AndroidHealthClinic

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meneer Sniper hier is nog onder de door zijn ouders bijzonder goed aangebrachte illusie dat hij als 14-jarige niks 'mag'.

Zijn genoeg 14-15-jarige op 't forum die ook gewoon normaal 'mogen' squaten en deadliften. Die hebben er alleen zelf moeite ingestoken.

Maar laat sniper maar steeds 'geweldige' comebacks maken achter z'n computertje en trainen als een weak ass 40-jarige huismoeder. Op z'n 18e komt ie er wel achter dat ie dan een gigantisch monster had kunnen zijn als ie op z'n 14e eens goed had beginnen te trainen en te eten.

Inderdaad, het kan ook anders.

2 jongens die bij mij in de gym trainen zijn 7 juni Nederlands Jeugdkampioen Gewichtheffen tot 18 jaar geworden.
Eén jongen van net 15 jaar in de 62kg klasse en een jongen van 16 in de tot 85 kg klasse.
Beiden trainden nog niet eens zo lang (juni 2008 en december 2008).

Nou ben je natuurlijk geen gewichtheffer Sniper (wat zijn je doelen eigenlijk?)
maar met wat meer kennis en toeweiding kan je er veel meer uithalen dan dat je nu doet, wat je doelen ook zijn.

Je krijgt erg veel kritiek over je heen, dat is waar, maar je (koppige) houding maakt het er niet beter op.

Het zou toch zonde zijn als je zoals Tjok zegt tegen je 18e dit logje nog eens doorleest en dan pas inziet wat voor goede adviezen je compleet genegeerd hebt.

Verder veel succes maar leer alsjeblieft met (opbouwende) kritiek omgaan.

Wake up sniperx!

Sniper, soms moet je je eigen 'idee' aan de kant zetten en naar meningen / adviezen van anderen luisteren die meer ervaring hebben. Ik wou stoppen met Bill Starr, want ik geef toe het is echt een saai schema. Toch blijf ik het doen omdat Xtralarge en Gnnr het me aangeraden hebben. Met jou equipment is het inderdaad moeilijk trainen, maar equipment mag geen excuus zijn. Aangezien je (nog?) niet naar de gym kan heb ik geprobeerd iets voor je in elkaar te zetten. Geen gevaarlijke bed press-es meer voor jou. Probeer dit aub 4 weken, als het je niet bevalt (qua progressie), mag je van mijn part zo weer terug naar je oude schema.

Bijlagen

Ach laat die gekke sniper maar lekker rommelen, al zijn de betweterige reacties van zijn kant wel lichtelijk irritant.

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Sniper, soms moet je je eigen 'idee' aan de kant zetten en naar meningen / adviezen van anderen luisteren die meer ervaring hebben. Ik wou stoppen met Bill Starr, want ik geef toe het is echt een saai schema. Toch blijf ik het doen omdat Xtralarge en Gnnr het me aangeraden hebben. Met jou equipment is het inderdaad moeilijk trainen, maar equipment mag geen excuus zijn. Aangezien je (nog?) niet naar de gym kan heb ik geprobeerd iets voor je in elkaar te zetten. Geen gevaarlijke bed press-es meer voor jou. Probeer dit aub 4 weken, als het je niet bevalt (qua progressie), mag je van mijn part zo weer terug naar je oude schema.

Hoe wil je bill starr doen zonder ****ing gewichten?

De hele opzet is dat je progressief met hoger gewicht gaat werken.

Sniper hoe doe jij dat eigenlijk.. train je altijd zonder spotter? Dat is best link als je voor pr's gaat imo.

Sniper hoe doe jij dat eigenlijk.. train je altijd zonder spotter? Dat is best link als je voor pr's gaat imo.

Het kan nooit een echt pr zijn. Als je bijv een pr zet bij squats bijvoorbeeld wil je na je rep zo snel mogelijk racken, je kan dan niet nog ff rustig de bar OH pressen en weer rustig laten zakken.

Ik snap niet hoe hij dat wilt gaan doen.

Ach laat die gekke sniper maar lekker rommelen, al zijn de betweterige reacties van zijn kant wel lichtelijk irritant.

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Hoe wil je bill starr doen zonder ****ing gewichten?

De hele opzet is dat je progressief met hoger gewicht gaat werken.

Klopt. Heb je gelijk in. Mag dit geen bill starr noemen. Maar sniper moet dit gewoon eens proberen, ik vind dit beter dan waar hij nu mee bezig is, niet waar?

sniper verzin gewoon net als g-men zij, ik ben nu ook vier weken op vakantie en train met stenen

ik wens een slotje op dit k*t topic.

Sniperx zal nooit gaan trainen, zal nooit groot worden en zal nooit gaan eten.

Slechte opvoeding heeft die jonge gehad, hopelijk leert ie nog wat bij op de middelbare school.

Het kan nooit een echt pr zijn. Als je bijv een pr zet bij squats bijvoorbeeld wil je na je rep zo snel mogelijk racken, je kan dan niet nog ff rustig de bar OH pressen en weer rustig laten zakken.

Ik snap niet hoe hij dat wilt gaan doen.

Ik bedoelde het sarcastisch, als je 31 kg curlt is 31 kg squat ook absoluut geen pr.

het is zaterdag en ik heb al weken geen bw meer zien passeren, ook al heb ik de laatste 30 pagina's niet gevolgd.

Hoe zit het ermee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.018
Laatste contest foto's. Noot: Haatberichten worden gerapporteerd, wees SUBJECTIEF en EERLIJK, dus haat = report.

UB:

33tr138.jpg

Kuit:

35jjr85.jpg

Biceps:

11qr8ko.jpg

Mvg,
SniperX

Eerlijk? Drink chocomel.

Ik kan steeds niet zien dat je traint. Wat had je anders gedacht te horen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven