Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan de andere kant denk ik; de beste jongen is 14.
Geen idee of het goed/slecht is voor je gewrichten/aanhechtingen of wat dan ook, maar vol hardcore beuken op je 13/14e kan ook voor blessure's zorgen. Bouw het met beleid op zou ik zeggen.
Sniper, het gaat niet om de verhoging. Het principe gaat erom dat je 70% gaat doen en dan ophogen.
Als je de volgende keus hebt, wel 70% maar niet verhogen OF 30% en elke keer kunnen verhogen...
Dan ga je dus met 70% maar niet verhogen meer schade doen aan je spieren dan met de andere keuze, oftewel, met de eerste keuze ga je harder groeien.
Luister nou eens een keer en kap met dat eigenwijze gedoe van je. Je bent een aardige jongen, maar het begint irritant te worden dat je anderen voorziet van adviezen, terwijl je hiervoor niet in de positie bent. Je hebt 't zelf nog niet eens geprobeerd!
Hoe staat 't met de sportschool overigens?!
Lees, mijn post is dus niet als een persoonlijke aanval bedoeld, volg nou gewoon een keer de adviezen op.

ik snap niet wat je hier mee bedoelt sniper...
als je prima 30kg kan gaan squaten, waarom doe je dat dan niet!!?
het heeft toch geen enkel nut om met zo weinig % van je 1rm te trainen omdat je anders niet meer kan verhogen doordat je te weinig gewicht hebt.
dat heeft ook niks met bb te maken. Want zo build je geen body.
squat gewoon zo veel als mogelijk, en spaar voor meer schijven of ga naar de gym.
in de tussentijd train je op herhalingen.
@ Obeb: Ik kan prima gaan benchen met 20, of gaan squatten met 30, maar de squat kan dan nog maar 1kg omhoog.

@ Obeb: Ik kan prima gaan benchen met 20, of gaan squatten met 30, maar de squat kan dan nog maar 1kg omhoog.