Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
bananen!

Noten en chocomel voor de extra kcal.
Billstar voor de spiertjes.

@ Sniper, kijk gewoon naar mijn huidige schema

Doe ipv 60 gram brinta 3 Volkoren Boterhammen
en ipv 90 Gram Rijst weer 4/5 Volkoren boterhammen

Nu zit je op 3300 kcal per dag, dat moet voorlopig goed zijn.. Verhogen komt daarna wel..

2 dingen,

een zo'n bruin bolletje van ah met voedingswaarde 0.0 zal never nooit 120kcal bevatten man. 1 boterham is ongeveer 70kcal dus dat zal zo'n broodje ook wel zijn.
en waarom doe je in hemelsnaam geen beleg erop?

Melk, brood, kipfilet, tonijn, kwark, brinta, bananen, whey, chocomel. Allemaal dingen die je kan betalen van een krantenbaantje.

Vraag je ouders of ze melk ipv cola willen kopen.

• Topic Starter Topic Starter
2 dingen,

een zo'n bruin bolletje van ah met voedingswaarde 0.0 zal never nooit 120kcal bevatten man. 1 boterham is ongeveer 70kcal dus dat zal zo'n broodje ook wel zijn.
en waarom doe je in hemelsnaam geen beleg erop?

Sorry man,

bolletje (bruin) 1 stuk 120 5.0 18.0 1.5

Pindakaaaaas?

Geen beleg op brood?? gooi het vol met vleeswaren en kaas. Ik doe in de cut al 100 gram kipfilet op 2 sneetjes.

En als je niet alle melk mag opdrinken, gewoon van je zakgeld halen (krijg je toch wel?).

Die voedingswaarden zijn niet te geloven.. dat is per merk en per bol verschillend..

Neem een krantenwijk (Had ik ook toen ik 13/14 was) En loop je ronde en verdien geld.. Van mij part folders 2 keer in de week..

Hiervan kun je al redelijk wat zelf betealen..

Idd ipv cola gewoon MELK want cola heb je niks aan..

IPV Chips NOTEN want CHIPS heb je niks aan

Op elke boterham 50 gram kip en een shitload pindakaas..

Serieus sniperx, wat mij het beste lijkt is... alleen nog in de voedingssectie vertoeven. En Billstar gaan doen ipv complexe trainingsschema's.

gadverdamme CHOCOMELKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!
Als je ook maar een beetje deftig eet en elke dag een liter chocomelk dringt, ben je sowiso binnen de maand 5 kg bij

Sorry man,

bolletje (bruin) 1 stuk 120 5.0 18.0 1.5

Als je nou in plaats van zo stronteigenwijs te doen, eens op zou houden om elke post van iedereen te weerleggen, en gewoon eens zou gaan eten en trainen???

Waar ben je nou mee bezig man?

1 tip: voor elke post die je plaatst, eet je OF 3 VOLKOREN boterhammen met vlees d'r op OF je drinkt een halve liter melk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven