- Waardering
- 109
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 20%
Hoe gaat het met je 3 voor Frans, 2 voor Duits, etc.
en met jou 1,2 voor wiskunde?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga over 5 minuutjes naar de Atl.club met mijn schijfjes.
Jammer, had het graag willen doen voor snipie...Greetzz
Ik vind 't erg nice dat je 't zo vaak aan hem hebt aangeboden. Net zoals dat ik (en anderen natuurlijk) vaak mijn (onze) hulp heb(ben) aangeboden. Ik ga niet meer reageren in dit logje en check sniper over een half jaartje.
Succes jongen, met deze houding ga je dat nodig hebben.

Als iedereen dat nou eens doet. I'm in
Wat boeit het ons eigenlijk wat een jongetje wel of niet doet.
Als je 10x iets zegt (lees advies geeft) en het luistert niet. Dan houd je toch gewoon je mond en zie je wel wat er gebeurt...
k snap niet dat er zelfs mensen zijn die jou verdedigen snipey..
alles wat zij zeggen is uti medelijden.. Er is zelfs iemand die 100km voor je wil rijden en je gratis schijven wil geven. MAAR JE REAGEERD NIET EENS!!
dat is gewoon rond uit onbeschoft!
snipey tis dat je ook voor een hoop vermaak zorgt..

+1sniper, je hoeft niet te reageren op dat gebitch van keranos / wesking. Dat hun zulke reacties geven zegt meer over hun dan over jou, als je nou iets doet met de goede posts in je log ipv in te gaan op hun kansloze reacties. Pm dumba, haal die schijven op begin met fatsoenlijk trainen, knal 500 kcal bij je voedingsschema, post over 4 maanden foto's en lach die kinderachtige kleuters uit.
Oh en 'je reageert niet eens', ooit gehoord van MSN...?

We hebben geMSN-d, ja... maar niet over de schijfjes.![]()
Laat die gozer gaan, hij wil niet serieus trainen. die gozer komt hier voor aand8.
Dit schiet voor geen meter op! En dumba je bent een toffe gast dat je dat voor een compleet vreemde wil doen, respect man!