XXL Nutrition

clen gevaarlijk voor vrouwen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
lunatic zei:
Oke bedankt voor je reactie ;) T3 word meer afgeraden dan aangeraden... alleen dat zal ik haar ook nooit geven, maar zat er zelf aan te denken het te nemen. Ben er nu achter dat er genoeg andere middelen zijn die ook goed werken samen met clen, zoals yohimbine HCl. Maar dat is dus alleen voor mezelf. Mijn vriendin gaat weer lipo-6 gebruiken.
Nog even ter duidelijkheid; dit is dus niet zoiets van o ik slik wel wat en ik val af.
Het is een andere levensstijl en als alles er af is gaat ze echt niet weer in haar oude patroon leven. Dieeten werken bij haar gewoon stomweg NIET of tenminste niet genoeg.
Ik heb al meer van dit soort topics gelezen over mensen die niet afvallen terwijl ze hun uiterste best doen, maar die krijgen alleen maar van die antwoorden zoals ik ook al eerder kreeg, dat ze niks moeten gebruiken en dat ze op hun voeding moeten letten, dat ze toch echt wat moeten aanpassen omdat je dan echt wel afvalt en meer bewegen en weet ik het allemaal. Zo makkelijk is het echt niet hoor!! Bij sommigen wil het echt niet ben ik achter.

Ik zeg daarom: een dieet werkt gewoon bijna NIET bij haar. Het duurt veel te lang tot er iets af is, en zo lang ze bezig is met dieeten word ze er niet leuker op.
als je zelf zo makkelijk afvalt betekend dat niet dat anderen het er ook zo makkelijk mee hebben. Ja het het is makkelijk om dan te zeggen je moet gewoon dit of dat want je doet het fout.
Ik zei al eerder dat ze 4 kilo kwijt is door een dieet wat ze van mij heb, alleen daar heeft ze wel 4 maanden over gedaan. Ik heb het er laatst weer met haar over gehad, maar ik vind gewoon dat ze veel te weinig resultaat heeft de laatste maanden. Ze eet echt gewoon zoals het hoort, maar valt bijna niks af. Het kost veel teveel energie voor haar vind ik. Ze is beteuterd als ze ziet dat ik er bij mezelf ff 10 kilo af jaag in 3 weken, terwijl we in verhouding hetzelfde doen met fitness en ik 3000kcal meer eet als zij. Het is mijn vriendin en ik heb het best te doen met haar dat het niet wil lukken.
Ze hoeft daarom echt niet zo door te gaan vind ik. Dat is gewoon een beetje gekkenwerk.
Waarom zal je het zelf nemen als je 10 kilo afvalt in 3 weken???????????????????????
Vind het een beetje stom gelul.

Wow 10kg in 3 weken!
Ik ben zelf een vrouw en neem die al een maand kan ietsje langer zijn...

Ben zelf 5kilo afgevallen, vind dat het langzaam gaat en weet zeker dat het aan mijn dieet ligt...als je dat tenminste dieet kan noemen ik kan 3 dagen suuper gezond eten dan eet ik iets dat niet mag en uit schuldgevoelens eet ik dag erna totaal niks.

ik ga wel dagelijks cardio trainen ongeveer 1u30 per dag...
Ik begrijp wel dat je dat niet wilt geven aan je vriendin...
Mijn man was er zelf niet voor, en ik bleef maar zeuren en treuren hij wou mij niet meer zien afzien om mijn gewichts problemen en toen gihng hij hem bevragen over clen.

Welke dieet gebruik u vriendin trouwens?

Wow 10kg in 3 weken!
Ik ben zelf een vrouw en neem die al een maand kan ietsje langer zijn...

Ben zelf 5kilo afgevallen, vind dat het langzaam gaat en weet zeker dat het aan mijn dieet ligt...als je dat tenminste dieet kan noemen ik kan 3 dagen suuper gezond eten dan eet ik iets dat niet mag en uit schuldgevoelens eet ik dag erna totaal niks.

ik ga wel dagelijks cardio trainen ongeveer 1u30 per dag...
Ik begrijp wel dat je dat niet wilt geven aan je vriendin...
Mijn man was er zelf niet voor, en ik bleef maar zeuren en treuren hij wou mij niet meer zien afzien om mijn gewichts problemen en toen gihng hij hem bevragen over clen.

Welke dieet gebruik u vriendin trouwens?

Dit topic is 5 jaar oud,weinig kans op reply

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven