Fitness Seller

Clean and press

• Topic Starter Topic Starter
Een goede techniek gaat je deadlift verbeteren dus ik zou eerst daar mee beginnen voordat je een complexe oefening als de clean gaat doen.
Als jij de deadlift al niet beheerst zal de clean echt niet veel beter gaan.
techniek deadlift is top volgens mijn fysio, maar ik moest de deadlift weer langzaam aan opbouwen. ik heb langzaam opgebouwt opnieuw en stuit dan op 45kg, en dit lukt wel, maar als ik dan naar 50kg ga dan krijg ik weer pijn, zit dus vast met verhogen, en had als idee dat cleanen wel een beetje zou helpen als verhoging

techniek deadlift is top volgens mijn fysio, maar ik moest de deadlift weer langzaam aan opbouwen. ik heb langzaam opgebouwt opnieuw en stuit dan op 45kg, en dit lukt wel, maar als ik dan naar 50kg ga dan krijg ik weer pijn, zit dus vast met verhogen, en had als idee dat cleanen wel een beetje zou helpen als verhoging

Dan doe je duidelijk toch iets niet goed ... Of misschien is het omdat je met kleinere schijven lift en dus eigenlijk altijd deficit lift ???

Een clean doet niks voor je deadlift daar zijn ze te verschillend voor.
Maar pijn betekend dat je iets niet goed doet dus zo goed zal je techniek niet zijn

Ofwel probleem met techniek (en is je fysio niet gekwalificeerd genoeg), ofwel ben je van die blessure nog niet helemaal af.

Oke, ik zal deze week weer ns proberen te deadliften. Heb al aantal weken niet meer gedeadlift

Wat is een betere combi?
Ik doe op dinsdag voor biceps:
2x8 hammer curls en 2x8 ez-bar curls

Op vrijdag twijfel ik tussen
3x8 barbell curls of 3x8 normale standaard biceps curls
Welke van de 2?

En ik ga mijn kcal toch verlagen naar 2200kcal, met name ga ik kcal weghalen bij de vettige dingen en de hoge koolhydraat dingen

dit is de 2e week dat ik dit voedingsschema en sportschema volg, vorige week ben ik maar 3x geweest, en heb ik doordeweeks vaak wat minder gegeten dan op het voedingsschema staat, in het weekend ben ik gaan uiteten en had ik bbq dus daar komen weer wat kcal bij dan, deze week 2x wezen sporten al, ga vanavond en morgen ooknog, heb gegeten zoals gepland alleen sommige dingen heb ik niet gegeten ivm afspraken enz. Ben in deze andrhalve week met 5x sporten en toch twee grote cheatdays 1,5 kg afgevallen

Terug
Naar boven