MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet waarom jullie zo zeiken over snipers gewicht.
Ja hij weegt 60 KG.
Ja dat is erg weinig.
Maar dat gezeik over onder gewicht slaat echt door.
Bijna iedereen op zen 14e weegt geen fl**ker.

Voorbeeld:
Een vriendin van mij, meisje van 15, was altijd al mager.
2 weken geleden anorexia geconstateerd.
37 KG woog ze nog, mocht het 1 week thuis nog proberen met speciale voeding, anders werd ze opgenomen.
Week later 37,7 kg, en ze mag thuis blijven.
Sniper weegt 23 kg meer en jullie hebben het over ziekelijk ondergewicht?

Mensen is Afrika wegen ook minder dan 60kg. Maakt dat Sniper minder dun? Neen.

Je vergelijkt nu appels met peren. Niet doen.

Ja hij weegt 60 KG.
Ja dat is erg weinig.

Voorbeeld:
37 KG woog ze nog, mocht het 1 week thuis nog proberen met speciale voeding, anders werd ze opgenomen.
pics van dat wijf?

Ik heb geen tijd om alles te lezen.:o
Tip: 1.kijk in de dbb-sectie bij een aantal ervaren leden. (niet de mijne, want met Pfeiffer en een rugontsteking+trainen voor NK Atletiek=niet jouw ding)
2.Vraag om hulp in de PL/BB-sectie
3.Verander je schema (ga 1 hand DL doen/jump sq/db row/incl.db curl,etc.)
Compounds ver onder BW zorgt niet voor massa
4.Luister naar en reageer op de vele goede adviezen die gekregen hebt.
5.Geef me desnoods een logban, want ik trek die 3 haren die ik nog heb bijna uit mijn hoofd, omdat ik nog steeds positief probeer te blijven reageren.
6.Koop eiwitshakes en gebruik min.100 gram per dag daarvan icm cashewnoten, eieren, vis e.d.

Suc6 en tr(g)ain ze.:);)

Ik heb geen tijd om alles te lezen.:o
Tip: 1.kijk in de dbb-sectie bij een aantal ervaren leden. (niet de mijne, want met Pfeiffer en een rugontsteking+trainen voor NK Atletiek=niet jouw ding)
2.Vraag om hulp in de PL/BB-sectie
3.Verander je schema (ga 1 hand DL doen/jump sq/db row/incl.db curl,etc.)
Compounds ver onder BW zorgt niet voor massa
4.Luister naar en reageer op de vele goede adviezen die gekregen hebt.
5.Geef me desnoods een logban, want ik trek die 3 haren die ik nog heb bijna uit mijn hoofd, omdat ik nog steeds positief probeer te blijven reageren.
6.Koop eiwitshakes en gebruik min.100 gram per dag daarvan icm cashewnoten, eieren, vis e.d.

Suc6 en tr(g)ain ze.:);)

Denk je nog dat hij reageerd Dumba? Ik betwijfel het. ;) Je advies is goed, en waar, maar juist die adviezen worden hier schijnbaar in de wind geslagen.

Ik denk ook dat Sniper nog beter BW training kan doen dan de lage compounds, maar dat is maar een gedachte natuurlijk.

Denk je nog dat hij reageerd Dumba? Ik betwijfel het. ;) Je advies is goed, en waar, maar juist die adviezen worden hier schijnbaar in de wind geslagen.

Ik denk ook dat Sniper nog beter BW training kan doen dan de lage compounds, maar dat is maar een gedachte natuurlijk.

Als ik aan het einde van de dag geen haren meer over heb dan was deze reactie van mij idd nutteloos.
En idd.Jezelf optrekken/opdrukken,db's gebruiken en dat soort dingen is nuttiger als een DL met 30kg. Mijn PR met de DL met 1 hand met 30kg =50x geloof ik...:)

Selectief lezen noemen we dat.

Voorbeeld:

Appels en peren idd. Daarbij weten we geen lengte van dat meisje. Meisje van 14 kan 1,40 zijn, maar ook 1,80. Mag jij gaan uitrekenen wat voor verschil in BMI dat maakt.

Vroeg me altijd al af hoe je dat voor elkaar kreeg!:D

Google even op anorexia en you'll find. Je denkt toch niet serieus dat ik foto's van iemand die er zo aan toe is op internet ga posten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vroeg me altijd al af hoe je dat voor elkaar kreeg!:D

:roflol::dope::clown::scratch::dunno::whip:

Zit al een tijdje aan de medicijnen...daar blijf je rustig bij.;)

waarom gaat hier geen slotje op?

Ja hij weegt 60 KG.
Ja dat is erg weinig.

Voorbeeld:

Sniper is 1m 80 en weegt 57 kilo.1m80 en 75 zou nog steeds te weinig zijn.
Daarbij, zal hij waarschijnlijk nog wat cm's gaan groeien. Dus ja, hij heeft zit met redelijk ver onder zijn gezond gewicht. Dat kan je niet vergelijken met je vriendinnetje die anorexia heeft, en waarschijnlijk veel kleiner is.

And the show goes on.

Sniper weet ondertussen ook wel dat hij niet goed bezig is (mag ik toch wel hopen) als die daar niet op wil reageren, dan weet je toch genoeg?

Ik snap dat iedereen hem even op z'n plaats wil zetten als hij de ene na de andere "hardcore" opmerking maakt, maar mensen vergeten dat hij pas 14 is en die zijn nu eenmaal eigenwijs en denken dat ze alles beter weten.

Kijk als hij nu 2 jaar later nog zo bezig is, nog steeds niet in een sportschool zit (of mag, of te lui is om te werken voor eigen spullen) of nog steeds niet fatsoenlijk eet dan is het wat anders.

Volgens mij word het stillaan beter tijd met te stoppen van ons telkens te herhalen.
Die 100de gelijkaardige posts naar hem toe veranderen toch niks van verschil.
Beter hem lekker zijn eigen gangetje laten gaan, misschien dat binnen enkele maanden vanzelf zijn knop wel omgedraaid word.
Dit lijkt me toch zinloos.

Volgens mij word het stillaan beter tijd met te stoppen van ons telkens te herhalen.
Die 100de gelijkaardige posts naar hem toe veranderen toch niks van verschil.
Beter hem lekker zijn eigen gangetje laten gaan, misschien dat binnen enkele maanden vanzelf zijn knop wel omgedraaid word.
Dit lijkt me toch zinloos.

Ja, maar ik doe dit allemaal om een beetje lol te hebben, en karma te vangen.. Snap dat dan duh!:D

Voorbeeld:

wat probeer je hier nou mee te zeggen?
Je hoeft geen anorexia te hebben als je ondergewicht hebt ofzo. Het is niet dat als je bijvoorbeeld onder de 50kg bent, je anorexia hebt. Als dat zo zou zijn, zouden de kindjes in afrika ook allemaal aan anorexia lijden?
Nee, Anorexia is een afwijking in iemands hoofd, het niet willen eten is slechts een bijzaak, de eigenlijke oorzaak ligt veel dieper. Als je snapt wat ik bedoel.

Het gaat hier nu om sniper, die overduidelijk ondergewicht heeft. Hij eet dus gewoon veel te weinig. Nu hij volgens zichzelf aan bodybuilding doet, is dat eten juist uiterst belangrijk. Het hoort tot de grote 3. Eat train sleep repeat. Als sniper zometeen zwaar traint, en hij eet nog steeds zo weinig, dan is de kans op blessures natuurlijk veel groter.

1.80m en 75 kg weinig? Dat is gewoon gemiddeld.....

• Topic Starter Topic Starter
@ Dumba: Kon ik maar in een gym trainen. Van m'n ouders mag ik er niet eens zelf heen fietsen... Ye right.

@ Avenge: Als ik ga opdrukken krijg ik weer een zeikerige broer die zegt dat ik niet zo met de grond moet nken :o.

@ Dumba x2: Waar aan optrekken? Aan een deur kan niet. En verder heb ik niets om mij aan op te trekken.

@Seagal: Als ik even niet reageer is dat geen reden voor een slotje. Ik heb andere dingen te doen dan de hele tijd overal op reageren in m'n logje.

@ Dumba x3: Sterkte met Pfeiffer, een vriend van me heeft het en die is al 9 maand erg moe.

@ Murk: Ik weet inderdaad donders goed dat dit geen zoden aan de dijk zet. Hoe zou dat moeten met 30 kg aan gewichten. Al koop ik er 100 kg bij, het heeft geen zin, want ik kan het niet gebruiken, zonder rack & bench.

@ De Lauwwste: Stilaan wordt het tijd om eens naar een gym te MOGEN van m'n ouders. Als ik het mocht was ik nu, op m'n rustdag, onmiddelijk naar de gym geknald. Echt.

@ Marrkos: Karma? Geez.

@ GNRR: Klopt.

@ TGA: Klopt.

Kijk...nu dwing je bij mij respect af; keurige antwoorden.
Je kunt je aan een klimrek optrekken. Dippen (handen naast je lichaam) kun je vaak bij doeltjes (op speelpleinen) doen.
Push-ups kun je negatief doen.

Bedankt voor je medeleven met deze nare ziekte. Voel me idd als een doek, maar omdat dat al 6 maanden zo is hoop ik dat het ergste achter de rug is.

Ik behoud gelukkig mijn laatste 3 haren.:D;):)

• Topic Starter Topic Starter
dat wel ja, maar 1.80 en 57?
(met kleren en schoenen :roflol:)

Hang s.v.p. niet de arrogante uit nu. Want iedereen weet het kenmerk van een puber, ofwel, een 13-14-15 etc. jarige. Lang en dun.

@ Dumba: Pfeiffer kan, helaas, wel een jaar duren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven