XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt dat probleem heb ik bij ons in de gym; de dumbbells gaan maar tot 50kg.

Ik kan prima dumbbell pressen met 50kg, maar dan kan ik niet meer verhogen dus ik pak 30 want dan heb ik nog wat om te verhogen de komende tijd.

Logisch. :rolleyes:
:roflol:

Klopt dat probleem heb ik bij ons in de gym; de dumbbells gaan maar tot 50kg.

Ik kan prima dumbbell pressen met 50kg, maar dan kan ik niet meer verhogen dus ik pak 30 want dan heb ik nog wat om te verhogen de komende tijd.

Logisch. :rolleyes:

Pfffffff...dat probleem heb ik gelukkig niet: de Db kan tot 120kg verhoogd worden.;) Alleen bij de row een probleem, maar mijn vrouw kan er nog op gaan zitten.

Maar on-topic: waar blijven de trainingen? Je BMI is btw 17,8 heb ik uitgerekend. Moet minimaal 20 en maximaal 25 zijn. Vervang de compounds (of doe ze maximaal) en ga aan de iso, want voor goede compoundtrainingen heb je minimaal je eigen BW aan gewichten nodig, zoals ik je heb laten zien in je andere log met mijn trialtraining.

Veel succes verder.:)

Yo Snipe,

Vanwege de lock op je andere dagboek stel ik hier m'n vraag nogmaals maar..

Hoe staat het met de progressie om een gym te joinen?
En commentaar op je foto's heb je in het andere log al kunnen lezen.

• Topic Starter Topic Starter
@ Dumba, Tja BMI zegt niks. Iemand @ 100 kg en 8% BF kan ook 'overweight' zijn.

@ Avenge: Ik mag nog steeds niet... :(

Pfffffff...dat probleem heb ik gelukkig niet: de Db kan tot 120kg verhoogd worden.;) Alleen bij de row een probleem, maar mijn vrouw kan er nog op gaan zitten.

Maar on-topic: waar blijven de trainingen? Je BMI is btw 17,8 heb ik uitgerekend. Moet minimaal 20 en maximaal 25 zijn. Vervang de compounds (of doe ze maximaal) en ga aan de iso, want voor goede compoundtrainingen heb je minimaal je eigen BW aan gewichten nodig, zoals ik je heb laten zien in je andere log met mijn trialtraining.

Veel succes verder.:)

Je hebt gelijk in het feit dat Sniperx een skinny ecto is, maar BMI is zo ****ing verouderd en antiek. Het is alsof je mij verteld dat de aarde nog plat is.

Nee, het zegt dat je licht ondervoed bent, want je min. gewicht dient 64,1 te zijn en je max.80,1 gedeeld door 2 = volgens mij 72,1.
En STM/PL zitten daar idd dik overheen, omdat de gewichten die ze liften 2-3xBW zijn.
Koop een goede gainer (5kg) supereiwitten (min.80% Proteine) 500ml melk, kiwi's, bananen in een blender en je gaint 0,5-1kg per week als je daarnaast ook goed je voeding gebruikt. Koop wat BCAA's, creatine, vitamines en ga er voor.:)
Btw: is de aarde rond dan??? Dacht altijd als je aan het einde van de oceaan komt dat je er dan af zou vallen. BMI zegt niet heel veel, maar toch echt wel wat.:)

Nee, het zegt dat je licht ondervoed bent, want je min. gewicht dient 64,1 te zijn en je max.80,1 gedeeld door 2 = volgens mij 72,1.
En STM/PL zitten daar idd dik overheen, omdat de gewichten die ze liften 2-3xBW zijn.
Koop een goede gainer (5kg) supereiwitten (min.80% Proteine) 500ml melk, kiwi's, bananen in een blender en je gaint 0,5-1kg per week als je daarnaast ook goed je voeding gebruikt. Koop wat BCAA's, creatine, vitamines en ga er voor.:)
Btw: is de aarde rond dan??? Dacht altijd als je aan het einde van de oceaan komt dat je er dan af zou vallen. BMI zegt niet heel veel, maar toch echt wel wat.:)

Wel wat? Minimaal was het woord wat je zocht.

BMI is gebasseerd op 19e eeuwse kennis van fysio-/sociologie. Things have changed.

er is geeneens een bmi berekening nodig om te zeggen dat sniper een ondervoedde skinny ecto is.

Foute conclusie. BMI zegt niets over overgewicht of niet, maar zegt genoeg over ondergewicht.

Klopt. Een BMI onder de 17,5 spreek je serieus ondergewicht.
Zo achterhaald is BMI-berekening toch niet, is binnen klinieken voor eetstoornissen nog steeds een geldende maatstaf

Skinny ecto of niet, deze skinny ecto heeft wel 2 pr's erbij waarbij ineens 4-5 kg verhoogd is op 2 oefeningen, take a look:

Squat 3x10x19kg
Walking lunges 3x10x10kg

Bench Press 2x10x19kg
1x5x24kg PR (Had meer reps gekund)

Deadlift 3x10x19kg

BB Curls 3x10x19kg

MP 2x10x19kg
1x5x24kg PR
Tricep Dips 3x10xBW

Sit-ups 3x10

Com: Ging toppie, kapot.

Dat ziet er een stuk beter uit.:)
Congrats.

Thnx

is al een begin. nu nog die squats en dl hoger !
gogo

Voel je uberhaupt iets van die 19kg deadlift? :o

ja heel leuk hoor sniper.
maar je bencht nu dus ook meer dan je squat en deadlift en je curlt nog steeds even veel als deadlift en squat.

komt voor mij over als superdude..

Ja heel leuk hoor GNRR,
Ik had geen fut meer om nog verder te PR'en, dit deed ik na de training.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven