MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
niet om je hoop in te laten zakken ofzo, maar moest je in een normale sportschool zitten, dan zou je PR's voor bp dl en sq rond de 40-50kg liggen ofzo. dusja, zoals ik al zei, doe die squats en deadlifts ook omhoog en je bent al een goeie stap in de goeie richting, succes

• Topic Starter Topic Starter
thanks, woensdag ga ik benchen met 29 en mp ook, zal wel 3 reps zijn, maar toch altijd leuk als extra'tje. Squatten en DL'en zal ik ook wel PR'en.

Idd, zoek een goede verhouding qua gewichten. Je hoeft je niet bang te maken dat je iets aan je lijf kapot maakt, helemaal niet als je het rustig op bouwt. Je moet uit gaan kijken als je meer dan je lichaamsgewicht drukt en dan je trainingen aanpassen op wat je voelt en hoe je je voelt. Als je ergens echt last van hebt, stop ermee of doe een lichte hersteltraining. En het lijkt me verstandig dat je luistert naar de opbouwende kritiek van mensen en niet teveel letten op de mensen die je alleen maar door proberen te zagen.

En military press wil ik een 5*5* je 5Rep max zien, geen gemaar! Werk met schema's waarvan bewezen is voor beginners dat ze werken! Iedereen loopt in het begin aan te kloten, maar er komt een tijd dat je naar andere moet luisteren wil je je verder ontwikkelen

Nou,........................ het begin van het begrijpen is er.
Nu vast houden, progressief door verhogen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Skinny ecto of niet, deze skinny ecto heeft wel 2 pr's erbij waarbij ineens 4-5 kg verhoogd is op 2 oefeningen, take a look:

Alleen jammer dat je nu zelf minder squat en deadlift dan bencht en mp'ed. :roflol:

spreken over pr's als je net 25kg boven je hoofd krijgt. :roflol:

Maak anders eens een filmpje van je lifts.

Skinny ecto of niet, deze skinny ecto heeft wel 2 pr's erbij waarbij ineens 4-5 kg verhoogd is op 2 oefeningen, take a look:

Squat 3x10x19kg
Walking lunges 3x10x10kg

Bench Press 2x10x19kg
1x5x24kg PR (Had meer reps gekund)

Deadlift 3x10x19kg

BB Curls 3x10x19kg

MP 2x10x19kg
1x5x24kg PR
Tricep Dips 3x10xBW

Sit-ups 3x10

Com: Ging toppie, kapot.

Netjes snipe, 2x een pr! ;)

wtf 19kg deadlifts? Heb je 1kg van de stang afgezaagd ofzo?

kerel je moet toch veel meer kunnen?

stel je hebt een zware boekentas (eind van het schooljaar dus je moet ze weer inleveren) dan krijg jij die tas dus met geen mogelijkheid omhoog?

stel je bent op het strand en een lekkere chick wilt in het water op je schouders, dat is dus onmogelijk?

zet die knop is om man, je moet veel meer kunnen!!!

ga naar een sportschool, doe 9 weken lang bill starr, eet je helemaal vol en je gaat resultaat boeken.

Zieke PR's!!11!!!!1!11!

Ben je aan het kuren ofzo?:eek:

Nice legs btw:D

De eerste stapjes zijn gezet; nu doorgaan met de gewichten, zodat je over een paar maanden BW kunt DL-en/Sq-en.:)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mensen.

@ Ripped:Tuurlijk kan ik meer... En een chick op de schouders lukt altijd :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven