XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sniper.. Doe nou alsjeblieft eens niet zo eigenwijs.. en doe eens wat met de tips die je gegeven worden!

En hou in ieder geval op met iedereen tips geven over hoe het moet, als je zelf niks doet met de adviezen die gegeven zijn.. je kan praten over bulk en HST en god knows what.. deadliften met 15kg komop!

met typen bouw je nog meer spiermassa op:D

• Topic Starter Topic Starter
Squat 3x10x16kg
Walking lunges 3x10x10kg

Bench Press 3x10x16kg

Deadlift 3x10x16kg

BB Curls 3x15x16kg

MP 3x10x16kg

Tricep Dips 3x10xBW

Sit-ups 3x10

Com: Ging wel lekker, alles flink verzuurd.. Prima pomp. Tevreden.
Maandag week 3 en 4, ofwel 10 reps.

Ik snap echt niet hoe je kan deadliften en squatten met hetzelfde gewicht als dat je bicep curlt en millitary presst.

Ik snap echt niet hoe je kan deadliften en squatten met hetzelfde gewicht als dat je bicep curlt en millitary presst.

Sterker nog:

Squat 3x10x16kg
Deadlift 3x10x16kg
BB Curls 3x15x16kg

Kom op Snipey, je krijgt hier volop steun en goedbedoelde adviezen, maar ik denk dat dat snel voorbij is als je zo eigenwijs blijft doen. Ben je bang om moe te worden ofzo? Dit gaat je echt geen resultaat geven en dat weet je zelf ook!

Sterker nog:

Kom op Snipey, je krijgt hier volop steun en goedbedoelde adviezen, maar ik denk dat dat snel voorbij is als je zo eigenwijs blijft doen. Ben je bang om moe te worden ofzo? Dit gaat je echt geen resultaat geven en dat weet je zelf ook!

Naja, iemand moet trainen zoals hij zelf wilt.. prima, niks mis mee.. maar ga dan niet overal commentaar op leveren, en artikels lopen schrijven, en 4235346534 posts per dag plaatsen om je kennis te showen.. als je daar zelf niks mee doet:rolleyes:

Overl tips geven als: "compounds zijn het belangrijkst" "beach boy dit, beach boy dat" En zelf nog meer reps met hetzelfde gewicht maken op de BB Curl, dan op de deadlift:D

Waren 10 reps, typfoutje

Negeer al het bovenstaande iid maar.

Gisteren was Woensdag dus getraind, vergeten híer te posten:

Ik merk al dat de BB curls op 10 reps aardig zwaarder beginnen te worden, spoedig zal dit ook wel stop gaan staan qua verhoging. De rest gaat easypeasy en zal nog wel verhoogd blijven worden.
Goed, de training van net:

Squat 3x10x17kg
Walking lunges 3x10x10kg

Bench Press 3x10x17kg

Deadlift 3x10x17kg

BB Curls 3x10x17kg

MP 3x10x17kg

Tricep Dips 3x10xBW

Sit-ups 3x10

Com: Ging wel lekker, alles flink verzuurd.. Prima pomp. Tevreden...

Wat is het maximale gewicht wat jij hebt ?
Dit schiet natuurlijk niet op.

Je doet toch HST? Heb je dan niet van tevoren je max vastgesteld zodat je daar naartoe kan werken?

Deze kan ik wel voor je beantwoorden...
Sniper heeft zijn eigen kijk op hST en negeert alle adviezen en reactie van mensen die hem serieus willen helpen ;)

Maar sniper natuurlijk heeft deze jongen wel gelijk.
Wanneer je bijvoorbeeld @ 70% van je max traint dan snap ik dat je met je bb curl rond de 17 kg zit. Dat is geen schande.

Maar die squats en deadlifts moeten dan alsnog hoger zitten toch? Want een paar maanden geleden had je een filmpje van 5x45 deadlift (zoiets). Dus dan zou je max rond 50 zitten en 70% daarvan is... reken maar uit. meer dan 17 kilo iig ;)

Dat is het principe van HST als ik me niet vergis.

Waarom gebruik je niet gewoon alle gewichten wat je hebt ?
Dus ga gewoon squaten, lungen, military pressen, deadliften etc met al je gwicht, wat 31 kilo is. zeker voor de compounds is dit al redelijk weining, wat je nu aan gewichten gebruikt lijkt mij echt compleet nutteloos

Inderdaad, ik had die jongen graag willen helpen, ik had veel hoop in/voor hem.
Helaas heb ik mij er bij neer moeten leggen. Sommige mensen zijn gewoon te eigenwijs en blijven zeggen dat ze heel graag willen, maar toch hebben ze er niet alles voor over.

Erg jammer.

vandaag hef ik een koffielepel HEYAA Goeie pomp ALLES verzuurd TEVEREDEN
morgen heb ik er ZIN in , ik HEF EEN SOEPLEPEL :O:O:O HEYAYAA
WOW doodop ben ik, DAT IS NOG EENS EEN TRAINING :O

dit somt zo zijn training op

Ik snap niet dat je in dezelfde post kan schrijven dat het easypeasy(????) ging en tegelijk kan plaatsen dat je alles verzuurd hebt.

Squat 3x10x18kg
Walking lunges 3x10x10kg

Bench Press 3x10x18kg

Deadlift 3x10x18kg

BB Curls 3x10x18kg

MP 2x10x18kg
1x5x18kg
Tricep Dips 3x10xBW

Sit-ups 3x10

Com: Ging wel lekker, Prima pomp. Tevreden...

Andere log laten sluiten.
De eerste de beste die hier grappig probeert te zijn d.m.v. loze opmerkingen krijgt een topicbaan aanvraag. Dit is MIJN CONTEST log. Niet het 'zeik sniperx zoveel mogelijk af' log.
TIPS zijn welkom maar loze opmerkingen en photoshops niet. Diegene die dat doet gaat tevens op de ignore list. Voor altijd.

Laatst bewerkt:
Tsja... je traint in mijn ogen de laatste weken al voor niks.

Verder lijkt het me verstandig om na de contest gewoon een blog te gaan volgen.
Zodat niemand je advies kan geven of commentaar geeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven