MuscleMeat

CoachDO gecoached door dbb-members...

Bezoekers in dit topic

idd we moeten hem weer eens actiever coachen!!
 
Hallo kerels! :D

Bedankt voor motivatie en interesse.

Zit nu echter midden in een examenreeks en daarom geen uodates meer. Lig nu stil tot februari. Dan nog reisje naar New York en dan wil ik terug intensief beginnen.
Tot dan gaan jullie niet veel meer horen.

En het wordt tijd, al heel wat massa kwijt. :sad: Examens zijn bij mij uiterst katabool! Stress, slechte voeding en niet trainen.

Nogmaals bedankt voor de motivatie. Tot 9 Februari 2009!
 
Hallo kerels! :D

Bedankt voor motivatie en interesse.

Zit nu echter midden in een examenreeks en daarom geen uodates meer. Lig nu stil tot februari. Dan nog reisje naar New York en dan wil ik terug intensief beginnen.
Tot dan gaan jullie niet veel meer horen.

En het wordt tijd, al heel wat massa kwijt. :sad: Examens zijn bij mij uiterst katabool! Stress, slechte voeding en niet trainen.

Nogmaals bedankt voor de motivatie. Tot 9 Februari 2009!

OEF sterkte suc6! Wel goed blijven eten he! ;)
 
Succes met je examens! tot februari!
 
Kom op man juist tijdens je examens massa pakken!!!! Je bent vrij van school en gaat mij echt niet wijsmaken dat je uren en uren achter elkaar kunt leren! Wat is nou een betere manier om je hoofd leeg te maken dan een lekkere training! Naast het trainen moet je niet stressen, je moet je stress juist weg eten!!!!! Go for it....

Anders succes met je examens:D
 
Kom op man juist tijdens je examens massa pakken!!!! Je bent vrij van school en gaat mij echt niet wijsmaken dat je uren en uren achter elkaar kunt leren! Wat is nou een betere manier om je hoofd leeg te maken dan een lekkere training! Naast het trainen moet je niet stressen, je moet je stress juist weg eten!!!!! Go for it....

Anders succes met je examens:D

Laat we zeggen dat ik jammer genoeg wel uren en uren na elkaar moet leren. Doe tijdens het jaar niets. En op deze ogenblikken is het 16 u per dag leren:(. Maar dat zijn keuzes die je maakt.
 
Nou succes ermee dan, en veel plezier in NYC. 9 februari verwachten we je hier weer, met een brute training! :D
 
Hallo kerels! :D

Bedankt voor motivatie en interesse.

Zit nu echter midden in een examenreeks en daarom geen uodates meer. Lig nu stil tot februari. Dan nog reisje naar New York en dan wil ik terug intensief beginnen.
Tot dan gaan jullie niet veel meer horen.

En het wordt tijd, al heel wat massa kwijt. :sad: Examens zijn bij mij uiterst katabool! Stress, slechte voeding en niet trainen.

Nogmaals bedankt voor de motivatie. Tot 9 Februari 2009!

damn, ****ed up man :(

Dus vanaf februari wordt het CoachDO's comeback hardcore gameplan till summer 2009!

Succes.
 
Waar blijven die monstertrainingen?
 
Vandaag, na ongeveer 2 maanden inactiviteit terug gestart met trainen.

Op zich ging het niet zo lekker, vooral krachtverlies. Oorzaak zal nog steeds de doorwerkende jetlag zijn en natuurlijk de examens met de hier aan gepaard gaande inactiviteit.

Maar zal binnenkort wel beteren.

Training van vandaag:

Rug

1. The Modified Gymnast's Back Routine / Charles Poliquin
Wide grip pull-up
8*
3*
2*
Medium grip pull-up
4*
1*
1*
Medium grip chin-up
3*
1*
1*
Small grip chin-up
1*
1*
1*
Parallel grip chin-up
1*
1*
1*

2. Bend-over Barbell raises (BOR)
12*20 kg
12*40 kg
10*45 kg
5*50 kg

3. Straight Arm Pulldown
12*20 kg
12*25 kg
12*30 kg
2*35 kg

4.Cable rows:
12*50 kg
10*55 kg
8*60 kg

5. Hyeprextensions
3*15

Biceps

1. Dumbbell Alternate Bicep Curl:
12*14 kg
8*15 kg
7*15 kg + 5*10 kg

2. On Arm dumbbell Preacher Curl:
12*8 kg
9*10 kg
6*12 kg

3. Incline Hammer Curl
12*8 kg
7*10 kg
7*10 kg

Buik
1. Leg Raises
3*15
2. Abdominal Crunch Machine
15*35 kg
12*40 kg
12*40 kg
 
WB! Nieuw start Nieuwe Kansen!
 
De start heb je al gemaakt! :thumb:
Nu gewoon weer gaan buffelen man! :D
Dat krachtverlies maak je weer wel goed, even doorbijten. ;)
Je hebt nu al behoorlijk veel gedaan hoor! :rolleyes:

Keep on pumping! :D
 
Yesss.... Coach is back once again! En nu knallen maae weer :D
 
Ik ben zelf ook iets van 6 weken gestopt met trainen, en idd met zo'n jetlag ging het echt moeilijk trainen (en het was ook zwaar demotiverend). Bedenk wel dat als je jetlag voorbij is je weer met sprongen vooruit zal gaan tot je op je oude niveau zit!
 
Back
Naar boven