Fitness Seller

CoachDO gecoached door dbb-members...

Bezoekers in dit topic

ziet er goed coach - incline zitten we op hezelfde niveau zie ik , mooi
 
wajoo die borst training nice man!
 
nette borst/ tricep training :thumb:
 
Nette trainingen hier coach... waar is de bent-over barbell row gebleven? Zie dat je nu weer de dumbbell row doet. Als ik naar de foto's van je rug kijk heb je meer dan voldoende massa in het midden van je rug. Ga je focussen op de buitenkant. Chinnen doe je al dus dat is super maar echt die bent-over barbell row doen i.p.v. de dumbbell versie. Wel bijna parallel uitvoeren anders train je meer achterkant schouders en traps.
 
Prachtige training weer! En die incline's zijn heftig!!! :hedbang:
 
Nette trainingen hier coach... waar is de bent-over barbell row gebleven? Zie dat je nu weer de dumbbell row doet. Als ik naar de foto's van je rug kijk heb je meer dan voldoende massa in het midden van je rug. Ga je focussen op de buitenkant. Chinnen doe je al dus dat is super maar echt die bent-over barbell row doen i.p.v. de dumbbell versie. Wel bijna parallel uitvoeren anders train je meer achterkant schouders en traps.

Die zijn er nog. Doe gewoon tweemaal rug per week ongeveer. Met wat variatie in oefeningen.

Eenmaal begin ik met deads en doe dan geen Bor meer onwille van
vermoeidheid onderrug. Wel doe ik hier lever incline row wat qua gevoel in buurt komt Bor.

De andere maal die ik he Modified Gymnast's Back Routine / Charles Poliquin routine gekoppeld aan bor.


Voorbeeld van schema:
1. Borst+Tri
2. Rug en Biceps (Hier Bor en he Modified Gymnast's Back Routine / Charles Poliquin )
3. Schouders en kuiten
4. Squats
5. Rug en Buik (deadlift enz)

Toch bedankt voor tip want je hebt zeker een punt dat die Bor superbelangrijk zijn. Daarom train ik ze vandaag weer!
 
Kan me goed voorstellen dat de BOR lastig is na een deadlift maar het is toch de basis oefening voor dikke lats te krijgen. Chins voor wijdte en BOR voor dikte. Zie dat je de BOR na de chins doet. Maar 15 setjes chins is heftig zeg... kan me voorstellen dat daar veel kracht in gaat zitten. Ik vind het een beetje overkill. Jij moet eerst massa krijgen voor de lats, en die wide grips zijn echt top. De rest is echt overkill. Ga maar eens kijken naar massa schema's daar zie je nooit zoveel setjes... is echt te veel.

Ik heb net het omgekeerde van jou... brede lats maar weinig dikte. Ik doe altijd maar 1 oefening aan wijdte voor mijn rug. Zelf na 2 jaar geen sport is mijn v-vorm nog steeds flink ontwikkeld, zie pics. Dan hou je daarna voldoende kracht over voor de BOR, want in mijn mening is dat qua mass builder veel beter dan die incline row.

Suc6 zal je log vaker checken
 
Eigenlijk zijn het 3 setjes, waarbij je alle soorten in 1 set meteen na elkaar doet.

Maar kruipt ind veel energie in. Nu heb deze routine gekregen van een member hier en ga daarom hem eens uitdoen. Kijken binnen 2 maanden. Dan verranderen.

Maar begrijp je helemaal, geef je helemaal gelijk. Ga proberen tweemaal BOR te doen dan.

Bedankt voor je comments, zeer nuttig!
 
Eigenlijk zijn het 3 setjes, waarbij je alle soorten in 1 set meteen na elkaar doet.

Maar kruipt ind veel energie in. Nu heb deze routine gekregen van een member hier en ga daarom hem eens uitdoen. Kijken binnen 2 maanden. Dan verranderen.

Maar begrijp je helemaal, geef je helemaal gelijk. Ga proberen tweemaal BOR te doen dan.

Bedankt voor je comments, zeer nuttig!

om de vermoeidheid in je onderrug tegen tegen te gaan na deadlift , is de bb row of de db row liggend op een schuine bank te doen , je kan wel iets minder zwaar maar je belast je onderrug niet
 
om de vermoeidheid in je onderrug tegen tegen te gaan na deadlift , is de bb row of de db row liggend op een schuine bank te doen , je kan wel iets minder zwaar maar je belast je onderrug niet

Goed idee ja. Eens bekijken:

Hier in ieder geval de training van vandaag:


Rug

1. The Modified Gymnast's Back Routine / Charles Poliquin
Wide grip pull-up
8*
4*
4*
Medium grip pull-up
6*
2*
2*
Medium grip chin-up
2*
1*
1*
Small grip chin-up
1*
1*
1*
Parallel grip chin-up
2*
2*
1*

2. Bend-over Barbell raises (BOR)
8*20 kg
12*45 kg
11*50 kg
9*55 kg

3. Straight Arm Pulldown
12*30 kg
11*35 kg
5*40 kg

4.Cable rows:
12*60 kg
10*65 kg
7*70 kg

5. Hyeprextensions
3*15

Buik:
Situps: 3*15

Biceps


1. Dumbbell Alternate Bicep Curl:
12*15 kg
8*16 kg
8*16 kg

2. On Arm dumbbell Preacher Curl:
10*12 kg
8*14 kg
8*14 kg

3. Incline Hammer Curl
12*10 kg
6*12 kg
6*12 kg

Ook nieuwe shake gekocht. Scitec Nutrition Mass 20, helemaal niet zo lekker, maar zou goed werken. Zullen zien.
 
lekker weer die pull up gedoe !
 
Kep even de laatste paar pagina's doorgelezen heb beetje achterstand met het lezen van de logs ;) ziet er goed uit iig, nieuwe pics ook indrukwekkend! Ik zit nu met een zelfde soort blessure, begint nu wel wat beter te worden! Knallen!:D
 
Nu snap ik waar die armen vandaan komen.. Respect @ pull up routine!
 
Mooie training coach! Die pull/chin-ups zijn wel gruwelijk man :D
 
nette trainig, idd sterke chin up's!
 
Vandaag schouders en kuiten. Had er zin in, heb ook maar meteen wat voorarm training gedaan, was weer even geleden.

Schouders

1. Neck press:
12*40 kg
12*60 kg
11*65 kg
6*70 kg
+ 5*60 kg

2. Side Laterals:
12*13 kg
8*14 kg
8*14 kg
10*12 kg

3. Front One Arm dumbbell Raiseis:
12*12 kg
12*13 kg
8*14 kg

4. Bent Over Lateral dumbbell Raise:
12*7 kg
9*8 kg
8*8 kg

5. Upright Barbell/cable Row: 3*10
12*35 kg
8*40 kg
7*40 kg
+Superset startend met 40 kg met cable.

6. Dumbbell Shrugs
15*2*40kg
12*2*45 kg
8*2*50 kg


Kuiten

1.Calf Raises
15*105 kg
15*125 kg
10*135 kg

2. Seated calf raises
15*20 kg
11*25 kg
9*25 kg

Onderarmen:

1. Dumbbell Wrist Curl:
12*7 kg
12*7 kg
12*7 kg

2. Dumbbell Reverse wrist Curl:
12*7 kg
 
Wacht ff..
6. Dumbbell Shrugs
15*2*40kg
12*2*45 kg
8*2*50 kg
15 setjes van 2 reps of bedoel je andersom? ???
 
Back
Naar boven