MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ok, sorry, DACHT dat ze tricep dips heetten.

goed bezig snipmans :thumbup:

Denk dat ik daar toch iets te oud voor ben.. :o, niet dan?
Anyway,

Verslag Donderdag 4 Juni

Pff, eerst school. Lang genoeg, tot kwart over drie.
Toen 's avonds disco op school: Van half 8 tot 10.. :o
't Was niet bepaald saai maar ook niet echt geweldig. Vooral die liedjes waren soms verschrikkelijk, met hun Lady HaHa.
Nja anyway, toch maar meedoen (ik sta d'r altijd als zoutzak bij op disco's :o), en wachten tot 10 uur. 1 Van m'n vrienden zo snel mogelijk weg willen, en andere vriend ook. Ik begreep ze wel. Maar dat ga ik hier niet posten :p.

Over & Uit.

kicke update

Heb je de pm functie uit? Als ik niet fatsoenlijk een pm stuur voel IK me pas echt schuldig. Want zoals ik eerder ergens al zei, IRL ben ik maar een verlegen jongetje van net 14.

That sounds wrong on so many levels...

Anyway,

Verslag Donderdag 4 Juni

't Was niet bepaald saai maar ook niet echt geweldig. Vooral die liedjes waren soms verschrikkelijk, met hun Lady HaHa.
Nja anyway, toch maar meedoen (ik sta d'r altijd als zoutzak bij op disco's :o), en wachten tot 10 uur. 1 Van m'n vrienden zo snel mogelijk weg willen, en andere vriend ook. Ik begreep ze wel. Maar dat ga ik hier niet posten :p.

Over & Uit.

Mooi verslag man! Dikke PR op het dansen op Lady Gaga, je gaat hard beest!

Maar die benchdips, doe je die zo :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of zo :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anyway,

Verslag Donderdag 4 Juni

Over & Uit.

En? maakte je indruk op de chickies?

Verslag Donderdag 4 Juni

Over & Uit.

PFFFFFFFFFFFFFFwhajoe!!! :roflol:

Hebben we het hier over onvervalste boylove? :gay: :D

Neh, ging om een meisje waar zij op zijn. Meer zeg ik niet.

On:

Woensdag al getraind met flinke spierpijn. (Voor de grappenmakers: kwam niet door BB maar door al het tricken.
Vandaag nog steeds spierpijn en dus wacht ik tot na het weekend met knallen. Maandag weer dus. Lijkt mij het verstandigst aangezien ik m'n lichaam anders nog steeds niet laat 'herstellen' .

Wat een joke. :roflol: Woensdag beetje rondgesprongen op het gras in je tuin en je moet 4 dagen herstellen.

Als ik dan een serieuze vraag stel over je oefeningen dan negeer je die. Ben je selectief blind geworden?

sniperx > luppie

Laatst bewerkt:
de race naar aandacht gaat je goed af snipe ;)

K bedacht me laatst.. als jij zo verlegen bent.. en jezelf ZO erorm bloot geeft en je je er totaal niet voor schaamt, vraag ik me af... krijg jij wel genoeg aandacht jongen?

Dat gewicht waar jij mee squat ben je na 3 minuten al van hersteld :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven