Ik geef alle gripdingetjes weg. Er zijn wel meer mensen die spullen van me gaan krijgen; alleen verzendkosten zelf betalen. mike Joshua krijgt ook wat.![]()
Dat is wel top van je
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geef alle gripdingetjes weg. Er zijn wel meer mensen die spullen van me gaan krijgen; alleen verzendkosten zelf betalen. mike Joshua krijgt ook wat.![]()

ik ben wel bereid om €10 euro ofzo naar je over te maken sniper...maar wil ik wel dat je als ****er gaat trainen!!!! en eis ik iedere 4 weken een update
. Ik heb wel een spaarvarken + nog wat op m'n eigen spaarrekening. Moet goed komen!Haha thanks maar dat hoeft niet maat. Ik heb wel een spaarvarken + nog wat op m'n eigen spaarrekening. Moet goed komen!

Ha ha. Welke wil je; ik heb ze van 1,5 t/m 3. Die laatste is me nooit gelukt btw.
Snipie krijgt de #1,2 en die is voor beginners echt pittig.![]()

als sniper ons de waarheid vertelt aangaande zijn ouders vind ik dat erg jammer voor hem. Als je kind zin heeft in een bepaalde sport, gaazn ze toch vroeg of laat hun ding doen, mijn vrouw en ik hadden ook eerst liever dat onze zoon ging doorgaan met voetballen, in plaats van over te gaan naar wielrennen, maar hij is nu 12 en doet wielrennen, als hij dat liever doet nu, warom niet.
Snipers ouders zouden beter contact zoeken met een bekwame sportschooluitbater in hun buurt, en eens luisteren hoe die het ziet om een 14-jarige te laten trainen.
het is maar door informatie van bevoegden of professionelen dat je als ouder echt weet hoe het allemaal in mekaar zit.
Onze zoon is aangesloten bij een jeugdwielerploeg, dat gaat zelfs met oudercontactavonden en al, wij krijgen echt alle informatie die we nodig hebben.
Ik vind dus dat ouders wiens puberzoon praat over krachttraining, gewoon naar een sportschool moeten stappen voor informatie, echte vakmensen zullen maar al te graag informatie geven
).Daar heb ik echt het lichaam voor. Strong Man met 80kg. Niet echt slim op mijn opa-leeftijd.![]()

hey dumba heb je nog meer grippers? Ze worden hier in nl niet meer verkocht volgens mij![]()
Ik was in 2006 samen met Theo de enige die wedstrijdjes deed. Ik ben btw een echte ecto en ben altijd tussen de 80 en de 93kg geweest tijdens wedstrijden. Had een bloedhekel aan de truckpull daardoor.
Ze komen uit Duitsland. Het zijn #1,2 t/m #3. Duitsland is helaas het land met echte gripsporters.Ik was in 2006 samen met Theo de enige die wedstrijdjes deed. Ik ben btw een echte ecto en ben altijd tussen de 80 en de 93kg geweest tijdens wedstrijden. Had een bloedhekel aan de truckpull daardoor.
![]()
ik kan je geen berichten sturen, maar ik zou graag die nr2 t/m 3 van je willen overnemen.

sniper ik stuur je wel een pot whey en creatine. verder nog wat nodig?
.Ik zou graag de #2 willen, als die over is koop ik em van je.

Ik ben over een paar uurtjes weer terug. Sinds ik gisteren gehoord heb dat ik toch geen hele nare ziekte heb voel ik me super fit.
Ga zo de 100m in 8 seconden rennen en 10 meter verspringen.
6 maanden ziek gevoeld met diverse bobbels in het lijf. greetzzz![]()