Eind volgende maand doe ik toelatingcoïtusamens voor de brandweer, de sportproeven zijn pompen, setups, lopen, zwemmen, touwklimmen, persoon dragen en vertesprong. Enkel het lopen en de vertesprong baart me zorgen.
Ik heb nog anderhalve maand om deze bij te schaven. Aangezien ik in die maand niet werk heb ik alle tijd om te oefenen, ik had ongeveer het volgende in gedachten:
dag 1: lopen
dag 2: kracht
dag 3: lopen
dag 4: kracht
dag 5: lopen
dag 6: kracht
dag 7: rustdag
Ik weet alleen niet welke tijden ik best neem om te lopen, kan iemand me daarbij helpen (het gaat om een coopertest).
Ik kan gerust mijn voeding aanpassen en wil gerust een shake als suplement bijnemen om het toch maar dat ietsje vlotter te laten gaan.
Graag had ik tips of dergelijke gekregen!
* edit:
Kracht zou thuis gebeuren door te pompen, setups en iets om springen te verbeteren
Vetmassa heb ik genoeg om te verbranden (1,78m --> 80kg)
Ik heb nog anderhalve maand om deze bij te schaven. Aangezien ik in die maand niet werk heb ik alle tijd om te oefenen, ik had ongeveer het volgende in gedachten:
dag 1: lopen
dag 2: kracht
dag 3: lopen
dag 4: kracht
dag 5: lopen
dag 6: kracht
dag 7: rustdag
Ik weet alleen niet welke tijden ik best neem om te lopen, kan iemand me daarbij helpen (het gaat om een coopertest).
Ik kan gerust mijn voeding aanpassen en wil gerust een shake als suplement bijnemen om het toch maar dat ietsje vlotter te laten gaan.
Graag had ik tips of dergelijke gekregen!
* edit:
Kracht zou thuis gebeuren door te pompen, setups en iets om springen te verbeteren

Vetmassa heb ik genoeg om te verbranden (1,78m --> 80kg)
Laatst bewerkt: