MuscleMeat

Contest: Gas erop jongens...

Hangt van Hiekie af, die reageert niet. Zonder hem zijn er geen 20.

En de deadline is 12uur?

Is het nou echt zo, dat ik foto's moet insturen? Ik als ecto van 79kg bij 1.98m? Ik zal zo wel wat pics maken, kan iig de wedstrijd doorgaan.

• Topic Starter Topic Starter
we weten toch al dat moob iedereen gaat owne

Nou vooruit dan ... ik wil niet de spelbreker zijn, ik heb geen betere pics als ik ik heb ingestuurd dus ik zal het met die brakke moeten doen ... ik loop momenteel al 3 weken met allerlei vervelende blessures (Linkerknie, concentratie verloren doordat breezah zonodig een stapel gewichten moest laten vallen tijdens het topsetje squatten)(schouderblessure, same shit, ook door concentratieverlies) dus het ziet er voor geen meter uit momenteel.

Nou vooruit dan ... ik wil niet de spelbreker zijn, ik heb geen betere pics als ik ik heb ingestuurd dus ik zal het met die brakke moeten doen ... ik loop momenteel al 3 weken met allerlei vervelende blessures (Linkerknie, concentratie verloren doordat breezah zonodig een stapel gewichten moest laten vallen tijdens het topsetje squatten)(schouderblessure, same shit, ook door concentratieverlies) dus het ziet er voor geen meter uit momenteel.

goedzo:) Dan hoef ik ook niet voor lul te staan;)

• Topic Starter Topic Starter
Niemand staat voor lul.

we weten toch al dat moob iedereen gaat owne
Whahaha! ja vast! :D
Ryu-beest doet ook mee, DavyO doet mee... en... en... lol! En ik heb een shape van 15% vatsigheid en te weinig massa om er met dat vet% bruut uit te zien. Dusss... :D

Maar het is gewoon voor de fun. :cool: Niet te serieus nemen zo'n contest. :)

Idd, hier net zo.. Wilde graag de foto's van anderen zien :D... Heb er wel ff van gemaakt wat ik kon

Terug
Naar boven