MuscleMeat

conditietraining/vetverbranding

debutant

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
70kg
Vetpercentage
15%
ik heb een loopschema voor mezelf opgemaakt. graag zou ik feedback willen over mijn schema zodat ik dit indien nodig kan aanpassen.

Ik train met hartslagmeter, ik ben niet nieuw bij het hardlopen daarom dat ik ook 2x per week aan intervaltraining ga doen met steeds een dag rust opvolgend.

zie bijlage voor loopschema

het is niet volledig, na deze trainingen ga ik terug kijken en eventueel schema aanpassen als vervolg

Verder is 1 van mijn belangrijkere vragen ook hoe ik mijn fitness schema in zou integreren.

Ik heb namelijk een full body workout A/B met compound oef. zoals (benchpress, optrekken, deadlifts,..) die ik liefst op maandag, woensdag, vrijdag doe.

Is dit haalbaar in combinatie met de loopschema?

Ook een belangrijk weetje is dat ik in combinatie met de loopschema ook in de cut ga.

groetjes!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
niemand? :/

Waarvoor loop je? Voor de lol? Is het jouw sport? Om af te vallen?
Zou gewoon dinsdag en donderdag kracht doen, 3 dagen lopen en lekker uitrusten in het weekend.

• Topic Starter Topic Starter
Voor beiden loop ik, als nummer 1 conditie verbeteren. ik vind dat even belangrijk als krachttraining. Als bijzaak is de vetverbranding, daarom ga ik in de cut.

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

jammer dat er zo weinig reacties zijn. ik zoek wel verder dankjewel voor de feedback 3nigma

Geen toevoeging maar hardlopen vind ik ook wel chill. Hoop tegen de zomervakantie een lage 20min op de 5k te kunnen lopen.

Ik weet niet of iemand bij voorbaat zwart/wit kan zeggen het is niet haalbaar of wel haalbaar. Het is ook een beetje de vraag wat je bedoelt met 'haalbaar'. Bedoel je of je het uberhaupt kan uitvoeren, of bedoel je of de ene activiteit de andere schaadt? Is het eerstgenoemde, dan denk ik dat dat wel mee zal vallen. Is het laatstgenoemde, dan is misschien dit artikel interessant: http://www.victormooren.nl/krachttraining-en-cardio-een-verstandige-combinatie/

Terug
Naar boven