Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem als ironmind, ik ga ook niet heel je log doorspitten, maar waarom niet trainen bij een gym.
Dit schiet echt niet op als je geen echte discipline hebt, dat thuis trainen.
. Tenzij... ja, tenzij!! Tenzij ik op school ga fitnessen in de fitness ruimte, dat is 3 min. fietsen en dat zou ik wel mogen van m'n ouders, ALS het daar mag op je 14e! Maar eens vragen.Ik heb wel echte discipline, maar ik MAG gewoon niet naar een gym. Tenzij... ja, tenzij!! Tenzij ik op school ga fitnessen in de fitness ruimte, dat is 3 min. fietsen en dat zou ik wel mogen van m'n ouders, ALS het daar mag op je 14e! Maar eens vragen.

Nou heel mooi!
Je zegt dat je echte discipline hebt.. nou wat doe je potverdomme dan nog achter je computer.. als het maar 3 minuten fietsen is, waarom ben je daar dan nog niet om te vragne of het mag.
Btw. Het mag heus wel. gewoon doen. DBB redt zich wel even 6 minuten zonder jou
neem gelijk je sportspullen mee, want ik zie je er ook wel weer voor aan dat je dan hier terug komt om ff te melden dat het mag op je 14e, maar dat je morgen gaat.
ksst. trainen jij![]()
.En de reden daarvoor is? Te jong? .. ik ken dat van vroeger met mijn ouders, al die mooie vooroordelen.
Maar goed wat hebben ze liever, dat je achter de pc zit de hele dag, uit je neus vreten, snap die ouders nooit man.
het is zaterdag man. Deze morgen toevallig nog gewogen op nuchtere maag en zonder kleren?
Of viel het resultaat tegen?
Discipline en motivatie my ass. Je laatste training dateert van begin deze week en jij hebt niets om handen...
@ Animallegs: Ik wil dondersgraag 100 kg banken 200 kg dl'en en 200 kg squatten, maar ik heb geen materiaal om daar naar toe te werken! Ik heb geen rack, geen bench, en maar 31 kg aan gewicht!
Laatste training was Woensdag. Toevallig hield ik na al die maanden non-stop trainen
Hij heeft na maanden non-stop actieve rust een dagje niets gedaan.