MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sniperx stuurde mij net een link voor een site waar hij aan gewerkt heeft, hij heeft echt niks beters te doen :roflol:

2vim81h.png

jz6ych.png

14mwh89.png

jfbvx4.png

:roflol:

fijn weekend!!:wave2::wave2:

Aan de andere kant denk ik; de beste jongen is 14.

Geen idee of het goed/slecht is voor je gewrichten/aanhechtingen of wat dan ook, maar vol hardcore beuken op je 13/14e kan ook voor blessure's zorgen. Bouw het met beleid op zou ik zeggen.

Aan de andere kant denk ik; de beste jongen is 14.

Geen idee of het goed/slecht is voor je gewrichten/aanhechtingen of wat dan ook, maar vol hardcore beuken op je 13/14e kan ook voor blessure's zorgen. Bouw het met beleid op zou ik zeggen.

Als 31kg zijn max op deze leeftijd zou zijn met squaten / deadliften kan hij beter voor de rest van zijn leven kappen.
Oftewel, het gewicht dat hij in huis heeft kan hij zonder blessures/aandoeningen gebruiken.

Heeey hoe gaat ie hier sniper? of moet ik eerst je hele log door :D
Fijn weekend

laat je gewoon niks gek maken, doe gewoon waar je je goed bij voelt ;)
je hebt nog tijd zat !

BW Update?

• Topic Starter Topic Starter
Vanmiddag/vanavond Bas ;)

Gaat goed hier Greetje, bij jou?

@ Chopperbob: I know ;)

@ EPK: Ik bouw dus rustig op..

en @ Obeb (+ de rest die advies geeft) ...?

@ Obeb: Ik kan prima gaan benchen met 20, of gaan squatten met 30, maar de squat kan dan nog maar 1kg omhoog.

ik snap niet wat je hier mee bedoelt sniper...

als je prima 30kg kan gaan squaten, waarom doe je dat dan niet!!?

het heeft toch geen enkel nut om met zo weinig % van je 1rm te trainen omdat je anders niet meer kan verhogen doordat je te weinig gewicht hebt.
dat heeft ook niks met bb te maken. Want zo build je geen body.

squat gewoon zo veel als mogelijk, en spaar voor meer schijven of ga naar de gym.
in de tussentijd train je op herhalingen.

Als je eenmaal bij de 30 kilo bent aangekomen bij de squat, hoe wil je dan die bar in je nek leggen?
No offence hoor, maar heb je het in je om die 30 kilo te pressen?
Stel dat dit allemaal wel goed gaat, wat doe je dan 'overmorgen' nadat je de 31 kilo met succes hebt afgerond?

Sniper, het gaat niet om de verhoging. Het principe gaat erom dat je 70% gaat doen en dan ophogen.
Als je de volgende keus hebt, wel 70% maar niet verhogen OF 30% en elke keer kunnen verhogen...

Dan ga je dus met 70% maar niet verhogen meer schade doen aan je spieren dan met de andere keuze, oftewel, met de eerste keuze ga je harder groeien.

Luister nou eens een keer en kap met dat eigenwijze gedoe van je. Je bent een aardige jongen, maar het begint irritant te worden dat je anderen voorziet van adviezen, terwijl je hiervoor niet in de positie bent. Je hebt 't zelf nog niet eens geprobeerd!

Hoe staat 't met de sportschool overigens?!

Lees, mijn post is dus niet als een persoonlijke aanval bedoeld, volg nou gewoon een keer de adviezen op.

Sniper, het gaat niet om de verhoging. Het principe gaat erom dat je 70% gaat doen en dan ophogen.
Als je de volgende keus hebt, wel 70% maar niet verhogen OF 30% en elke keer kunnen verhogen...

Dan ga je dus met 70% maar niet verhogen meer schade doen aan je spieren dan met de andere keuze, oftewel, met de eerste keuze ga je harder groeien.

Luister nou eens een keer en kap met dat eigenwijze gedoe van je. Je bent een aardige jongen, maar het begint irritant te worden dat je anderen voorziet van adviezen, terwijl je hiervoor niet in de positie bent. Je hebt 't zelf nog niet eens geprobeerd!

Hoe staat 't met de sportschool overigens?!

Lees, mijn post is dus niet als een persoonlijke aanval bedoeld, volg nou gewoon een keer de adviezen op.

Ben er ook benieuwd naar. :)

ik snap niet wat je hier mee bedoelt sniper...

als je prima 30kg kan gaan squaten, waarom doe je dat dan niet!!?

het heeft toch geen enkel nut om met zo weinig % van je 1rm te trainen omdat je anders niet meer kan verhogen doordat je te weinig gewicht hebt.
dat heeft ook niks met bb te maken. Want zo build je geen body.

squat gewoon zo veel als mogelijk, en spaar voor meer schijven of ga naar de gym.
in de tussentijd train je op herhalingen.

sniper, reageer hier eens op.
want je hebt nog geen reden gegeven waarom je blijft squaten / benchen / dl met een belachelijk laag gewicht

en neen, dat je elke week 1kg erbij doet is geen reden, maar een feit

@ Obeb: Ik kan prima gaan benchen met 20, of gaan squatten met 30, maar de squat kan dan nog maar 1kg omhoog.

Dus het gaat jou erom om funky PRs te kunnen posten achter je training? En als je nu al 30Kg doet ben je bang dat je niet meer kan verhogen? Ga dan eens naar de gym! :D

Als je niet omhoog kan in gewicht dan ga je gewoon omlaag. Logisch toch.

Ja kan beter gaan judowen ofzo. Ga je sneller buf worden dan wat je nu doet.

Contest update:

fxa14g.jpg

Klopt dat probleem heb ik bij ons in de gym; de dumbbells gaan maar tot 50kg.

Ik kan prima dumbbell pressen met 50kg, maar dan kan ik niet meer verhogen dus ik pak 30 want dan heb ik nog wat om te verhogen de komende tijd.

Logisch. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven