XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar ff, dat hst en je voedingsschema enzo? Waar kan ik dat vinden wat je nu bulkt? Echt bulken is veel duurder dan een goeie gym trouwens

Hey SniperX
Laat je niet gek maken
Probeer te doen wat je kan en meer kan je gewoon niet doen.
Thuis kan je best al aardig trainen en spier opbouwen
Als je straks wel naar een Gym kan gaan dan zal je vast ook sneller groeien omdat jij toch al wat gedaan hebt.
Dus gewoon dippen op een stoeltje / opdrukken / bicepscurl met voor mij part 2 l zand in een melkpak / kniebuigen met 1 been gebogen en je voet op het bed / optrekken aan de deur of whatever als je maar bezig bent.
Alles wat je aan massa pakt is gewoon mee genomen.
Succes kerel

• Topic Starter Topic Starter
@ Grosje: thanks man!

@ Mark: Hmm hmm, arrogant? dus omdat ik zelf nog niet kan knallen mag ik anderen niet helpen met het beginnen aan deze fantastische sport? Das maf.

@ Grosje: thanks man!

@ Mark: Hmm hmm, arrogant? dus omdat ik zelf nog niet kan knallen mag ik anderen niet helpen met het beginnen aan deze fantastische sport? Das maf.

Nou, tis nogal irritant als je zelf geen flauw benul hebt waar je mee bezig bent, maar wel anderen advies geeft.. met andere woorden, je hebt geen flauw idee waar je over praat. Das toch gewoon ronduit belachelijk..

En hou alsjeblieft je mond met je "fantastische sport" je hebt nog nooit een sportschool van binnen gezien..

Ja een virtuele rondleiding op internet misschien:D

Nou, tis nogal irritant als je zelf geen flauw benul hebt waar je mee bezig bent, maar wel anderen advies geeft.. met andere woorden, je hebt geen flauw idee waar je over praat. Das toch gewoon ronduit belachelijk..

En hou alsjeblieft je mond met je "fantastische sport" je hebt nog nooit een sportschool van binnen gezien..

Ja een virtuele rondleiding op internet misschien:D

Damnit, ik weet donders goed waar ik over praat. Denk je werkelijk dat ik zomaar iemand iets ga aanlullen, yeah right. Vergeet ff niet dat ik al sinds Feb. 2008 van alles en nog wat over BB heb gelezen/geleerd.

Damnit, ik weet donders goed waar ik over praat. Denk je werkelijk dat ik zomaar iemand iets ga aanlullen, yeah right. Vergeet ff niet dat ik al sinds Feb. 2008 van alles en nog wat over BB heb gelezen/geleerd.

Jij weet absoluut niet waar je over praat.

Anders zou je wel met 31kg trainen ipv 16kg.

Anders zou je wel eten.

Anders zou je al lid zijn van een sportschool.

Door een jaartje dingen op internet lezen leer je alleen andere mensen napraten. Tis misschien ook handig als je het zelf een keertje zou ervaren.

Ik zeg ook niet dat ik de bron der wijsheid ben, maar jij praat nu echt poep.

Je kan op internet van alles leren, maar pas het dan zelf ook toe.

Je bent toch zo'n expert van HST? waarom train je je biceps dan even zwaar als je deadlift?:D

En viel de weging mee vandaag? Of weer een paar kilo kwijt..

Jij weet absoluut niet waar je over praat.

Anders zou je wel met 31kg trainen ipv 16kg.

Anders zou je wel eten.

Anders zou je al lid zijn van een sportschool.

Door een jaartje dingen op internet lezen leer je alleen andere mensen napraten. Tis misschien ook handig als je het zelf een keertje zou ervaren.

Ik zeg ook niet dat ik de bron der wijsheid ben, maar jij praat nu echt poep.

Je kan op internet van alles leren, maar pas het dan zelf ook toe.

Je bent toch zo'n expert van HST? waarom train je je biceps dan even zwaar als je deadlift?:D

+1
Je kan duizenden dingen leren, maar je moet tienduizenden dingen zelf ervaren.
Het blijkt wel dat je niet weet waar je mee bezig bent, want je hebt al tig dingen geprobeerd en gedaan, maar geen tijd gegeven. Het enigste wat jij nodig hebt is melk, mcdonalds en echte trainingen. Geen beachproof log terwijl je nog niets aan massa hebt om beachproof mee te staan.

Jullie herinneren je nog wel het: 54.5 kg dilemma? Nou, precies hetzelfde tijdstip, zelfde schoensel, kleding, zelfde gegeten min of meer, niet gescheten: 56 kg. Dus.. Das denk ik vooruitgang.

Jullie herinneren je nog wel het: 54.5 kg dilemma? Nou, precies hetzelfde tijdstip, zelfde schoensel, kleding, zelfde gegeten min of meer, niet gescheten: 56 kg. Dus.. Das denk ik vooruitgang.

Boeie. Ik verschil ook nog wel 's 1.5kg.

Ga eerst maar 's schijten, en ga dan nog maar 's wegen.

Wat is je BF% nu trouwens? Wel goed in de gaten houden he..

Haha sixpackie zit er nog als gloednieuw dus.

wat ben je met een sixpack als je een mager ventje bent van amper 60kg

wat een gelul zeg

Bladiebla

Hou jezelf niet voor de gek en stop met excuses verzinnen.

Als je niet zo achterlijk veel posts zou hebben, dan zou k denken dat je één of andere kloon van iemand bent..

Je bent echt te dom voor woorden. Het is zo belachelijk dat het haast wel één grote grap moet zijn..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven