peter202
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sniper vriendje wel een beetje op jezelf letten he, en idd zonder kleding wegen en niet volgende week bowlingballen inslikken om gewicht aan te komen want dat zien we echt wel![]()

succes, ben benieuwd
maar eerlijk: per 1 kilo verhogen in compounds.. dat meen je toch niet?
Sniper ik heb niets tegen je, maar ga dan elke keer met 5 kilo verhogen ? Doe ik ook altijd. Ik probeer elke week 5 kilo zwaarder te doen of het me nou lukt of niet.
Eerst brandt 't, daarna voel je niets meer...1 kilo is te weinig. Dat je rustig aan moet doen omdat je jong bent is onzin. 13kg squaten is niets. Minimaal 40 en aan het eind wil ik zien dat je je eigen lichaamsgewicht kunt squaten. Ik denk dat dit een vrij reele doelstelling is.
Om eerlijk te zijn gaat 't zo niet opschieten. Evenals dat je echt eens moet kappen met cola en echt meer moet gaan eten. Niet alleen op kcal letten, je kunt namelijk ook 10 zakken chips leeg eten. Let op je verhoudingen, zo ver mogelijk naar 40 40 20 of 30 50 20 toewerken. Meer eiwitten dus.
Succes man, trek de pleister er nou eens in 1x vanaf, in plaats van stukje bij beetjeEerst brandt 't, daarna voel je niets meer...

@ Jerney: Niks beter geworden, misschien zelfs wel nog iets erger..

, op de rib na inderdaad wel ja
.Zolang ik nog thuis train, is 1kg het MAX dat ik KAN verhogen.
Maar ik ben druk bezig met overleggen over een gym, en dán is 2 kg per training wél te doen. Angilo, ik eet me echt vol.

Probleempje, thuis heb ik maar tot 31, dus voor nu 1kg erbij zoals ik nu doe. In de gym begin ik direct met zwaardere gewichten..![]()

it's up to you! In iedergeval succes..(ik zag nergens weyshakes staan of weightgainers.. heb je dat ook of mag je dat nog niet van je moeder? Ik kreeg altijd preken eiwitten en weightgainers stonden gelijk aan anabole steroiden bij ons thuis... eerst 2 jaar lang preken, daarna 1x goed mn bek open getrokken en toen nooit meer een preek gehad hahah)
haha dude, GO TO THE GYM. zit niks anders op! als je het thuis ook red, petje af! succes!