XXL Nutrition

CoachDO gecoached door dbb-members...

Bezoekers in dit topic

na regen komt zonnenschijn C , ook voor jou
 
beterschap.
 
Zie dat ook jij aan de beurt bent met ziek zijn, hoop dat ik dit jaar wordt overgeslagen.

Beterschap.
 
Vandaag ziek, jammer genoeg geen training. Een beetje uitzieken.

Altijd ****ed up.
Ik was twee weken terug de sjaak.
Probeer een beetje goed te blijven eten dan is er niks aan de hand.
beterschap.
 
Vandaag schouders trainen, rustig aangezien ik nog steeds ziek ben.
 
rustig knallen dan bro ;)
 
Netjes dat je gaat trainen ondanks dat je ziek bent, en zoals de rest al zegt, probeer goed te eten :)
 
Lekker veel herhalingen en zweten...veel water drinken echt veel water drinken..!!!!
 
Vandaag schouders getraind, normaal moet ik deadlift doen van vandaag. Maar ben nog steeds ziek en deads vereist toch heel wat energie. Dus is voor een andere dag.

Schouders ging goed, zelfs een verbetering ten op zichte van de vorige keer ondanks ziekte. Zelfs nog eens een Pr gedraaid.

Schouders

1. Neck press:
12*50 kg
12*60 kg
11*65 kg
5*70 kg + 4*60 kg


2. Side Laterals:
12*13 kg
10*14 kg
8*15 kg Pr reprange

3. Front One Arm dumbbell Raiseis:
12*13 kg
9*14 kg Pr reprange
5*15 kg Prr!!!

4. Bent Over Lateral dumbbell Raise:
12*7 kg
10*8 kg
9*8 kg

5. Upright Barbell/cable Row:
12*35 kg
10*40 kg
8*42.5 kg
+Superset startend met 45 kg met cable.

6. Dumbbell Shrugs
12*2*40kg
11*2*45 kg
9*2*50 kg


Kuiten

1.Calf Raises
15*105 kg
15*125 kg
9*135 kg

2. Seated calf raises
15*15 kg
15*20 kg
15*20 kg

En bedankt nog voor de beterschapswensen!
 
Laatst bewerkt:
Netjes man!! Goede dumbbellshrugs ook! die front dumbbell raise is ook lekker, snap niet hoe je daarbij 15 kg omhoog krijgt maarja:P!
 
Hoppa ... indrukwekkende neckpress kerel, en helemaal met je ziekte er nog bij
 
nette schouder, traps, calves work out!
 
Goede training!!
Lekkere shrugs ook!
Hopleijk ben je na het weekend weer helemaal beter, zodat je snel die deadlift kan inhalen ;)
 
Erg jaloers op die sterke schouders van je kerel. Wel veel oefeningen voor de schouders/traps.
 
gvd coach , je bent ziekjes , en dan gooi je er zo'n training uit man - zeer bruut

ik ben ook verkouden , ga ook zo maar denk ik
 
Netjes man!! Goede dumbbellshrugs ook! die front dumbbell raise is ook lekker, snap niet hoe je daarbij 15 kg omhoog krijgt maarja:P!

:) Ben er ook blij mee. Front raises train ik ook met hoge intensiteit. Stel dat ik er 9 keer 14 kg doe, heb ik een 12 kg dumbbell klaarliggen om er snel 3 maal 12kg achter te doen, zodat ik in totaal toch steeds 12 reps heb.

Helpt goed om gains te maken. Maar je schouders zijn na zo een training echt dood. Maar ik heb dat nodig om te groeien. :)

Hoppa ... indrukwekkende neckpress kerel, en helemaal met je ziekte er nog bij

Bedankt.
nette schouder, traps, calves work out!
Thx

Goede training!!
Lekkere shrugs ook!
Hopleijk ben je na het weekend weer helemaal beter, zodat je snel die deadlift kan inhalen ;)
Ja hoop het ook. Maar krijg door die tering verkoudheid een stuk moeilijker lucht binnen en dus ook zuurstof iets wat ik voor mijn deads toch nodig heb.
Volgende week doe ik hem zeker :D

Erg jaloers op die sterke schouders van je kerel. Wel veel oefeningen voor de schouders/traps.

Jou schouders zijn anders ook bruut :cool:

gvd coach , je bent ziekjes , en dan gooi je er zo'n training uit man - zeer bruut

ik ben ook verkouden , ga ook zo maar denk ik

Proberen rustig he. Nu schouders is nu ook niet de spiergroep die meest zuurstof vereist.
Vanavond benen. Zal heel wat anders zijn. :o

GM snel beterschap!
 
Alsof je niet weggeweest bent :thumbs: Alle ziektekiemen eruit vandaag?
 
Alsof je niet weggeweest bent :thumbs: Alle ziektekiemen eruit vandaag?

:D Voel me beter (hoofdpijn weg, koorts minder), maar nog steeds dat verduivelde snot in mijn neus.
 
Kijk uit met neckpresses he..

Waarom prefereer je dat boven een standaard OH variant (front)?
 
Back
Naar boven