AndroidHealthClinic

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
4 dagen herstellen van een beetje rond dartelen?

Je moet zeshonderdzesenzestig van die trainingen van jou kunnen afwerken op 1 dag zonder er moe van te worden.

Komop zeg.

Dit noem ik blootgeven ja. Ik zou nu nog wachten met een progressiepic tot over een jaar, en ondertussen eens beginnen met knallen...

nejpjp.jpg

en dan noemt ie zich nog verlegen ook he :P als die knoerthard gebasht word.

beetje raar, t lijkt echt op een hevige zoektocht naar aandacht. maar zodra hij de aandacht krijgt die hij naar zich toetrekt dan doet hij zielig en doet hij alsof hij t slachtoffer is.

miss met hij zich eens aanmelden bij een gym...? kweet niet door? :dunno:

Sniper gaat ie lekker? Als ze je blijven plagen zeg je het maar hoor trek ik wel je stekker uit het stopcontact.:D

• Topic Starter Topic Starter
:D gaat goed hoor YY, vandaag alleen ff rustdaggie gepakt i.p.v. trainen!

Zo is dat Sniper, geniet er maar van! :)

Nee. Ik was zo boos vanmiddag dat ik je uit mijn contactenlijst had gehaald.
De boodschap werd geciteerd met 5 cm dikke koeieletters en je deed alsof je overheen las en daar baalde ik echt van.;)
Maar er is al iets onderweg. vergeven en vergeten.:)

Huilebalk

Toe aan een brilletje? De 2e is gratis bij Hans Anders:rolleyes:.

Nee helemaal niet, wordt toch weer helemaal niks met die loze beloftes van je. Eerst St. Job, dan filmpjes met Taekwonboxer en vertaling van dat Poolse filmpje.
Je zou een lintje moet krijgen voor noppes 400 km rijden voor jochie van 14. Lekker afspreken op parkeerplaats? Pas maar op Sniepert :D

Nee helemaal niet, wordt toch weer helemaal niks met die loze beloftes van je. Eerst St. Job, dan filmpjes met Taekwonboxer en vertaling van dat Poolse filmpje.
Je zou een lintje moet krijgen voor noppes 400 km rijden voor jochie van 14. Lekker afspreken op parkeerplaats? Pas maar op Sniepert :D

Nogmaals:beter lezen! Of een bril kopen.Ik zou 200km rijden, maar ja ik weet inmiddels wel beter. Vraag t.boxer maar naar de PM's.:)
St.Job:versleten onderrug.

@dumba 1 hand chin met 37,5kg wtf kan je hier een filmpje van maken:eek:

Waarom loopt elke topic van een puber toch weer uit op kinderlijk gedrag van iedereen naar elkaar toe? Telkens als ik denk van 'dit wordt misschien een serieus logje' heb ik het weer mis.

Sniper, waarom doe je hieraan mee? Je hebt totaal nog geen massa genoeg om beachproof te kunnen staan. Als je gaat cutten om 'beach' definitie te krijgen is alle massa weer weg. Ik zie alleen maar gebitch over jullie rapportjes en dergelijke en dingen die je gratis krijgt aangeboden en dan het 'verlegen' 14-jarige jongetje uithangt. Neem die dingen aan en ga toch eens echt trainen man.

Ongelooflijk hoeveel tijd jij en andere pubertjes verspillen aan spammen en niet aan trainen! Gaat het er soms om dat je op school kan zeggen dat je op een bodybuilding forum zit?
Ik bedoel dit bericht aanvallend, want je doet echt geen fl**ker aan je foto's te zien. Wel bij de beachproof logs willen staan maar een vooruitgang van 0,9% zien in 5 maanden. Op jouw leeftijd hoef je geen 100en kilo's te tillen, zeker niet, maar je moet toch echt wel de energie hebben om op 300% te kunnen draaien in een training. Ik meen het als ik zeg dat mijn vriendin jou echt eruit traint gast.

Dus pubers wordt een keer wakker en ga nou eens trainen alsof je een echte dbb'er bent, want dit halfzachte gedoe slaat nergens op!

Waarom loopt elke topic van een puber toch weer uit op kinderlijk gedrag van iedereen naar elkaar toe? Telkens als ik denk van 'dit wordt misschien een serieus logje' heb ik het weer mis.

Sniper, waarom doe je hieraan mee? Je hebt totaal nog geen massa genoeg om beachproof te kunnen staan. Als je gaat cutten om 'beach' definitie te krijgen is alle massa weer weg. Ik zie alleen maar gebitch over jullie rapportjes en dergelijke en dingen die je gratis krijgt aangeboden en dan het 'verlegen' 14-jarige jongetje uithangt. Neem die dingen aan en ga toch eens echt trainen man.

Ongelooflijk hoeveel tijd jij en andere pubertjes verspillen aan spammen en niet aan trainen! Gaat het er soms om dat je op school kan zeggen dat je op een bodybuilding forum zit?
Ik bedoel dit bericht aanvallend, want je doet echt geen fl**ker aan je foto's te zien. Wel bij de beachproof logs willen staan maar een vooruitgang van 0,9% zien in 5 maanden. Op jouw leeftijd hoef je geen 100en kilo's te tillen, zeker niet, maar je moet toch echt wel de energie hebben om op 300% te kunnen draaien in een training. Ik meen het als ik zeg dat mijn vriendin jou echt eruit traint gast.

Dus pubers wordt een keer wakker en ga nou eens trainen alsof je een echte dbb'er bent, want dit halfzachte gedoe slaat nergens op!
+1 de baas heeft gesproken! :D

Sniper, als ik de laatste pagina's lees, word ik niet veel wijzer, en ben te lui om verder als 2 pagina's terug te gaan.....
Dus, hoe gaat je progressie? Win je massa of word je droger (hoop dat je vooral massa gewonnen hebt!) ?

Zet hem op nog ff, nu weer echt gaan trainen! ;)

• Topic Starter Topic Starter
@ Animallegs: Ik wil dondersgraag 100 kg banken 200 kg dl'en en 200 kg squatten, maar ik heb geen materiaal om daar naar toe te werken! Ik heb geen rack, geen bench, en maar 31 kg aan gewicht!

@ Iron: Hmm, ik zie wel verschil t.o.v. toen ik met HST begin, en dat is positief.

Sniper, ga gewoon lekker vreten. Vergeet de zomer, kijk uit naar de volgende zomer. Vreten, vreten en nog eens vreten. Train met alles waar je mee kan trainen. Ga tot 't uiterste en laat die foto's ff lekker zitten tot de winter ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven