XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hang s.v.p. niet de arrogante uit nu. Want iedereen weet het kenmerk van een puber, ofwel, een 13-14-15 etc. jarige. Lang en dun.

@ Dumba: Pfeiffer kan, helaas, wel een jaar duren.

Nou, je weet me wel te motiveren:o. Weer een paar wedstrijden door het toilet. Ik heb dat idd ook gehoord.;)

Hang s.v.p. niet de arrogante uit nu. Want iedereen weet het kenmerk van een puber, ofwel, een 13-14-15 etc. jarige. Lang en dun.

@ Dumba: Pfeiffer kan, helaas, wel een jaar duren.
haha ik de arrogante,
hoor welke betweter dat zegt.

@ De Lauwwste: Stilaan wordt het tijd om eens naar een gym te MOGEN van m'n ouders. Als ik het mocht was ik nu, op m'n rustdag, onmiddelijk naar de gym geknald. Echt.

En op je 16 mag je gaan, of wat is nu eigenlijk de deal met je ouder ?
Dan vind ik jammer waarom je een tijdje geleden niet op iemand zen bod was ingegaan van die gratis gewichten.
Dan had je nog wel 2 jaar verder gekunnen.

Met wat goede gewichten en een goede bulk doe je desnoods tot dan thuis verder, en kun je op je 16 in de gym starten met al redelijke krachtstats en een bodyweight van ong 75kg.

Als je op je 16e pas naar een gym mag zou ik nu gewoon 3x per week push en pull ups doen tot falen toe, wat OH werk en beetje curlzzzzzzz.

Haha.

(meer kan ik niet vuil maken aan dit log en sniperx)

Hee sniperx, misschien domme vraag, maar waarom laten je ouders je wel rondspringen in de tuin en allemaal gevaarlijke moves en shit doen maar niet naar de sportschool laten gaan? Want dat is toch veel veiliger lijkt me dan zo te springen. Gebruik dat als argument tegen je ouders! :)

Sorry sniper dun kan je zijn, maar ik ben ook 1.80 en voordat ik met trainen begon Was ik 72 kilo

sniper heeft wel degelijk gelijk, bijna iedreen rond de 14-15 is gewoon skinnie of vet, je ziet amper een tussenweg, dat komt later. :D

Edit: Sniper is boos.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Haal die foto weg voordat ik ga beginnen met reporten. Easy as that. Ben het echt zat nu.

ik zal hem weghalen, maar als je bij tinypic in typt "sniperx" komt die!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zag het, gerapporteerd als aanstootgevend :D.

Jongens het is wel zo dat sniper voor een groot deel afhankelijk is van wat zijn ouders beslissen. Natuurlijk kan hij sommige oefeningen gewoon doen zonder sportschool maar zeg nu zelf zouden jullie dat zelf ook doen als je geen sportschool meer kan bezoeken? Nou ik niet iig.
Ik heb zelf 2 zoons en een dochter, mijn oudste zoon van 11 wil ook graag trainen maar dat mag pas op zijn 12e jaar, als het zover is gaat hij lekker met me mee en kan hij af en toe met zijn zus samen trainen (nee ik zal nog geen kuurtje aan hem geven:D). Ik begrijp voor sniper dat het frustrerend is dat het niet mag en dat hij bezig is met deze sport mag wel duidelijk zijn al doet hij het niet goed in de meeste hun ogen. Dat eigenwijze hebben we allemaal gehad en daar moeten we gewoon ff doorheen kijken, wat zou er niet mooier zijn als we hem gewoon zijn gang laten gaan en hem pas corrigeren als hij er zelf om vraagt. Gun hem ook een kans om gewoon zijn logje bij te houden voor de contest en ga niet zolang lopen vitten op hem, als het je om de karma te doen is krijg je die wel van mij maar doe eens aardig voor die gozer!!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven