Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:.

Meer kan ik niet vuil maken aan mikeh18.

Je blijft ****ing wijs doen. Die foto in de gallerij he.. heb je nu zelf niet door dat je totaal voor schut staat? 'En toen, kwam HST'. Wat probeer je te laten zien, dat HST niet werkt? Dat je er geen progressie mee boekt? ETEN jongen, daarmee behaal je kilo's. Serieus, je hebt geen gram gegaind terwijl je zo 'serieus' bezig bent.

Dat mensen (en ook ik weer) dit ventje nog proberen te helpen zeg.

@ Avenge: Als ik ga opdrukken krijg ik weer een zeikerige broer die zegt dat ik niet zo met de grond moet nken :o.

Weet je wat mijn broer zei toen ik gewichten, een oly bar, en een powerrack van bijna 1.000 euro kocht? ;)

Serieus Sniper, je moet jezelf niks van anderen aantrekken. Dat weet je. Besides, als jij op die manier meer progressie maakt, is het voor jezelf toch goed?

Er zijn meeeeeeeeer dan genoeg BW oefeningen die enorm zwaar kunnen zijn.. Zoek ze op, en gebruik ze. Want deze compounds gaan je niet helpen denk ik.

Probeer naast deze oefeningen wat van de voorgestelde oefeningetjes met db's te doen + het opdrukken/optrekken, vertical push-ups e.d. voor de afwisseling zodat je lichaam een andere spierbenadering voelt.:)

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorguh,
Net er weer van weer 2 proefwerken: Wiskunde & Geschiedenis. 4/11, nog 7 pw's te gaan dus in deze proefwerkweek. Bleh.

Hmmm, opdrukken kan ik zeker wel doen ja. Optrekken hmm, misschien wat improviseren en dat het dan lukt.. :)

Vanmiddag weer knallen.. zeikweer hier..

Goedemorguh,
Net er weer van weer 2 proefwerken: Wiskunde & Geschiedenis. 4/11, nog 7 pw's te gaan dus in deze proefwerkweek. Bleh.

Hmmm, opdrukken kan ik zeker wel doen ja. Optrekken hmm, misschien wat improviseren en dat het dan lukt.. :)

Vanmiddag weer knallen.. zeikweer hier..

+ Dips'
+ Bulgarian split squats

Ik doe al bench dips.

Bij zo'n split squat scheur ik zeker uit :eek:.

goed bezig sniper :thumb:

De legende alexT was op age 14 al larger than life.

Waarschuwing: De volgende training is zwaar k*t.

Front Squat 1x30kg (En na die 1e rep doorgaan was K.O. geweest. Weet ik veel waarom, maar ik werd gelijk duizelig en zag sterretjes, + m'n pols knakte keihard. Yea right, wil je eens fatsoenlijk squatten, krijg je dat weer. Right)
Squat 4x5x22.5kg ATTG
Walking lunges 5x5x10kg

Bench Press 1x5x22.5kg En daarna had ik de kracht niet eens meer voor set 2/3/4/5.

Deadlift 5x5x30kg

BB Curls 0x0x0 want ook dat was niks meer.

MP 0x0x0 en ook dat niks.

Bench Dips 5x5xBW

Sit-ups 5x5

Push-Ups 1x8

Com: Wat een verschrikkelijke, k*tgenen heb ik. Gadverdamme. Ik wordt er gewoon misselijk van. Kan nog geen 30 kg squatten alvorens bijna k.o. te gaan, 22.5 bb curls willen niet, om nog maar te zwijgen over de BP & MP. Oh ja, daarbij komt ook nog dat ik tijdens de training 5 keer moest stoppen omdat me ma zonodig weer hulp nodig had, terwijl ik net ff aan het trainen was. (Stomme computer deed het weer niet... zucht..)

Conclusie is voor mij duidelijk, en het vertrouwen in mezelf (niet de motivatie) is weg. Ik heb gewoon compleet geen kracht. Ik ben een zielige ecto van 57 kg die amper aankomt, traint als een meisje van 4, en zanikt als een kleuter. Zucht.

Front Squat 1x30kg (En na die 1e rep doorgaan was K.O. geweest. Weet ik veel waarom, maar ik werd gelijk duizelig en zag sterretjes, + m'n pols knakte keihard. Yea right, wil je eens fatsoenlijk squatten, krijg je dat weer. Right)
Squat 4x5x22.5kg ATTG
Walking lunges 5x5x10kg

Bench Press 1x5x22.5kg En daarna had ik de kracht niet eens meer voor set 2/3/4/5.

Deadlift 5x5x30kg

BB Curls 0x0x0 want ook dat was niks meer.

MP 0x0x0 en ook dat niks.

Bench Dips 5x5xBW

Sit-ups 5x5

Push-Ups 1x8

Com: Wat een verschrikkelijke, k*tgenen heb ik. Gadverdamme. Ik wordt er gewoon misselijk van. Kan nog geen 30 kg squatten alvorens bijna k.o. te gaan, 22.5 bb curls willen niet, om nog maar te zwijgen over de BP & MP. Oh ja, daarbij komt ook nog dat ik tijdens de training 5 keer moest stoppen omdat me ma zonodig weer hulp nodig had, terwijl ik net ff aan het trainen was. (Stomme computer deed het weer niet... zucht..)

Conclusie is voor mij duidelijk, en het vertrouwen in mezelf (niet de motivatie) is weg. Ik heb gewoon compleet geen kracht. Ik ben een zielige ecto van 57 kg die amper aankomt, traint als een meisje van 4, en zanikt als een kleuter. Zucht.

Oké. Tis verleidelijk, maar ik zal geen flauwe grappen maken.

Soms ben je idd ff je motivatie kwijt. Maar beste Snipermans. Dat hoort erbij. Dus niet gaan lopen janken dat je k*tgenen hebt, dat je maar 57kg weegt, traint als een meisje, en vooral zanikt als een kleuter.

Of het zo is of niet.. boeie. Niet zeiken. Vandaag ging k*t. Volgende keer beter.

K*tgenen kun je niks aan doen, dus daar moet je niet druk over maken. Dat je een ecto bent heeft ook een heel groot voordeel: je zal niet snel dik worden! Maar je zult wel moeten vreten tot je er bij neervalt!

Ga anders eens kijken in het log van "de lauwste". Das een kleine ecto, en die zit toch op een goede 4000 tot 6000 kcal op een dag. Clean ook nog 's.

Wil je ooit groeien dan zul je dat ook moeten doen. Wees creatief! Voor elke post die je op DBB doet moet je iets eten. 2 broodjes, een pakje kipfilet, een halve liter melk, zak pinda's, ga zo maar door. Dat kan een enorme motivatie zijn toch.

Goed om te zien dat je in ieder geval wel wat doet met de tips die gegeven worden.

Je thuis-situatie is gewoon k*t. daar kan je idd niks aan doen. Maar als je aan het trainen bent, moet je je gewoon niet laten storen. **** je ouders. Op dat moment is er alleen maar jij en het ijzer.

Dus stop met janken, morgen weer een dag.

Als je juist eet zal die kracht wel komen, schroef je voedingsschema bij.

Welcome to BB? ;)

Ik word al duizelig en zie sterretjes als ik 70KG v/d grond af probeer te Deadliften. En ik ben geen 'zielige ecto'. ;)

Zoals al gezegd, genen kun je niks aan doen. Je moeite die je in het totale BB-plaatje steekt darentegen wel..

Adem je wel goed tijdens de squat?

Zeker en vast, ging het ook niet om. Ik hield dat gewicht vast, ging ATTG, en toen ik omhoog kwam merkte ik direct: Niet een 2e rep doen, anders lig je.

Goed opgemerkt man! :rolleyes:
Moest je dan ng een 2de rep hebben bijgedaan, had je misschien een idee hoe het is om 'zwaar' te trainen.

Je genen verhaal is gewoon bullshit. Je moet gewoon beter je best doen ipv te zeuren. Ik ben ook weak, maar om te zeggen dat het aan de genen ligt, no way. Je hebt gewoon geen doorzettingsvermogen en that's the problem, gecombineerd met slechte voeding.

grow a pair, als je sterk wilt worden zal je er wat voor over moeten hebben. Je zal heus niet sterk worden door hier alleen maar op dbb te zitten hoor.

k*tgenen?

je moet je bek houden en vreten en trainen.

amen.

Je bent nog lastiger als mij ventje,

Beter kijkt hij naar mij, ik begon met 57 Kilo bij 1.78..

eet eens een week of 2 dit:
Voeding van vandaag:

Ontbijt:
150 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 3 Gram Crea / 60~40 Gram Brinta~Haver / 300 ML Halfvolle Melk
Pre W.O:
60 Gram Brinta /
300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}
Post W.O:
20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 3 Gram Creatine
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet [Onbereid Gewogen]
Middag:
60 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}

Diner
250 Gram Aardappel / 250 Gram Groente / 150 Gram Zalm/Rundergehakt [Onbereid Gewogen]
Avond: 50 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
2 * 3 Gram Creatine Monohydraat
1 * 20 Gram Dextrose

Totale Voedingswaarden:
Kcal:
3300
K: 370 Gram
E: 250 Gram
V: 90 Gram

IPV DIE BRINTA DOE JE 3 BAMMEN PER KEER IPV DIE RIJST 4/5 BAMMEN..

Hiermee gaje groeien, je eet gewoon te weinig en traint te laag..

Je bent nog lastiger als mij ventje,

Beter kijkt hij naar mij, ik begon met 57 Kilo bij 1.78..

eet eens een week of 2 dit:
Voeding van vandaag:

Ontbijt:
150 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 3 Gram Crea / 60~40 Gram Brinta~Haver / 300 ML Halfvolle Melk
Pre W.O:
60 Gram Brinta /
300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}
Post W.O:
20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 3 Gram Creatine
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet [Onbereid Gewogen]
Middag:
60 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}
Diner
250 Gram Aardappel / 250 Gram Groente / 150 Gram Zalm/Rundergehakt [Onbereid Gewogen]
Avond: 50 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
2 * 3 Gram Creatine Monohydraat
1 * 20 Gram Dextrose

Totale Voedingswaarden:
Kcal: 3300
K: 370 Gram
E: 250 Gram
V: 90 Gram

IPV DIE BRINTA DOE JE 3 BAMMEN PER KEER IPV DIE RIJST 4/5 BAMMEN..

Hiermee gaje groeien, je eet gewoon te weinig en traint te laag..

En zelfs dat is nog vrij weinig. Ik denk dat je toch keihard zult moeten trainen sniper en dan richting de 4000 kcal gaan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven