MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe ****ing zielig moet je zijn om hier elke dag een bash-post te komen plaatsen??

Ik heb het iig doorgegeven aan tinypic als aanstootgevend materiaal. Vind niet dat je zulke Pro ana fimpjes kunt plaatsen zonder waarschuwing.

:roflol:

Het is weegdag :hedbang:

Verbaas ons met je monsterlijke gains!

Haal die keukenweegschaal boven!

• Topic Starter Topic Starter
Vorige week: 56 kg. Vandaag 57 kg. Zelfde tijd, zelfde omstandigheden.

Was je vorige week niet al 57,2Kg inclusief kleren en schoenen? Anders wel goeie progressie hoor! :)

Was je vorige week niet al 57,2Kg inclusief kleren en schoenen? Anders wel goeie progressie hoor! :)

neuhje
Vorige week 56, de week daarvoor 57,2. Dus wel 1kg aangekomen, maar nog steeds 0,2 minder tov 2 weken geleden.
Voor 1 kg aankomen moet je 7000 kcal extra nemen, dus reken maar uit wat je boven je onderhoud moet gaan zitten.

zeker nieuwe schoenen

wat zitten jullie allemaal bezig over zn gewicht. Op mijn 14 jaar woog ik mss 55 kg.
Ben je dan stoerder als je dik bent ofzo?
Als hij nog 2 jaar hard traint gooit hij op zijn 16de de obese kinderen uit zijn klas in zijn nek om te squatten en tegen zijn 18de kan hij gaan rentenieren op zijn fysiek terwijl de meesten van ons maar na hun 18 jaar begonnen zijn met trainen dus op de 1 of andere manier zal sniperx ons allemaal ownen.

wat zitten jullie allemaal bezig over zn gewicht. Op mijn 14 jaar woog ik mss 55 kg.
Ben je dan stoerder als je dik bent ofzo?
Als hij nog 2 jaar hard traint gooit hij op zijn 16de de obese kinderen uit zijn klas in zijn nek om te squatten en tegen zijn 18de kan hij gaan rentenieren op zijn fysiek terwijl de meesten van ons maar na hun 18 jaar begonnen zijn met trainen dus op de 1 of andere manier zal sniperx ons allemaal ownen.

wil jij even aub alleen voor jezelf spreken ?
je hebt geen id waar je het over hebt met ons allemaal ownen
slap ge ouwehoer hier allemaal.
per week gaan kijken wat je aangekomen bent en denken dat het dezelfde omstandigheden zijn ??? fl**ker toch op

veel te veel bezig met theorieën dit theorieën dat
genoeg eten en zwaar trainen is de sleutel en niet al te veel bezig zijn specifieke theorieën.

en zorg verdomme is dat je techniek goed is

Haha lullotres, grappig :rolleyes:. Begrijpend lezen; "Zelfde tijd, zelfde omstandigheden".
Dus als ik dan een kg aan ben gekomen, is het weer niet goed?

Naja boeiend, op naar de 60.

Het is wel goed, maar hij bedoelt dat je in een tijd van 2 weken 0,2 bent afgevallen.

Jouw BMI: 17.3

Ondergewicht

Je hebt ondergewicht en hebt zo snel mogelijk een paar kilo'tjes extra nodig... Raadpleeg een huisarts!

ik weet dat bmi achterhaald is, maar dit zegt jou niet genoeg?

17,3 is echt wel laaaaag. Ik zit nu op 23,1

SniperX, moet je mss een paar kilotjes van mij hebben? Ik heb er nog wel genoeg...

bmi is niet achterhaald.

bmi is gewoon true

Jay Cutler ---> 140 kg wedstrijd gewicht, 1,71 cm.

BMI = ((gewicht)/(lengte * lengte) = 140 / (1,71*1,71) = 47,877

> 40 = ziekelijk overgewicht. Bron

Achterhaalt?

Je begrijpt er blijkbaar weinig van. Jay cutler heeft ziekelijk overgewicht ja, zeer ongezond hoe hij er bij loopt. Het maakt geen reet uit of dat vet is of spier.

Het blijft ziekelijk overgewicht wat zeer belastend is voor oa het hart.

Jay Cutler ---> 140 kg wedstrijd gewicht, 1,71 cm.

BMI = ((gewicht)/(lengte * lengte) = 140 / (1,71*1,71) = 47,877

> 40 = ziekelijk overgewicht. Bron

Achterhaalt?

uhm, niet geheel zeker maar Anabole steroìden zijn geen natuurlijke factor hoor...Voor mensen die ana krachtsport-spieropbouwende sport doen zéker achterhaalt. Voor jan modaal zéker relevant op sommige natural freaks na.

Wat wel relevant is is vetpercentagemeting en vvm verhouding tot lichaamsgewicht-lengte.

Je begrijpt er blijkbaar weinig van. Jay cutler heeft ziekelijk overgewicht ja, zeer ongezond hoe hij er bij loopt. Het maakt geen reet uit of dat vet is of spier.

Het blijft ziekelijk overgewicht wat zeer belastend is voor oa het hart.

Ik denk eerder dat de eenzijdige voeding, en het constante jojo-en met cutten en bulken, het anabolengebruik, en de gehele levensstijl van een bodybuilder ongezond is. Het lichaam is er gewoon niet voor gemaakt.

Op ons werk werken we ook nauw samen met een "voedingsdeskundige" die zweert bij BMI index. Ik ben er heilig van overtuigd dat BMI voor topsporters niet opgaat.

Er zijn trouwens veel betrouwbaardere methodes. Zoals huidplooi-metingen, buikomvang, en de betrekkelijk nieuwe methode, nekomvang+huidplooi-meting.

BMI is een heel oude methode, en meer een richtlijn voor doorsnee-mensen, dan voor krachtsporters.

Het menselijk lichaam is sowieso niet gebouwd om 5K kcal naar binnen te werken, en dag in dag uit zware gewichten te tillen.

Dat gezegt, BMI is voor jou, en dan bedoel ik snipermans, wel erg handig om aan te geven dat je echt ziekelijk ondergewicht hebt. Maar dat wist je al.

Je vetpercentage is prima, maar daar heb je nu geen drol aan als je nog geen 60kg weegt.

Ik weet niet waarom jullie zo zeiken over snipers gewicht.
Ja hij weegt 60 KG.
Ja dat is erg weinig.
Maar dat gezeik over onder gewicht slaat echt door.
Bijna iedereen op zen 14e weegt geen fl**ker.

Voorbeeld:
Een vriendin van mij, meisje van 15, was altijd al mager.
2 weken geleden anorexia geconstateerd.
37 KG woog ze nog, mocht het 1 week thuis nog proberen met speciale voeding, anders werd ze opgenomen.
Week later 37,7 kg, en ze mag thuis blijven.
Sniper weegt 23 kg meer en jullie hebben het over ziekelijk ondergewicht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven