Fitness Seller

Clen

Oele

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m88
Massa
105kg
Hallo allen,

Mijn vriendin en ik hebben samen clen gehaald. Nu flip ik op 80mcg maar
zij heeft naar eigen zeggen nergens last van. Hooguit een tikkie trillen na
tot 2 uur na inname. Vind het vreemd want ik weeg 100kg en zij maar 60kg.

Nu wil ik graag weten is het verstandig voor haar om te verhogen naar 120mcg?
Of doet het zijn werk wel op 80mcg ook al merk je er niets van.

Greetz, Oele

Nu wil ik graag weten is het verstandig voor haar om te verhogen naar 120mcg?
Of doet het zijn werk wel op 80mcg ook al merk je er niets van.

Greetz, Oele

Ik begin met 20mcg en hoog om de dag de dosis iets op en gebruik Clen 2 weken on en daarna 2 weken off. (opbouwende gewenning en verminderd effect) Ik kom aan het eind van de twee weken max op 100 en dan stop ik weer 2 weken. Mijn ervaring is ook dat de sides bij mij boven de 80 hard gaan. Van 80-100 is een veel grotere stap als van 50 naar 70. Zeker boven de 100 lijkt het me dat je erg snel last krijgt. Ik durf het in elk geval niet aan. Dit is persoonlijk natuurlijk, maar 100mcg lijkt mij een grens die ik maar aan zou houden als max. Niet dat het daaronder helemaal veilig is, Clen is en blijft vrij riskant.

En ja het doet zijn werk toch wel, het bind aan receptoren waardoor vetzuren vrij komen die anders te stevig vast zitten om op hardnekkige plekken af te vallen. Bovendien zal je als je een tijd 80 mcg neemt en de halfwaarde 36 uur is steeds meer in je bloed krijgen. Snap je dat, dat is namelijk belangrijk om in te zien!

Het is mij uit de tekst niet helder, bouwen jullie de dosis langzaam op en zijn jullie van plan om na een periode te stoppen of het een langere tijd te dagelijks te gebruiken?

Laatst bewerkt:
Een vrouw doseren boven de 100? Nog niet eerder gelezen... (klinkt niet verstandig, maar ben nog aan het lezen / leren)

• Topic Starter Topic Starter
Ik begin met 20mcg en hoog om de dag de dosis iets op en gebruik Clen 2 weken on en daarna 2 weken off. (opbouwende gewenning en verminderd effect) Ik kom aan het eind van de twee weken max op 100 en dan stop ik weer 2 weken. Mijn ervaring is ook dat de sides bij mij boven de 80 hard gaan. Van 80-100 is een veel grotere stap als van 50 naar 70. Zeker boven de 100 lijkt het me dat je erg snel last krijgt. Ik durf het in elk geval niet aan. Dit is persoonlijk natuurlijk, maar 100mcg lijkt mij een grens die ik maar aan zou houden als max. Niet dat het daaronder helemaal veilig is, Clen is en blijft vrij riskant.

En ja het doet zijn werk toch wel, het bind aan receptoren waardoor vetzuren vrij komen die anders te stevig vast zitten om op hardnekkige plekken af te vallen. Bovendien zal je als je een tijd 80 mcg neemt en de halfwaarde 36 uur is steeds meer in je bloed krijgen. Snap je dat, dat is namelijk belangrijk om in te zien!

Het is mij uit de tekst niet helder, bouwen jullie de dosis langzaam op en zijn jullie van plan om na een periode te stoppen of het een langere tijd te dagelijks te gebruiken?

Thanks voor de reactie,
Ik heb het 1 week gebruikt maar werdt toen ziek dus ben ik gestopt maar
reageerde er nogal heftig op.

Wij doen ook 2 weken op 2 weken af. Mijn vriendin heeft opgebouwd met 20, 20, 40, 40, 60, 80 etc.
Ze had het veel heftiger verwacht dus is ze bang dat het bij haar niet goed werkt op die dosis.
Maar ik ben van mening dat ze et beter op 80mcg kan houden.
Halfwaarde ben ik volledig van op de hoogte.

Trouwens als ze over 2 weken weer on gaat moet je dan weer opbouwen of kun je gelijk 80mcg derin knallen?

Trouwens als ze over 2 weken weer on gaat moet je dan weer opbouwen of kun je gelijk 80mcg derin knallen?

Mijn ervaring is dat ik dan best op 30 of 40 kan beginnen en dan weer opbouwen. Na twee weken is die 80 echt teveel.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven