- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zelfs dat is nog vrij weinig. Ik denk dat je toch keihard zult moeten trainen sniper en dan richting de 4000 kcal gaan..
..
Hij moet dat schema van Spank aanhouden, en dan nog 3L volle melk erbij kletsen ofzo.
Knal een liter chocomel bij dat schema van Spanksta, en je hebt zo'n 4200 kcal. Als je dan nog geen 30 kg kan squatten dan kan je maar beter gaan dammen.
Laat hem nu maar eerst die 3300 gaan eten.. dat is een begin.. Niet gelijk met chocomel hier en volle melk daar, dat gaat niet werken..
Hij eet nu waarscheinlijk nog geen eens 2500 Kcal.. Laat hem eerst fatsoenlijk ophogen
@ Sniper X
Typ eens EERLIJK wat je momenteel eet.. Dit is alleen bedoeld om jouw te helpen..

Laat hem nu maar eerst die 3300 gaan eten.. dat is een begin.. Niet gelijk met chocomel hier en volle melk daar, dat gaat niet werken..
Hij eet nu waarscheinlijk nog geen eens 2500 Kcal.. Laat hem eerst fatsoenlijk ophogen
@ Sniper X
Typ eens EERLIJK wat je momenteel eet.. Dit is alleen bedoeld om jouw te helpen..
).
Goed, ****ed up, ik wil dit niet, ik wil geen miezerige ecto van 57 kg meer zijn. Ik wil een ecto van 95 kg zijn. MET een bf van 8%. Bij een lengte van ~1.85m. Perfect. Niks geen 57kg. Wat heb je nou aan bodybuilding als je 57 kg weegt.
Dus, ik ga nu sleutelen aan een GOED voedingsschema.
Jullie horen, vanavond, of misschien zometeen al, nog van me.
Deze ecto wil niet langer een ecto zijn.
Zeker wel met melk beginnen, ik heb ook 1 Liter in het schema staan..
Enkel is sniper bang om dik te worden en durft hij niet meer te eten.. Laat hem nu maar eerst opbouwen..
Zeker wel met melk beginnen, ik heb ook 1 Liter in het schema staan..
Enkel is sniper bang om dik te worden en durft hij niet meer te eten.. Laat hem nu maar eerst opbouwen..

Je bent een beste kerel henk, en echt 100% gemotiveert.. maar je mag zelf ook gerust wat meer eten hoor
Goed, geen voedingsschema. Ik bedenk me opeens dat dat toch geen nut zal hebben. Cijfertjes zeggen niet zo gek veel. Eten, dat moet ik.
1 Liter melk, dat is, 500 kcal. Alleen daarop win ik dus al 300 kcal. Aangezien ik qua melk nu op 200 kcal per dag win. (Ik kan niet alle melk hier gaan leeg zuipen).
Het schema dat ik tot vandaag hanteerde, was ong. op onderhoud.
Mijn kcal behoefte.
2478 per dag, gemiddelde inspanning.
mijn schema dat ik hanteerde:
8x120 kcal, + 50 = 1010 kcal. + 500 kcal = 1510 kcal. + 100 kcal = 1610 kcal. + 200 kcal = 1810 kcal. + 200 kcal = 2010 kcal. + 100 kcal = ~2110 kcal. Tja, logisch dat ik niet aankom dus! Dat is simpelweg 370 onder onderhoud. En ik maar verbaasd zijn dat die sixpack beter werd...
Goed. Nu dit schema'tje eens met die melk erbij:
8x120 kcal, + 50 = 1010 kcal. + 500 kcal = 1510 kcal. + 100 kcal = 1610 kcal. + 200 kcal = 1810 kcal. + 500 kcal = 2010 kcal. + 100 kcal = ~2410 kcal.
Dat is, door de melk, dan al op onderhoud. Maar op onderhoud eten heb ik niks aan.
Probleem is dat ik eigenlijk amper weet wat ik verder moet eten. 't Moet iets voor de hand liggends zijn. Geen brinta of kwark dus.
Suggesties? Nog een kcal of 500 erbij, dan zal het voor nu al aardig gaan verlopen.
En dan kan ik zaterdag misschien ook eens beginnen met een nieuwe weginglijst, ZONDER kleren & schoenen.