XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
probeer gewoon te roeien met de riemen die je hebt, ga dumbbell rowen en 5*5 Military pressen ofzo!

Idem als ironmind, ik ga ook niet heel je log doorspitten, maar waarom niet trainen bij een gym.
Dit schiet echt niet op als je geen echte discipline hebt, dat thuis trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Idem als ironmind, ik ga ook niet heel je log doorspitten, maar waarom niet trainen bij een gym.
Dit schiet echt niet op als je geen echte discipline hebt, dat thuis trainen.

Ik heb wel echte discipline, maar ik MAG gewoon niet naar een gym :(. Tenzij... ja, tenzij!! Tenzij ik op school ga fitnessen in de fitness ruimte, dat is 3 min. fietsen en dat zou ik wel mogen van m'n ouders, ALS het daar mag op je 14e! Maar eens vragen.

Ik heb wel echte discipline, maar ik MAG gewoon niet naar een gym :(. Tenzij... ja, tenzij!! Tenzij ik op school ga fitnessen in de fitness ruimte, dat is 3 min. fietsen en dat zou ik wel mogen van m'n ouders, ALS het daar mag op je 14e! Maar eens vragen.

Nou heel mooi!

Je zegt dat je echte discipline hebt.. nou wat doe je potverdomme dan nog achter je computer.. als het maar 3 minuten fietsen is, waarom ben je daar dan nog niet om te vragne of het mag.

Btw. Het mag heus wel. gewoon doen. DBB redt zich wel even 6 minuten zonder jou;)

neem gelijk je sportspullen mee, want ik zie je er ook wel weer voor aan dat je dan hier terug komt om ff te melden dat het mag op je 14e, maar dat je morgen gaat.

ksst. trainen jij:)

Nou heel mooi!

Je zegt dat je echte discipline hebt.. nou wat doe je potverdomme dan nog achter je computer.. als het maar 3 minuten fietsen is, waarom ben je daar dan nog niet om te vragne of het mag.

Btw. Het mag heus wel. gewoon doen. DBB redt zich wel even 6 minuten zonder jou;)

neem gelijk je sportspullen mee, want ik zie je er ook wel weer voor aan dat je dan hier terug komt om ff te melden dat het mag op je 14e, maar dat je morgen gaat.

ksst. trainen jij:)

"Op school fitnessen" School is heus niet open op zaterdag. Maandag heb ik gym, 1e 2 uur, dus dan vraag ik het aan m'n gym lerares. **** ik wil naar een gym :(.

En de reden daarvoor is? Te jong? .. ik ken dat van vroeger met mijn ouders, al die mooie vooroordelen.
Maar goed wat hebben ze liever, dat je achter de pc zit de hele dag, uit je neus vreten, snap die ouders nooit man.

En de reden daarvoor is? Te jong? .. ik ken dat van vroeger met mijn ouders, al die mooie vooroordelen.
Maar goed wat hebben ze liever, dat je achter de pc zit de hele dag, uit je neus vreten, snap die ouders nooit man.

Nee m'n ouders zouden het 100% zeker goed keuren als ik op SCHOOL ga fitnessen, behalve als het te veel blijkt te kosten. Maar of het van school ook mag...

geef me het nummer van je ouders :D

En een normale gym niet? Met jou leeftijd kan je al gaan werken, schoonmaak bijbaantje ofzo. Kan je die gym wel van betalen.
Of je wilt of je wilt niet, moest alles ook zelf betalen.

True, waar een wil is, is een weg.

Inderdaad... je zit hier een beetje het zielige ventje uit te hangen.

het is zaterdag man. Deze morgen toevallig nog gewogen op nuchtere maag en zonder kleren?
Of viel het resultaat tegen?

Discipline en motivatie my ass. Je laatste training dateert van begin deze week en jij hebt niets om handen...

het is zaterdag man. Deze morgen toevallig nog gewogen op nuchtere maag en zonder kleren?
Of viel het resultaat tegen?

Discipline en motivatie my ass. Je laatste training dateert van begin deze week en jij hebt niets om handen...

Laatste training was Woensdag. Toevallig hield ik na al die maanden non-stop trainen een dagje rust terwijl ik eigenlijk behoorde te trainen. So what?

@ Animallegs: Ik wil dondersgraag 100 kg banken 200 kg dl'en en 200 kg squatten, maar ik heb geen materiaal om daar naar toe te werken! Ik heb geen rack, geen bench, en maar 31 kg aan gewicht!

moest je echt het "beest" met de torenhoge motivatie who you claim to be. dan zit je nu al maanden in een gym, of toch een gym-achtig iets. En vreet jezelf kapot.
Dan squat je nu rond de 70kg en weeg je al rond de 65kg.

maar hier is nog niets te zien dat dit "beest" in een beest gaat doen veranderen,
dus doe er iets aan

Teveel rust gaat inderdaad ook in je kleren zitten.

Hoeveel weeg je nu hamster? Eerlijk zeggen..

Ik weeg 26.3 kg, nou goed?

Komop zeg.. praten over motivatie is geen motivatie.

Motivatie is een baantje zoeken, **** you zeggen tegen je ouders, lid worden van een sportschool, of desnoods gewichten kopen, (aanbod van dumba heb je laten schieten maar goed). Keihard trainen, lekker vreten, niet zeiken.

Kom niet aan met smoesjes dat je maanden keihard hebt getraint, en nu ff rust houdt, das gewoon onzin!

Je wilt graag zieke stats, nou dan moet je op z'n minst die 31 kilo op die stang gooien, en dan lekker buffelen! Niet op 16kg beginnen, zodat je lekker nog elke week een kilo d'r op kan gooien.

Kijk.. ik begrijp dat je pas 14 bent, en lekker eigenwijs doet. Ik snap dat we allemaal veel te hard voor je zijn.. Maar het zou een stuk schelen, als je niet zo bijdehand zou doen. Overal adviezen komen geven, artikels schrijven, kritiek leveren. Heel goed dat je laat zien dat je (voor jouw leeftijd) zoveel kennis hebt over deze sport, maar doe er dan ook wat mee???

Tis niet makkelijk allemaal, en je zit nou niet in de ideale situatie, maar goed.. Je zoekt ook niet naar oplossingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven