Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit.sniper ik vind je echt een verwend k*t jong. iedereen biedt je van alles aan en zelf doe je er totaal geen moeite voor.
Dit.
+
Dat je het lef hebt om dumba te vragen om het OP TE STUREN, mijn hemeltje zeg...de brutaliteit.
Dat begrijp ik, maar die man geeft je een vinger en je wilt gelijk zijn hele hand. Natuurlijk ben je pas 14 en ben je beperkt in je mogelijkheden, maar soms moet je verder kijken dan dat je neus lang is.
Dat begrijp ik, maar die man geeft je een vinger en je wilt gelijk zijn hele hand. Natuurlijk ben je pas 14 en ben je beperkt in je mogelijkheden, maar soms moet je verder kijken dan dat je neus lang is.

Ik ben ff aan het zoeken voor een ultralange doos. Het is wel vooraf betalen natuurlijk. Ik ga voor optie 2; waarom zou ik 6e op een EK worden en mijn rug voor de 6e en waarschijnlijk laatste x vernielen, terwijl ik alleen nog voor de atletiek wil gaan. We gaan het regelen sniper.
Misschien komt er nog een paar euro voor zo'n doos bij. De gewichten, BB, Axle en de fat db krijg je van mij.
Win over een jaar of 10 als ik allang het land uit ben maar een Strong Man wedstrijd of een gewichthef/Pl of HG wedstrijd voor me; dat is voor mij genoeg voldoening...en zonder anabolen.![]()
, ik zal even op msn praten met je 

Ik ben ff aan het zoeken voor een ultralange doos. Het is wel vooraf betalen natuurlijk. Ik ga voor optie 2; waarom zou ik 6e op een EK worden en mijn rug voor de 6e en waarschijnlijk laatste x vernielen, terwijl ik alleen nog voor de atletiek wil gaan. We gaan het regelen sniper.
Misschien komt er nog een paar euro voor zo'n doos bij. De gewichten, BB, Axle en de fat db krijg je van mij.
Win over een jaar of 10 als ik allang het land uit ben maar een Strong Man wedstrijd of een gewichthef/Pl of HG wedstrijd voor me; dat is voor mij genoeg voldoening...en zonder anabolen.
BTW: mijn schoonfamilie komt uit Polen en woont daar ook, dus mijn vrouw en ik geven wel vaker dingen weg. Toen mijn schoonzusje in echtscheiding zat hebben we de helft van haar appartement betaald en hebben toen gezegd betaal maar terug als alles weer OK is.

haha oke, ga je dat zelf doen, of laat je je ouders dat doen oid?
Want ik dacht dat je niet meer mocht van je ouders?
Ja dumba, kan je ook niet dat bankje van je naar hem opsturen hehehehe, Die kan je vast wel in een doos proppen![]()

Ik had hier ergens gelezen dat iemand hier een 'bankje' heeft van 2 bierkratjes met wat planken erop.. Misschien kan jij dat ook doen?
?