- Waardering
- 164
Ik bedoel jou niet.
De mensen wie ik bedoel weten het zelf wel![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel jou niet.
De mensen wie ik bedoel weten het zelf wel![]()

Meneer Sniper hier is nog onder de door zijn ouders bijzonder goed aangebrachte illusie dat hij als 14-jarige niks 'mag'.
Zijn genoeg 14-15-jarige op 't forum die ook gewoon normaal 'mogen' squaten en deadliften. Die hebben er alleen zelf moeite ingestoken.
Maar laat sniper maar steeds 'geweldige' comebacks maken achter z'n computertje en trainen als een weak ass 40-jarige huismoeder. Op z'n 18e komt ie er wel achter dat ie dan een gigantisch monster had kunnen zijn als ie op z'n 14e eens goed had beginnen te trainen en te eten.
Sniper, soms moet je je eigen 'idee' aan de kant zetten en naar meningen / adviezen van anderen luisteren die meer ervaring hebben. Ik wou stoppen met Bill Starr, want ik geef toe het is echt een saai schema. Toch blijf ik het doen omdat Xtralarge en Gnnr het me aangeraden hebben. Met jou equipment is het inderdaad moeilijk trainen, maar equipment mag geen excuus zijn. Aangezien je (nog?) niet naar de gym kan heb ik geprobeerd iets voor je in elkaar te zetten. Geen gevaarlijke bed press-es meer voor jou. Probeer dit aub 4 weken, als het je niet bevalt (qua progressie), mag je van mijn part zo weer terug naar je oude schema.
Sniper hoe doe jij dat eigenlijk.. train je altijd zonder spotter? Dat is best link als je voor pr's gaat imo.
Ach laat die gekke sniper maar lekker rommelen, al zijn de betweterige reacties van zijn kant wel lichtelijk irritant.
---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------
Hoe wil je bill starr doen zonder ****ing gewichten?
De hele opzet is dat je progressief met hoger gewicht gaat werken.
Hoe wil je bill starr doen zonder ****ing gewichten?
De hele opzet is dat je progressief met hoger gewicht gaat werken.

sniper verzin gewoon net als g-men zij, ik ben nu ook vier weken op vakantie en train met stenen

Het kan nooit een echt pr zijn. Als je bijv een pr zet bij squats bijvoorbeeld wil je na je rep zo snel mogelijk racken, je kan dan niet nog ff rustig de bar OH pressen en weer rustig laten zakken.
Ik snap niet hoe hij dat wilt gaan doen.
Sniper hoe doe jij dat eigenlijk.. train je altijd zonder spotter? Dat is best link als je voor pr's gaat imo.