raar vind ik het niet, als je niet zo lang traint. Er zijn verschillende woorden voor DB benchpress, als je die niet gebruikt is het toch normaal dat je even vraagt wat je bedoelt?

Maat van me: "Kun je me even helpen spotten bij het bankdrukken? (aan het eind van zijn training..)" Ik: "Ja, natuurlijk." Ik: "Ik doe altijd DB benchpress." Maat: "Wat is dat dan?" Ik: "Ja, dit.. [laat zien]." Maat: "Oh, dat doe ik ook altijd, net nog zelfs. Ik wist niet dat die twee hetzelfde waren."

Bedoel je dat hij niet zou weten dat je met Dumbbell BP ongeveer dezelfde oefening is als met 'normale' BP of bedoel je dat hij niet weet dat de benaming 'Dumbbell BP' dezelfde oefening was als de oefening die je hem toen liet zien?

Dat eerste is niet eens helemaal waar en dat tweede vind ik namelijk niet eens zo heel raar, wat maakt het nou uit als je de naam van een oefening niet weet :p

Bedoel je dat hij niet zou weten dat je met Dumbbell BP ongeveer dezelfde oefening is als met 'normale' BP of bedoel je dat hij niet weet dat de benaming 'Dumbbell BP' dezelfde oefening was als de oefening die je hem toen liet zien? Dat eerste is niet eens helemaal waar en dat tweede vind ik namelijk niet eens zo heel raar, wat maakt het nou uit als je de naam van een oefening niet weet :p
Hij wist niet dat het beide voor borst was, dus hij doet dus dubbel bench waarvan een hij op dat moment blijkbaar niet eens wist wat hij trainde :P Ik vroeg ook: Hoe ziet je training er uit? Ja, ik doe maar wat :p

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Zo raar vind ik het niet, als je niet zo lang traint. Er zijn verschillende woorden voor DB benchpress, als je die niet gebruikt is het toch normaal dat je even vraagt wat je bedoelt?

Het ging uiteraard niet om het woord, maar om de oefening en waar hij voor bedoeld is. Hij zegt al 3 jaar te trainen.

Sportschool instructeur die ik wel ken, en zelf ook best buff is.:

Ik ging op de weegschaal staan, stond 92 kilo.

Sportschoolinstructeur: '' zo, je gaat lekker of niet. maar dat komt alleen maar door die shakies van je hahaha''

I am dissapoint

Sportschool instructeur die ik wel ken, en zelf ook best buff is.:

Ik ging op de weegschaal staan, stond 92 kilo.

Sportschoolinstructeur: '' zo, je gaat lekker of niet. maar dat komt alleen maar door die shakies van je hahaha''

I am dissapoint

per direct doodtrappen

dat soort mensen hoeven we niet te hebben op deze wereld

Kakel je ook al?

Best duur grapje trouwens:p

Kakelen nog niet, 's ochtends kraai ik wel in de ochtendglorie :)

iets van een 1700 € als ik het zo uitreken, maar als ik dat niet zou eten, dan at ik wel iets anders, of ging ik meer op restaurant uit eten, zou ik meer snoepen, ...

Kakelen nog niet, 's ochtends kraai ik wel in de ochtendglorie :)

iets van een 1700 € als ik het zo uitreken, maar als ik dat niet zou eten, dan at ik wel iets anders, of ging ik meer op restaurant uit eten, zou ik meer snoepen, ...
1700€ wt kost bij jullie een kilo dan?

Terug
Naar boven