XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elke training een kilo meer. Waar eindigt dit? Bij 2x10x80 bicep curl?
Verder moet je eens wat meer gewichten erop gooien bij de compounds, maar dat is al zovaak gezegd.

• Topic Starter Topic Starter
Elke training een kilo meer. Waar eindigt dit? Bij 2x10x80 bicep curl?
Verder moet je eens wat meer gewichten erop gooien bij de compounds, maar dat is al zovaak gezegd.

Barbell curls zijn bijna niet meer te doen (10 reps dan he, en 3 sets), dus dat zal spoedig ophouden. Ik kan rustig 30 kg eraan knallen voor squats, bp, en dl, maar ook de mp begint aardig zwaar te worden,.

Haha laat ie zn andere log sluiten! :roflol: Daar sta je dan met je "torenhoge motivatie die alleen maar hoger word van al het commentaar die je krijgt" niet dus... :roflol:

Jammer van je logje.:(
Lekker getraind weer. Hoe voelt het om er dagelijks een kilo op te gooien?
Ik mis de 1 hand triceps dip. Voor de fun eens uittesten.
Ik heb zelf ook een paar fun-traininkjes gedaan.:)

Haha, go on and the topicban will cum for you keranus.

jij altijd met je cum.

je zegt dat 30kg squats en deadlifts je prima af gaan, ik zou dat dan ook gewoon proberen.

heb je je ouders al weten over te halen wat betreft het bezoeken van een gym?

Ik ben wel een fan van sniperx, maar dan in de zin van "lachen om zijn keyboard hero gedrag" ;)

Nou al die moeite die je stopt in de theorieen en het lezen van artikelen, fora, enz. Die gooi je niet in de praktijk. Het hele principe van HST zie ik niet terug in je trainingen. Genoeg mensen (naast keranos enzo die je alleen willen afzeiken) geven oprecht en nuttig advies wat je gewoon negeert.

Wat je nu doet is (de laatste weken) is in mijn ogen gewoon bijna cardiotraining. Highreps.. low weights.
En dat geef je zelf ook aan... "easy" zet je steeds als comment bij je training.
Hier ga je echt de kilo's niet mee pakken voor de contest.

Je weet zelf toch ook dat je de massa pakt met de compound oefeningen?
En dat je deze dan dusdanig zwaar moet pakken dat je niet "easy" 15 reps doet. Maak gebruik van je kennis en niet zo eigenwijs doen. Dit schiet niet op zo.

Verder snap je zelf toch ook wel dat je niet bij alle oefeningen hetzelfde gewicht kunt pakken.
Je ziet toch in andere logjes bij de gevorderde members ook niet mensen die beginnen met 15x100 squat en vervolgens 15 reps pakken met een bb curl ofzo:p.

Pak je gewichten dan iig in verhouding met de oefening.
Dus bijv. (ik zeg maar wat):

Squat 3x10x30
Walking lunges 3x10x10kg

Bench Press 3x10x20kg

Deadlift 3x10x30kg

BB Curls 3x10x15kg

MP 2x10x16kg
1x5x18kg
Tricep Dips 3x10xBW

Sit-ups 3x10

Enz....

En bouw vanuit die verhoudingen ook procentueel je gewichten op.
Dus 60% v.d. max... 65.. 70 enz enz.

Want nu zit je bij de ene oefeningen op de max al bijna terwijl je bij de andere nog wel kunt verdubbelen.

Tot zover mijn bescheiden betoog.;)

Heee Obeb eerst gaf ik ook advies, maar na pagina's van onzin en geen reactie heb ik daar ook geen zin meer in :roflol:

luister eens naar obeb sniper.

Inderdaad sniperx.

Ik denk zelf dat HST met de gewichten die je nu hebt geen optie is.
Medley 1: Sq 10x20/PP 6x20/GM 6x20/Twist 20x20
2: BOR 8x20/shrugs 10x20/kuitheffen 10x20/bb curl 5x20

Dit 2-3x herhalen
BP 2x10x20 flyes 2x8x10 db pull-over 2x10x15
DL 2x6x30 Stiff DL 2x8x20
Triceps dips 2x20

Zo geef je een andere impuls aan je spieren.
Ik denk dat je daar meer van groeit als nu.

3x per week en dan 2x per week 15 min cardio.

Ik ben het met Obeb eens. Je traint nu zo goed als voor niets.

Eigenlijk best grappig.

Toch gaat sniper dat niet doen. Zoals ie ook sommige posts gewoon negeert. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd hoe er in een post kan staan dat vrijwel alles easy peasy ging en dat na de training alles flink verzuurd was. Iets klopt er dan toch niet.
Ik zeg sniper: weg met HST, doe dat over een jaar of twee nog maar eens, luister nu naar obeb en begin er morgen mee.

Ik lees overigens niet graag, maar het advies wat obeb je gaf, kun je zeker volgen. Prima schema voor je. We willen je vooruit hebben/helpen maatje.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven