AndroidHealthClinic

Console kopen: XBOX360, PS3, of wachten op nieuwe console?

wat is nou de conclusie van dit topic?
XBOX360, PS3, of wachten op nieuwe console?

Dat de mensen die een xbox hebben een xbox aanraden en de mensen die een Ps3 hebben een Ps3 aanraden.
Inderdaad..

Ik raad een xbox 360 aan ^^, gewoon online is beter geregeld.. en qua failures etc. het is bij microsoft wel goed geregeld. Als hij eventueel kapot is dan kun je hem gratis opsturen en dan krijg je de xbox ong. een tot twee weken later terug +1 maand gratis xbox live.

Qua spel:
BF:BC2 > Call of duty:BO
Is 'echte' oorlog vergeleken met black ops :P

Heb ze zelf allebei gehad en mijn voorkeur gaat iets meer uit naar de Ps3, zoiezo omdat ik daar mattoes op heb die spelen en ik af en toe wel een blu-raytje kijk. Mijn xbox was dan ook oud en had niet eens een HDMI-aansluiting. Daarvoor had ik er nog eentje gehad en die kreeg een RROD (Xbox kan erg warm worden, die koelpasta zooi word dan wat vloeibaarder en als je dan in de winter speelt en de xbox uit zet koelt dat in 1x af waardoor het hard wordt en af kan brokkelen.. Lange tijd je xbox weer aanzetten fixt dit en ga er vanuit dat dat met de nieuwe xboxjes ook niet meer gebeurd)

• Topic Starter Topic Starter
Damn GTA4, ik ben hooked :)

Nieuwe nintendo console wordt binnen kleine maand voorgesteld, releasedatum is half 2012, dus nog een jaartje op wachten. Wordt krachtiger dan PS3 en XBOX 360, misschien is dat wat voor je?

nintendo is voor kiddies man

PS3 ! ;)

(oja ik heb ook een 360, maar vind de Ps3 kwa controller veel fijner. enkel jammer dat PSn. nu offline is maar das een kwestie van tijd..)

ik zou wachten als ik jouy was zoiezo omdat je er nu nog niet veel aan hebt om een ps3 te kopen nu je nog niet online kan spelen vanwege de hacker situatie.

als je een online speler bent trouwens.

verder even overwegen wat voor spellen jij het leukst vind oim te spelen welke besturing jij het fijnste vind en welk console daar het beste bij past.

zelf ben ik diehard playstation freak. vooral call of duty.

dus baal er erg van dat de playstation netwerk nog offline is.

on topic :

ik zou ff wachten omdat de ps3 netwerk nog offline is en er niet bekend is wanneer deze online komt ze hebben het nu al 3 keer verlengt van horen zeggen. ze denken eind mei maar het is niet zeker.

Terug
Naar boven