AndroidHealthClinic

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn precies drukke tijden voor onze sniper, die gaat zich blijkbaar niet vervelen tijdens de schoolvakantie

net nog wat rondgebeld: de stang kan in luchtkussen folie dus de kosten liggen rond de 45 euro.
Dat wordt beulen maatje.;):D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.386
Haha ik hoop het :D.
Kosten; 45 euro dus? Voor de: Axle, Barbell, schijven? etc?

Echt ongelooflijk wat hier ineens allemaal gebeurd.

ik zeg Dumba beste kerel, geef het aan iemand die er echt wat mee gaat doen en die echt inzet toont want wat hier gebeurt ... SniperX is het een mega irritant ventje die niks wil en niks doet. er zijn hier genoeg jonge gasten zoals yoshiba en jeffa die er alles voor doen trainen en eten...

maja als je hem echt wil helpen hoop ik voor je dat Sniper dr wat mee gaat doen...!!!!!!!!!

Helemaal mee eens. Een beetje gratis shit gaan weggeven aan een lui mormel van 14 dat verdomme nog meer geld heeft dan de gemiddelde bber/powerlifter. Heb je dat huis gezien waarin ie leeft?

Aanstellerig gezeik met "dit kan ik niet, dat mag ik niet". Als je echt wil trainen en eten vind je een manier, sniperx heeft al 2 jaar lang laten zien dat hij daar duidelijk geen zin in heeft. De enige reden dat ie hier zit is om een beetje stoer te doen en "erbij" proberen te horen. Een grote bek overal op het forum, maar niet tegen een geil k*tje van 15 en zn ouders.

Sommige mensen zijn echt te goed voor deze wereld.

Helemaal mee eens. Een beetje gratis shit gaan weggeven aan een lui mormel van 14 dat verdomme nog meer geld heeft dan de gemiddelde bber/powerlifter. Heb je dat huis gezien waarin ie leeft?

Aanstellerig gezeik met "dit kan ik niet, dat mag ik niet". Als je echt wil trainen en eten vind je een manier, sniperx heeft al 2 jaar lang laten zien dat hij daar duidelijk geen zin in heeft. De enige reden dat ie hier zit is om een beetje stoer te doen en "erbij" proberen te horen. Een grote bek overal op het forum, maar niet tegen een geil k*tje van 15 en zn ouders.

Ik heb sniper al gezegd dat hoe meer je weggeeft, des te meer je terugkrijgt. We zijn niet bepaald arm en als ik toch geen gripsport ga doen...wat moet ik met al die spullen???
Nog 3-4 jaartjes dan woon ik heerlijk tegen de bosrand aan bij 7 grote meren en ga ik lekker met pensioen.
Moevitsj popolskoe; tak roezoemjem; jestes dobra.
ga ik Highlanden in het bos en hardlopen...heerlijk.:D

Je hebt btw toch wel met je ouders overlegd???

Nou dumba, ik kan ook nog wel wat CoC's gebruiken. :D

Nu kan sniperx eindelijk fatsoenlijk trainen! (Nouja, hij heeft nog steeds geen bank)

Hopelijk gaat hij nu niet dezelfde techniek gebruiken als in dat filmpje ooit, of verkloot hij zen rug, zeiken zen ouders nog wat meer en kunne we al die spulle terug gaan halen.

Echt ongelooflijk wat hier ineens allemaal gebeurd.

ik zeg Dumba beste kerel, geef het aan iemand die er echt wat mee gaat doen en die echt inzet toont want wat hier gebeurt ... SniperX is het een mega irritant ventje die niks wil en niks doet. er zijn hier genoeg jonge gasten zoals yoshiba en jeffa die er alles voor doen trainen en eten...

maja als je hem echt wil helpen hoop ik voor je dat Sniper dr wat mee gaat doen...!!!!!!!!!

couldn't agree more

Ik geef alle gripdingetjes weg. Er zijn wel meer mensen die spullen van me gaan krijgen; alleen verzendkosten zelf betalen. mike Joshua krijgt ook wat.:)Als je in de buurt woont kun je ze ook ophalen. Ik woon in Hoogkarspel (tussen Hoorn/Enkhuizen)
Eindelijk maak ik een keuze...gewoon 3-10 voudig Ned.Kampioen Atletiek worden.
Daar heb ik echt het lichaam voor. Strong Man met 80kg. Niet echt slim op mijn opa-leeftijd.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven