MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou sniperx, pm hem!
Ik denk dat sniperx niet zo heel veel sociale bezigheden heeft en daarom vrij veel op het forum post. Zoals ik vaker heb gezegd, laat DB eens achter je voor een half jaartje. Ga gewoon keihard gainen ipv elk kwartier dit forum te checken. Zet de computer eens uit, doe iets anders.

Train 3 dagen in de week fullbody op je max. gewicht. Met 10kg verzuur je niet, dat doe je pas als je op je max zet. Werk naar je max toe, verleg je grenzen. Vreet als een malle. Eet WEL volgens een strikt schema? Waarom? Omdat je dun bent. Wat heeft dat ermee te maken? Je eet uit jezelf te weinig, anders was je niet zo mager, je hebt dus een steuntje nodig. Zet wekkers wanneer je moet eten, houd je aan dat eten. Kap met cola, kap met zakken chips als kcal tellen in je schema. Eet een keer lekker chips op de bank in plaats van terwijl je op dbb post. Schrijf geen artikelen, ga geen aparte trainingsmethoden toepassen. Nergens voor nodig. Pak een standaard Fullbody programma. Als je 1.5x je lichaamsgewicht kunt squaten stap je over naar een splitschema. Ga kranten lopen zodat je gewichten kunt betalen. Overtuig je ouders dat je naar een sportschool wil. Zeg desnoods dat je van BB af bent en wat aan je conditie wil doen.

Meer tips kan ik niet 1,2,3 geven.

Nou sniperx, pm hem!
Ik denk dat sniperx niet zo heel veel sociale bezigheden heeft en daarom vrij veel op het forum post. Zoals ik vaker heb gezegd, laat DB eens achter je voor een half jaartje. Ga gewoon keihard gainen ipv elk kwartier dit forum te checken. Zet de computer eens uit, doe iets anders.

Train 3 dagen in de week fullbody op je max. gewicht. Met 10kg verzuur je niet, dat doe je pas als je op je max zet. Werk naar je max toe, verleg je grenzen. Vreet als een malle. Eet WEL volgens een strikt schema? Waarom? Omdat je dun bent. Wat heeft dat ermee te maken? Je eet uit jezelf te weinig, anders was je niet zo mager, je hebt dus een steuntje nodig. Zet wekkers wanneer je moet eten, houd je aan dat eten. Kap met cola, kap met zakken chips als kcal tellen in je schema. Eet een keer lekker chips op de bank in plaats van terwijl je op dbb post. Schrijf geen artikelen, ga geen aparte trainingsmethoden toepassen. Nergens voor nodig. Pak een standaard Fullbody programma. Als je 1.5x je lichaamsgewicht kunt squaten stap je over naar een splitschema. Ga kranten lopen zodat je gewichten kunt betalen. Overtuig je ouders dat je naar een sportschool wil. Zeg desnoods dat je van BB af bent en wat aan je conditie wil doen.

Meer tips kan ik niet 1,2,3 geven.

Beste post is dit logje.

Jammer genoeg zal Sniper er zo overheen lezen:(

Die schijven (voor de laatste x) 107kg totaal kan hij gratis en voor niets krijgen. Hij woont 220km bij me vandaan, dus als we in Apeldoorn bijv. afspreken heeft hij ze zo in huis. Ik ben zelfs bereid om de halve afstand te rijden in mijn enorme boot op wielen, maar ach...ik hoor er weinig van.

De atletiekclub zal er wel blij mee zijn en dan hoef ik maar 4km te rijden.:)

Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee.
Suc6 verder.

Snipey, als je daar niet op ingaat.... Desnoods rij je met de trein Dumba tegemoet. Rugzakje volladen en met dat ding op je rug weer terug. Heb je meteen een goeie eerste workout :D

Snipey, als je daar niet op ingaat.... Desnoods rij je met de trein Dumba tegemoet. Rugzakje volladen en met dat ding op je rug weer terug. Heb je meteen een goeie eerste workout :D

Tja...gisteren was ik op de club en daar vroegen ze er direct om.(echte interesse)
Vanavond breng ik ze dan maar. Ik heb ze volgens mij 4x aangeboden, waarvan de eerste x al een behoorlijke tijd geleden is.
Als iemand een gratis diprekje heeft kom ik die zeker wel ophalen.:rolleyes::o;):):D:p

Anders heb ik wel interesse in die schijven :P Mochten ze ze weer weigeren haha

Ik zou het doen sniper! Dit is je kans om mooi thuis je homegym te beginnen, mijn ouders staan er ook niet echt positief tegen over maar je moet gewoon ff doordrammen!

Skinny ecto of niet, deze skinny ecto heeft wel 2 pr's erbij waarbij ineens 4-5 kg verhoogd is op 2 oefeningen, take a look:

Squat 3x10x19kg
Walking lunges 3x10x10kg

Bench Press 2x10x19kg
1x5x24kg PR (Had meer reps gekund)

Deadlift 3x10x19kg

BB Curls 3x10x19kg

MP 2x10x19kg
1x5x24kg PR
Tricep Dips 3x10xBW

Sit-ups 3x10

Com: Ging toppie, kapot.

Bruut, een bench en MP die 5 kilo zwaarder zijn dan je squat en deadlift :roflol:
Ik zou het andersom doen.

• Topic Starter Topic Starter
Squat 3x10x20kg
Walking lunges 3x10x10kg

Bench Press 3x10x20kg

Deadlift 3x10x20kg

BB Curls 3x10x20kg PFFF

MP 3x10x20kg

Tricep Dips 3x10xBW

Sit-ups 3x10

Com: ---___--- M'n linkeroor hoor ik veel minder mee sinds maandag, maar ff mee langs de dokter als het blijft, misschien wel verstopt.

Squat 3x10x20kg
Walking lunges 3x10x10kg

Bench Press 3x10x20kg

Deadlift 3x10x20kg

BB Curls 3x10x20kg PFFF

MP 3x10x20kg

Tricep Dips 3x10xBW

Sit-ups 3x10

Com: ---___--- M'n linkeroor hoor ik veel minder mee sinds maandag, maar ff mee langs de dokter als het blijft, misschien wel verstopt.

you beast!
volgens mij doe jij geen tricepdips.

Ksssst parrot hunk.

en er gewoon verder niet op reageren. Wat een clown :roflol:

Sniper, je hoeft niet te reageren op dat gebitch van keranos / wesking. Dat hun zulke reacties geven zegt meer over hun dan over jou, als je nou iets doet met de goede posts in je log ipv in te gaan op hun kansloze reacties. PM Dumba, haal die schijven op begin met fatsoenlijk trainen, knal 500 kcal bij je voedingsschema, post over 4 maanden foto's en lach die kinderachtige kleuters uit.

:o, commentaar leveren op anderen terwijl je zelf niet eens kan trainen omdat je voor 4 vakken opgeteld een 10 staat, ofwel iets als 2,3,3,2.

haha, neeh ik kan niet trainen... maar ik zet wel pr's (geen k*t pr's van 24 kg):rolleyes: vreemd als ik niet kan trainen.

Hoe gaat het met je 3 voor Frans, 2 voor Duits, etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven