sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Oh ja excuus voor het late respons. Echte argumenten hebben ze niet, het kan volgens ze gewoon niet
..Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
..Oh ja excuus voor het late respons. Echte argumenten hebben ze niet, het kan volgens ze gewoon niet..
Sniper: Pa / Ma, mag ik naar een sportschool?
Pa / Ma: Nee, het kan niet..
Sniper: O

Thanks mensen.
@ Ripped:Tuurlijk kan ik meer... En een chick op de schouders lukt altijd![]()
) nou gast maak het zo gek mogelijk, je ouders houden (denk ik?) van je en geven uiteindelijk toch wel toeThanks mensen.
@ Ripped:Tuurlijk kan ik meer... En een chick op de schouders lukt altijd![]()

Meisjes van tegenwoordig wegen toch geen drol meer. Je kunt ze tegenwoordig gewoon oppakken en tegen een muur aan nken zonder verzuurde armen te krijgenJe kan niet eens je eigen lichaamsgewicht squatten, laat staan een "chick op je schouders"![]()

Je kan niet eens je eigen lichaamsgewicht squatten, laat staan een "chick op je schouders"![]()
Meisjes van tegenwoordig wegen toch geen drol meer. Je kunt ze tegenwoordig gewoon oppakken en tegen een muur aan nken zonder verzuurde armen te krijgen![]()
Meisjes van tegenwoordig wegen toch geen drol meer. Je kunt ze tegenwoordig gewoon oppakken en tegen een muur aan nken zonder verzuurde armen te krijgen![]()

15-16 jarigen wegen gemiddeld 50Kg. Dus dan heeft meneer sniperx een probleem![]()
Doe alsjeblieft niet zo kansloos Keranos, het wordt echt zielig zo.
(Voordat je bijdehand gaat doen, ik heb het over jou en niet over Sniper.)
Doe alsjeblieft niet zo kansloos Keranos, het wordt echt zielig zo.
(Voordat je bijdehand gaat doen, ik heb het over jou en niet over Sniper.)

Wat nou kansloos? Hij krijgt hier gezeik over zn trainingen, niet ik
Hij houdt van Elvis.. Hoe durf je zo tegen hem te praten
Boeie.. Sniper vraagt er wel een beetje zelf om..
Dus? Constant blijven zeiken over z'n BW laat hem echt niet meer / harder / zwaarder trainen.
Nja, ik vind het een beetje zielig allemaal zo. Alle waardevolle tips zijn al duizend keer gegeven en wat Sniper daarmee doet moet allemaal maar zelf uitzoeken. Maar hier met 10 man een jongetje van 14 lopen bashen vind ik nogal zielig.

Dus? Constant blijven zeiken over z'n BW laat hem echt niet meer / harder / zwaarder trainen.
Nja, ik vind het een beetje zielig allemaal zo. Alle waardevolle tips zijn al duizend keer gegeven en wat Sniper daarmee doet moet allemaal maar zelf uitzoeken. Maar hier met 10 man een jongetje van 14 lopen bashen vind ik nogal zielig.
Lees eens wat hij allemaal post aan tips, artikels, trainingen, voedingsschema's, etc... En dan niet alleen op dit forum, maar typ eens Sniperx op Google en je vindt een hoop leesvoer voor wat avonden (en een hoop blabla-gehalte).
De wijsneus uithangen en er vervolgens geen hol mee doen vraagt om een hoop commentaar denk ik.
Ja, ik weet wel wat hij zo ongeveer allemaal schrijft en opzoekt en doet. Maar als hij geen geld heeft om zwaarder te trainen (want hij kan geen schijven kopen) en hij kan niet naar een gym, tsja, dan houd het toch op?
Dan kun je nog zoveel commentaar geven, maar daarvan gaan zijn pa en ma niet zeggen dat hij dan opeens wel naar de gym mag. En ja, SniperX komt best over als een wijsneus, maar daarom hoeftie niet constant afgezeken te worden in z'n logje.
Hij vind zichzelf nogal hardcore met een top motivatie.
Als dit echt zo is, zijn al deze excuses van ik mag niet in een gym, ik heb geen geld voor extra schijven etc. bullshit.
Als hij echt zon torenhoge motivatie heeft, waarom heeft hij dan niet al lang uitgezocht bij welke gym hij gaat trainen als dat mag. Voor zijn ouders duidelijk een lijstje met verschillende kosten e.d. gemaakt om ze te overtuigen. Als je motivatie zo goed is wil hij vast ook wel kranten gaan lopen voor wat extra schijven, immers zijn motivatie is toch zo hoog?
Kortom E-status

Hij vind zichzelf nogal hardcore met een top motivatie.
Als dit echt zo is, zijn al deze excuses van ik mag niet in een gym, ik heb geen geld voor extra schijven etc. bullshit.
Als hij echt zon torenhoge motivatie heeft, waarom heeft hij dan niet al lang uitgezocht bij welke gym hij gaat trainen als dat mag. Voor zijn ouders duidelijk een lijstje met verschillende kosten e.d. gemaakt om ze te overtuigen. Als je motivatie zo goed is wil hij vast ook wel kranten gaan lopen voor wat extra schijven, immers zijn motivatie is toch zo hoog?
Kortom E-status
Die schijven (voor de laatste x) 107kg totaal kan hij gratis en voor niets krijgen.