- Waardering
- 120
- Vetpercentage
- 17%
Dat is aardig aangeboden, maar in dit geval red ik mij alleen wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

1 augustus een meet & great? Tjonge dan ga ik net op vakantie naar Toscane voor 3 weken (laatste 3 weken van de schoolvakantie in onze regio)
Ik kan dan zowiezo niet
We moeten ook eerst maar eens even kijken welke dames en heren het leuk vinden om te komen.
Er zijn er toch heel wat uit de regio Friesland en zelfs Drente die uren moeten rijden voor wat zand tussen de billen.![]()

Zonde...!!!
Ik zeg lekker niet waar ik vandaan kom, maar ik kan sommigen wel een liftje geven
Toch een andere datum verzinnen... weekje eerder misschien? De kans is groot dat ik dan wel flinke blaren heb van de vierdaagse, maar dat neem ik dan wel voor lief![]()

4 daagse?
Jeetje jij bent ook niet te stoppen
ADHD ?
Laten we maar ff wachten of er meer reacties komen
of ergens een een nieuw topic plaatsen met de vraag wie er zin heeft om te komen. Vaak zijn de bedoelingen goed en in 1e instantie zeggen de mensen 'ja ik kom' maar als het wel bekende puntje bij het paaltje komt dan is er vaak geen tijd of zin of krijgen de mensen vrees (want dan ziet iedereen hoe we er echt uit zien)
Zoals ik in mijn zwembroek
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoi Sue, Je hebt gelijk, ik ga eerst morgen maar weer eens werken (heb net gebeld dat ik morgen weer kom) en morgenavond kan ik dan een beetje cardio doen en flink de ziekte er uit zweten.
Woensdag is het afscheid van mijn zoon van de Basisschool, hij speelt dan de hoofdrol in de Musical (dat mag ik niet missen)
Donderdag ga ik dan weer echt trainen (ben ik er 1 weekje uit geweest)
Tja wat betreft de meet&great.
We moeten maar even kijken wat het wordt

Maar we weten al hoe je er uit ziet, dus daar kom je niet onder uit![]()

wij allemaal toch? (40+)Wie zit er nog meer in een crisis (ik zit er niet mee hoor)

)Hmm zou dat het zijn? Wim hoest met je?wij allemaal toch? (40+)
sommige zitten in de ontkennings fase..(Y/Y)
Niks licht trainen vanavond
ben toch maar gelijk een beetje van alles zwaar gaan doen
van alles 2 verschillende oefeningen gedaan en 4 sets per oefening 12/10/8/6 reps
2x rug + 2x borst + 2x triceps + 2x biceps 25 min fietsen in het zonnetje achter glas (pffff zweten)
PS
Volgens een kennis op de sportschool zit ik in mijn midlife crisis. de analyse was -Ik weiger oud te worden en ik wil slank en gespierd blijven dus dat is een midlifecrisis volgens haar. Heb haar gezegd dat het overal op de wereld crisis is en dat ik nog van plan ben een paar jaar mijn crisis vol te houden. Daarna verkoop ik mijn aandelen spier en ga ik rentenieren.
Wie zit er nog meer in een crisis (ik zit er niet mee hoor)