Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, da's k*t...
Direct tot max dan maar :)
Dan dwing je jezelf ook sneller naar de sportschool te gaan!
+1
Meteen op max jochie!
Kun je best... ;)
Ik ben een meisje, en slechts 5 kilo zwaarder dan jij, en zit al hoger in m'n gewichten: als je aan het eind van de contest niet hoger zit dan ik dan...

lach ik je uit? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Sage. Maar bijv. de MP en BOR mis je ook nog dan.
En ik doe nu enkel walking lunges en BB curls als 'isolatie', de rest zijn compounds.

Qua wheyshakes e.d., lijkt me niet nodig. Met goede voeding moet je ver kunnen komen, en dan kan je gaan denken aan evt. supps.

Probleempje, thuis heb ik maar tot 31, dus voor nu 1kg erbij zoals ik nu doe. In de gym begin ik direct met zwaardere gewichten.. :cool:

Als je heel snel naar een gym gaat en dan normale gewichten gaat gebruiken moet je mijn post negeren. Maar ga anders gewoon een krantenwijk lopen of alle boodschappen voor je ouders halen. Daar spreek je namelijk meer spiervezels mee aan dan met die pussygewichten die je nu gebruikt. Ik bedoel hoe zijn we nu allemaal begonnen met trainen? naar de gym en zo zwaar mogelijke gewichten gebruiken. Hoe stoer voelde je, je niet toen je voor het eerst kon curlen met 2 12 kg dumbbells, oke de uitvoering was k*t maar who cares?

Gast ga gewoon rammen op de sportschool. Vreet je een ongeluk en groei als een beest!

hahah heb even in je log gekeken en volgens mij heb jij alles iets beter op orde dan Snipe...alleen wie verzint het nu te gaan deadliften met een EZ-bar:D

12 kg dumbbells zou je toch wel kunnen, beetje cheaten:P
Thnx...
Bij gebrek aan beter doen we het maar EZ zal ik maar zeggen...
Ach: het werkt. Wacht maar tot je vakantiefoto's van me ziet: ik squattend met m'n vriend op m'n rug!

Probleempje, thuis heb ik maar tot 31, dus voor nu 1kg erbij zoals ik nu doe. In de gym begin ik direct met zwaardere gewichten.. :cool:

Gewichten kopen;) heb nog wel wat liggen:D

Suc6 met het overhalen van je ouders! A gym would be better!

Sniper jij loopt overal wijs te posten, dus ik dacht laat ik je log is lezen.
Wat zie ik, hele lage gewichten.
Wel positief dat je er nu al mee bezig bent. Maar die lage gewichten halen bijna niks uit.
Ga gewoon na een gym!

Als je heel snel naar een gym gaat en dan normale gewichten gaat gebruiken moet je mijn post negeren. Maar ga anders gewoon een krantenwijk lopen of alle boodschappen voor je ouders halen. Daar spreek je namelijk meer spiervezels mee aan dan met die pussygewichten die je nu gebruikt. Ik bedoel hoe zijn we nu allemaal begonnen met trainen? naar de gym en zo zwaar mogelijke gewichten gebruiken. Hoe stoer voelde je, je niet toen je voor het eerst kon curlen met 2 12 kg dumbbells, oke de uitvoering was k*t maar who cares?

Gast ga gewoon rammen op de sportschool. Vreet je een ongeluk en groei als een beest!
dit.
in de gym moet je gewoon je max zoeken, en werk daarmee, elke training iets verhogen.
beginnen met een gewicht dat een meisje van 10jaar kan liften is geen goed idee. en zeker niet als je alles elke training met 1 (-.-) kilo verhoogt.

dat je niet naar een gym kan is bullshit. maakt niet uit welke gym, zolang ze maar een squat rek / bench hebben. gebruik de tijd die je nu hebt met de gekneusde rib. en koop ergens een maand abonnement.

Squat 2x15x14kg
Walking lunges 2x15x10kg

Bench Press 2x15x14kg

Deadlift 2x15x14kg

BB Curls 2x15x14kg

MP 2x15x14kg

Tricep Dips 2x15xBW

Sit-ups 2x15 (Nog steeds écht meest pijnlijke van allemaal.)

Com: Ging wel lekker, behalve dat de pijn weer lekker was.. (not)

kijk maar uit met die rib van je. Oftewel het is een klein pijntje en je stelt je aan, of het is/zit echt iets verkeerd en ben je echt compleet bezig om nog door te trainen imo.
Ga naar een dokter..!

Lekkere training Snipe, pijn zal wel beteren, gewoon rustig aan doen ;)

En let niet teveel op al het commentaar van al die andere gasten, sommige overdrijven echt...

Lekkere training Snipe, pijn zal wel beteren, gewoon rustig aan doen ;)

En let niet teveel op al het commentaar van al die andere gasten, sommige overdrijven echt...

Lees zijn log eens door.
Daarbij in het blessure gedeelte zijn er allerlei tips gegeven, maar als je sit-ups gaat doen met een 'gekneusde'-rib(?), waar hebben we het dan nog over?

Sit-ups waren ook weer niet te harden, maar ik geef niet snel op. Sit-ups vervallen voorlopig.

Squat 2x15x15kg
Walking lunges 2x15x10kg

Bench Press 2x15x15kg

Deadlift 2x15x15kg

BB Curls 2x15x15kg

MP 2x15x15kg

Tricep Dips 2x15xBW

Com: Ging wel lekker, alles flink verzuurd.. Prima pomp. Tevreden.
Maandag week 3 en 4, ofwel 10 reps.

Squat 2x15x15kg
Walking lunges 2x15x10kg

Bench Press 2x15x15kg

Deadlift 2x15x15kg

BB Curls 2x15x15kg

MP 2x15x15kg

Tricep Dips 2x15xBW

Com: Ging wel lekker, alles flink verzuurd.. Prima pomp. Tevreden.
Maandag week 3 en 4, ofwel 10 reps.

Niet om 't 1 of ander, maar waarom train je nu nog steeds niet op max? De massa die je op je lichaam plakt staat in verband met hoe zwaar je traint.

Dat je dan niet meer kan ophogen is geen argument. Het is veel beter om alles te maxen, vooral als het gewicht 31kg is. Kan je makkelijk, dus doe het nou eens! ;)

Good luck mate.

Idd.. dat kan gewoon echt niet... barbell curls en deadlift op gelijke gewichten trainen

Dit is de laatste x dat ik er wat over zeg, anders ben je gewoon te eigenwijs.

Haha gasten volgens mij is dit de nieuwe spanksta. Adviezen in een bodemloze put gooien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven