- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ Grosje: thanks man!
@ Mark: Hmm hmm, arrogant? dus omdat ik zelf nog niet kan knallen mag ik anderen niet helpen met het beginnen aan deze fantastische sport? Das maf.

Nou, tis nogal irritant als je zelf geen flauw benul hebt waar je mee bezig bent, maar wel anderen advies geeft.. met andere woorden, je hebt geen flauw idee waar je over praat. Das toch gewoon ronduit belachelijk..
En hou alsjeblieft je mond met je "fantastische sport" je hebt nog nooit een sportschool van binnen gezien..
Ja een virtuele rondleiding op internet misschien![]()
Damnit, ik weet donders goed waar ik over praat. Denk je werkelijk dat ik zomaar iemand iets ga aanlullen, yeah right. Vergeet ff niet dat ik al sinds Feb. 2008 van alles en nog wat over BB heb gelezen/geleerd.
Damnit, ik weet donders goed waar ik over praat. Denk je werkelijk dat ik zomaar iemand iets ga aanlullen, yeah right. Vergeet ff niet dat ik al sinds Feb. 2008 van alles en nog wat over BB heb gelezen/geleerd.

Jij weet absoluut niet waar je over praat.
Anders zou je wel met 31kg trainen ipv 16kg.
Anders zou je wel eten.
Anders zou je al lid zijn van een sportschool.
Door een jaartje dingen op internet lezen leer je alleen andere mensen napraten. Tis misschien ook handig als je het zelf een keertje zou ervaren.
Ik zeg ook niet dat ik de bron der wijsheid ben, maar jij praat nu echt poep.
Je kan op internet van alles leren, maar pas het dan zelf ook toe.
Je bent toch zo'n expert van HST? waarom train je je biceps dan even zwaar als je deadlift?![]()
Jullie herinneren je nog wel het: 54.5 kg dilemma? Nou, precies hetzelfde tijdstip, zelfde schoensel, kleding, zelfde gegeten min of meer, niet gescheten: 56 kg. Dus.. Das denk ik vooruitgang.

Jullie herinneren je nog wel het: 54.5 kg dilemma? Nou, precies hetzelfde tijdstip, zelfde schoensel, kleding, zelfde gegeten min of meer, niet gescheten: 56 kg. Dus.. Das denk ik vooruitgang.

ff gek vraagje he.. je zegt dat er vooruitgang in zit??
In je sig staat 57.2 op 30 mei
En nu 56?