De lauwwste
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn stats zijn niet zó zwak, hij doet ze met zo weinig omdat hij maar 31kg aan gewichten heeft.Waarom zijn je stats op de grote 3 zo zwak en kan je toch 3x10xBW dippen?

heb gehoord dat snip naar groningen gaat verhuizen
**** die gekke strongmannen daaro, snip is coming![]()
, niet dan?
), en wachten tot 10 uur. 1 Van m'n vrienden zo snel mogelijk weg willen, en andere vriend ook. Ik begreep ze wel. Maar dat ga ik hier niet posten
.Heb je de pm functie uit? Als ik niet fatsoenlijk een pm stuur voel IK me pas echt schuldig. Want zoals ik eerder ergens al zei, IRL ben ik maar een verlegen jongetje van net 14.
Denk dat ik daar toch iets te oud voor ben.., niet dan?
Anyway,
Verslag Donderdag 4 Juni
Pff, eerst school. Lang genoeg, tot kwart over drie.
Toen 's avonds disco op school: Van half 8 tot 10..
't Was niet bepaald saai maar ook niet echt geweldig. Vooral die liedjes waren soms verschrikkelijk, met hun Lady HaHa.
Nja anyway, toch maar meedoen (ik sta d'r altijd als zoutzak bij op disco's), en wachten tot 10 uur. 1 Van m'n vrienden zo snel mogelijk weg willen, en andere vriend ook. Ik begreep ze wel. Maar dat ga ik hier niet posten
.
Over & Uit.
Denk dat ik daar toch iets te oud voor ben.., niet dan?
Anyway,
Verslag Donderdag 4 Juni
't Was niet bepaald saai maar ook niet echt geweldig. Vooral die liedjes waren soms verschrikkelijk, met hun Lady HaHa.
Nja anyway, toch maar meedoen (ik sta d'r altijd als zoutzak bij op disco's), en wachten tot 10 uur. 1 Van m'n vrienden zo snel mogelijk weg willen, en andere vriend ook. Ik begreep ze wel. Maar dat ga ik hier niet posten
.
Over & Uit.
Verslag Donderdag 4 Juni
.
Over & Uit.

1 Van m'n vrienden zo snel mogelijk weg willen, en andere vriend ook. Ik begreep ze wel.

de race naar aandacht gaat je goed af snipe
K bedacht me laatst.. als jij zo verlegen bent.. en jezelf ZO erorm bloot geeft en je je er totaal niet voor schaamt, vraag ik me af... krijg jij wel genoeg aandacht jongen?