- Waardering
- 554
Ik had hier ergens gelezen dat iemand hier een 'bankje' heeft van 2 bierkratjes met wat planken erop.. Misschien kan jij dat ook doen?
Klinkt niet erg stevig/stabiel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had hier ergens gelezen dat iemand hier een 'bankje' heeft van 2 bierkratjes met wat planken erop.. Misschien kan jij dat ook doen?
Echt ongelooflijk wat hier ineens allemaal gebeurd.
ik zeg Dumba beste kerel, geef het aan iemand die er echt wat mee gaat doen en die echt inzet toont want wat hier gebeurt ... SniperX is het een mega irritant ventje die niks wil en niks doet. er zijn hier genoeg jonge gasten zoals yoshiba en jeffa die er alles voor doen trainen en eten...
maja als je hem echt wil helpen hoop ik voor je dat Sniper dr wat mee gaat doen...!!!!!!!!!
Kerel! Ik squat door eerst te cleanen, met 31.5, en wanneer je hoort te racken buk ik en leg ik hem half achterover op bed..

Ow sorry man... respect... ik wist niet dat je zulke gewichten hanteerde![]()

@ Dumba.
Als hij de 26 mm barbell heeft, kunnen zijn 28 mm schijven er dan ook op? Niet dat dan zijn schijven over de sluitingen heen gaan, al lijkt mij dat erg onwaarschijnlijk!
Want anders schiet hij er maar 10 kg mee op..

@ Dumba.
Als hij de 26 mm barbell heeft, kunnen zijn 28 mm schijven er dan ook op? Niet dat dan zijn schijven over de sluitingen heen gaan, al lijkt mij dat erg onwaarschijnlijk!
Want anders schiet hij er maar 10 kg mee op..

Tuurlijk op 26mm past 26mm,28mm,30mm en 50mm. In totaal rond de 85kg dacht ik. En een Axle DL met open greep met 85kg is echt zwaar.![]()

Oke, dat is zeker nice sniper!
Kreeg ik maar zulke aanbiedingen![]()
![]()