MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jij dat nou ook doet, hem laten gaan. Ga zelf hier ook niet zijn aandacht zoeken en je log eens bijwerken :mad: Dit schiet voor geen meter op! En dumba je bent een toffe gast dat je dat voor een compleet vreemde wil doen, respect man!

Thanx! Je woont btw niet heel ver bij me vandaan???:)

Is dat zo? Waar woon jij dan :P Stuur ff prive berichtje :P

Ik woon rotterdam, geef mij maar die schijfjes:P

Ik woon rotterdam, geef mij maar die schijfjes:P

Ha ha.:) de kids op de atletiekclub hebben ze vanavond van me gekregen.
Ik had nog een vraag sniper. Waarom heb je niet gewoon de vraag beantwoord? Je had wat mij betreft zelfs kunnen zeggen dat je ouders niet bereid waren je te brengen. Maar dit gedrag van je stelde me diep teleur. Heb zelfs een voor mijn doen echt beroerde training hierdoor afgewerkt. Ik heb toch nooit een bash-post gestuurd??? En waarmee heb ik gekwetst als ik vragen mag? negeren voelt niet prettig.
Btw: ik lift met 1 hand 4x zoveel als jij niet 2 handen. Volgens mij is dat fysiek niet mogelijk. 10x20 om 10x80 (gewicht is dan net als bij een timber) Ik weeg 82kg btw.
Mijn laatste advies is: zoek een bijbaantje en koop een goed powerrack.
Suc6 verder.:)

• Topic Starter Topic Starter
Sorry dumba, Sorry. 1000x sorry.
Was ook absoluut niet iets persoonlijks. Maar ik dacht dat ik op msn iets had verteld over die schijven, blijkbaar niet. Probleem is dus idd. dat ik niet zomaar naar apeldoorn kan..
Maar ik zal je ff pm'en.

Sorry dumba, Sorry. 1000x sorry.
Was ook absoluut niet iets persoonlijks. Maar ik dacht dat ik op msn iets had verteld over die schijven, blijkbaar niet. Probleem is dus idd. dat ik niet zomaar naar apeldoorn kan..
Maar ik zal je ff pm'en.

Oke maat. Ik vergeef mensen snel hoor!:);)

Heb je de pm functie uit? Als ik niet fatsoenlijk een pm stuur voel IK me pas echt schuldig. Want zoals ik eerder ergens al zei, IRL ben ik maar een verlegen jongetje van net 14.

Nee. Ik was zo boos vanmiddag dat ik je uit mijn contactenlijst had gehaald.
De boodschap werd geciteerd met 5 cm dikke koeieletters en je deed alsof je overheen las en daar baalde ik echt van.;)
Maar er is al iets onderweg. vergeven en vergeten.:)

Nee. Ik was zo boos vanmiddag dat ik je uit mijn contactenlijst had gehaald.
De boodschap werd geciteerd met 5 cm dikke koeieletters en je deed alsof je overheen las en daar baalde ik echt van.;)
Maar er is al iets onderweg. vergeven en vergeten.:)

Ik negeerde het niet echt.. eerder stomverbaasd dat ik zo'n aanbod niet kon aannemen. Daar baalde ik flink van. En soms weet ik op zo'n moment ff niet meer wat ik moet antwoorden, puur uit schaamte dat ik zo'n bod weiger..

Maar echt maatje. Ik ga je schema's sturen en we gaan er aan werken met hele andere oefeningen en die posten we gewoon naar elkaar.
Want met de gewichten die je hebt ken ik wel een paar oefeningen zodat je echt kapot gaat en dan krijg je ook honger en dan ga je groeien.
Ik ben als ecto ook tot 99,5 kg gekomen, dus waarom jij niet.:)
Zie avatar. best bruut die 320kg.;)

Ik negeerde het niet echt.. eerder stomverbaasd dat ik zo'n aanbod niet kon aannemen. Daar baalde ik flink van. En soms weet ik op zo'n moment ff niet meer wat ik moet antwoorden, puur uit schaamte dat ik zo'n bod weiger..

Geeft niets. Ik was ook verlegen toen ik 14 was en later voor 3.000 mensen Highland Games. Alles is mogelijk. Mijn god...ik lijk Rocky wel (mijn idool) daar komen veel van die rare trainingen vandaan. 1 hand chin/1 hand push-up e.d.:)

We hebben geMSN-d, ja... maar niet over de schijfjes.:(
Btw: een ventje van 12 haalde net 45kg DL en dat was een PR. Vond dat leuk om te zien met mijn antieke schijfjes.:)

gast van 38 die msned met een jongen van 13:rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik hou het in de gaten jongens, anders bel ik peter R de vries

Ik vind 't erg nice dat je 't zo vaak aan hem hebt aangeboden. Net zoals dat ik (en anderen natuurlijk) vaak mijn (onze) hulp heb(ben) aangeboden. Ik ga niet meer reageren in dit logje en check sniper over een half jaartje.

Succes jongen, met deze houding ga je dat nodig hebben.

Agreed. Het lijkt allemaal verspilde moeite. Ik ga dus ook niet meer reageren, begin het aardig zonde van m'n tijd te vinden.

Tot over paar maanden Snipey. :wave:

Waarom zijn je stats op de grote 3 zo zwak en kan je toch 3x10xBW dippen?
Wat voor dips zijn dat dan?

Waarom zijn je stats op de grote 3 zo zwak en kan je toch 3x10xBW dippen?
Wat voor dips zijn dat dan?

Waarschijnlijk dips tussen 2 stoelen in oid, dan haalt de grootste ecto zelfs 10 reps (no offense sniper).

Nog wat vorderingen wat betreft andere gym/ nieuw materiaal?

Het is een dip waarbij je de armen 'achter' je neerzet op een bankje o.i.d.

Gym: nope, geen vorderingen.
Nieuw materiaal: same.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven