MikeJoshua
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 14
Dumba, reageer ff op me pm

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Excuus, ben bezig met de adm. voor ons bedrijf; had ik niet gezien.![]()

net nog wat rondgebeld: de stang kan in luchtkussen folie dus de kosten liggen rond de 45 euro.
Dat wordt beulen maatje.![]()

Haha ik hoop het.
Kosten; 45 euro dus? Voor de: Axle, Barbell, schijven? etc?

Haha en wat gebeurd er als sniper's pa of ma het pakketje aanneemt?![]()

Echt ongelooflijk wat hier ineens allemaal gebeurd.
ik zeg Dumba beste kerel, geef het aan iemand die er echt wat mee gaat doen en die echt inzet toont want wat hier gebeurt ... SniperX is het een mega irritant ventje die niks wil en niks doet. er zijn hier genoeg jonge gasten zoals yoshiba en jeffa die er alles voor doen trainen en eten...
maja als je hem echt wil helpen hoop ik voor je dat Sniper dr wat mee gaat doen...!!!!!!!!!
Helemaal mee eens. Een beetje gratis shit gaan weggeven aan een lui mormel van 14 dat verdomme nog meer geld heeft dan de gemiddelde bber/powerlifter. Heb je dat huis gezien waarin ie leeft?
Aanstellerig gezeik met "dit kan ik niet, dat mag ik niet". Als je echt wil trainen en eten vind je een manier, sniperx heeft al 2 jaar lang laten zien dat hij daar duidelijk geen zin in heeft. De enige reden dat ie hier zit is om een beetje stoer te doen en "erbij" proberen te horen. Een grote bek overal op het forum, maar niet tegen een geil k*tje van 15 en zn ouders.
Sommige mensen zijn echt te goed voor deze wereld.

Je gaat zo'n spijt krijgen van je woordkeuze.
Nu kan sniperx eindelijk fatsoenlijk trainen! (Nouja, hij heeft nog steeds geen bank)

Helemaal mee eens. Een beetje gratis shit gaan weggeven aan een lui mormel van 14 dat verdomme nog meer geld heeft dan de gemiddelde bber/powerlifter. Heb je dat huis gezien waarin ie leeft?
Aanstellerig gezeik met "dit kan ik niet, dat mag ik niet". Als je echt wil trainen en eten vind je een manier, sniperx heeft al 2 jaar lang laten zien dat hij daar duidelijk geen zin in heeft. De enige reden dat ie hier zit is om een beetje stoer te doen en "erbij" proberen te horen. Een grote bek overal op het forum, maar niet tegen een geil k*tje van 15 en zn ouders.
Sommige mensen zijn echt te goed voor deze wereld.
Echt ongelooflijk wat hier ineens allemaal gebeurd.
ik zeg Dumba beste kerel, geef het aan iemand die er echt wat mee gaat doen en die echt inzet toont want wat hier gebeurt ... SniperX is het een mega irritant ventje die niks wil en niks doet. er zijn hier genoeg jonge gasten zoals yoshiba en jeffa die er alles voor doen trainen en eten...
maja als je hem echt wil helpen hoop ik voor je dat Sniper dr wat mee gaat doen...!!!!!!!!!
Als je in de buurt woont kun je ze ook ophalen. Ik woon in Hoogkarspel (tussen Hoorn/Enkhuizen)
Ha ha. Welke wil je; ik heb ze van 1,5 t/m 3. Die laatste is me nooit gelukt btw.
Snipie krijgt de #1,2 en die is voor beginners echt pittig.![]()