Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt ongelooflijk wat hier ineens allemaal gebeurd.

ik zeg Dumba beste kerel, geef het aan iemand die er echt wat mee gaat doen en die echt inzet toont want wat hier gebeurt ... SniperX is het een mega irritant ventje die niks wil en niks doet. er zijn hier genoeg jonge gasten zoals yoshiba en jeffa die er alles voor doen trainen en eten...

maja als je hem echt wil helpen hoop ik voor je dat Sniper dr wat mee gaat doen...!!!!!!!!!

goed bezig spippert :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.367
Echt ongelooflijk wat hier ineens allemaal gebeurd.

ik zeg Dumba beste kerel, geef het aan iemand die er echt wat mee gaat doen en die echt inzet toont want wat hier gebeurt ... SniperX is het een mega irritant ventje die niks wil en niks doet. er zijn hier genoeg jonge gasten zoals yoshiba en jeffa die er alles voor doen trainen en eten...

maja als je hem echt wil helpen hoop ik voor je dat Sniper dr wat mee gaat doen...!!!!!!!!!

Tuurlijk ga ik er wat voor doen man...

We zijn er al uit. Het komt allemaal goed.
Ik heb nog wel meer dingen die ik toch niet meer ga gebruiken.:)

@ Dumba.
Als hij de 26 mm barbell heeft, kunnen zijn 28 mm schijven er dan ook op? Niet dat dan zijn schijven over de sluitingen heen gaan, al lijkt mij dat erg onwaarschijnlijk!

Want anders schiet hij er maar 10 kg mee op..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.374
@ Dumba.
Als hij de 26 mm barbell heeft, kunnen zijn 28 mm schijven er dan ook op? Niet dat dan zijn schijven over de sluitingen heen gaan, al lijkt mij dat erg onwaarschijnlijk!

30 mm :p
Ik schiet er meer mee op hoor :p

30 mm schijven aan de binnenkant en dan de passende 26 mm aan de buitenkant=klaar:)

Als je trouwens ooit vervoer kan vinden sniper, dan kan je mijn flatbench komen ophalen voor een zacht prijsje, ding staat alleen maar in de weg.
Valse hoop...maar laat me okay:(

@ Dumba.

Tuurlijk op 26mm past 26mm,28mm,30mm en 50mm. In totaal rond de 85kg dacht ik. En een Axle DL met open greep met 85kg is echt zwaar.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven