XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sniper, stop je 28 mm barbell in je pa's hol tot hij je brengt naar dumba, dan heeft dumba ook nog €40 ipv dat hij het moet uitgeven aan verzendkosten.

Van mijn part geef ik hem er geld bij man.
Dat begrijp ik, maar die man geeft je een vinger en je wilt gelijk zijn hele hand. Natuurlijk ben je pas 14 en ben je beperkt in je mogelijkheden, maar soms moet je verder kijken dan dat je neus lang is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.346
Dat begrijp ik, maar die man geeft je een vinger en je wilt gelijk zijn hele hand. Natuurlijk ben je pas 14 en ben je beperkt in je mogelijkheden, maar soms moet je verder kijken dan dat je neus lang is.

We bespreken ook het nodige via PM & MSN hoor..

We bespreken ook het nodige via PM & MSN hoor..

Ik ben ff aan het zoeken voor een ultralange doos. Het is wel vooraf betalen natuurlijk. Ik ga voor optie 2; waarom zou ik 6e op een EK worden en mijn rug voor de 6e en waarschijnlijk laatste x vernielen, terwijl ik alleen nog voor de atletiek wil gaan. We gaan het regelen sniper.
Misschien komt er nog een paar euro voor zo'n doos bij. De gewichten, BB, Axle en de fat db krijg je van mij.
Win over een jaar of 10 als ik allang het land uit ben maar een Strong Man wedstrijd of een gewichthef/Pl of HG wedstrijd voor me; dat is voor mij genoeg voldoening...en zonder anabolen.;):D

BTW: mijn schoonfamilie komt uit Polen en woont daar ook, dus mijn vrouw en ik geven wel vaker dingen weg. Toen mijn schoonzusje in echtscheiding zat hebben we de helft van haar appartement betaald en hebben toen gezegd betaal maar terug als alles weer OK is.

Hoe ga je hem het geld geven trouwens sniper?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.349
Ik ben ff aan het zoeken voor een ultralange doos. Het is wel vooraf betalen natuurlijk. Ik ga voor optie 2; waarom zou ik 6e op een EK worden en mijn rug voor de 6e en waarschijnlijk laatste x vernielen, terwijl ik alleen nog voor de atletiek wil gaan. We gaan het regelen sniper.
Misschien komt er nog een paar euro voor zo'n doos bij. De gewichten, BB, Axle en de fat db krijg je van mij.
Win over een jaar of 10 als ik allang het land uit ben maar een Strong Man wedstrijd of een gewichthef/Pl of HG wedstrijd voor me; dat is voor mij genoeg voldoening...en zonder anabolen.;):D

:D, ik zal even op msn praten met je :D

BTW: mijn schoonfamilie komt uit Polen en woont daar ook, dus mijn vrouw en ik geven wel vaker dingen weg. Toen mijn schoonzusje in echtscheiding zat hebben we de helft van haar appartement betaald en hebben toen gezegd betaal maar terug als alles weer OK is.

Dumba, als 't weer niks word komt ik 't wel ophalen bij je ;)

Kijk es aan! Sniperx heeft nu gewichten. Nu alleen nog een soort van rack of bank zien te krijgen. Het komt wel goed zie je maar weer ;)

Ja dumba, kan je ook niet dat bankje van je naar hem opsturen hehehehe, Die kan je vast wel in een doos proppen :p

Ik had hier ergens gelezen dat iemand hier een 'bankje' heeft van 2 bierkratjes met wat planken erop.. Misschien kan jij dat ook doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven