Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
7 pagina's vol tips, geen enkele training, maar of hij wat met die tips gaat doen dat is de vraag nog. Sniper geef nou eens aan wat je gaat veranderen op korte termijn, dus morgen of overmorgen.

dus sniper, ga je voortaan gewoon beleg op je brood doen? pindakaas is makkelijk en goed en lekker.

Boodschappen tip;

Pinda's v/d Aldi.
90 cent voor 350 gram. 100 gram bevat 600 cal, 22g eiwit, 12g KH en 53g vet.

7 pagina's vol tips, geen enkele training, maar of hij wat met die tips gaat doen dat is de vraag nog. Sniper geef nou eens aan wat je gaat veranderen op korte termijn, dus morgen of overmorgen.

Geen training? Kijk eens 2 pagina's, 5 pagina's, terug.
Ik post elke week drie trainingen dus.

@ GNRR: Idk.

@ Avenge: Ik bedoelde geen 4L, dat zou zelfmoord zijn (Te veel drinken op de korte termijn kan fataal zijn), maar goed, 0.25L is weg. Zie 't maar zo, dat zijn meer dan 100 kcal, aangezien 0.2L 100 kcal is.

@ Avenge: Ik bedoelde geen 4L, dat zou zelfmoord zijn (Te veel drinken op de korte termijn kan fataal zijn), maar goed, 0.25L is weg. Zie 't maar zo, dat zijn meer dan 100 kcal, aangezien 0.2L 100 kcal is.

Wtf? xD

Dan ga 'k snel de pijp uit, ik heb net een liter melk achterover gekapt. :(

Als je morgen je blokjes niet meer ziet met mijn eetschema is dat gewoon vocht ja.. Als je verder blijft zeuren kap er dan gewoon mee..

Zelf zit ik daar ook aan te denken, maar ik leer steeds meer en ga het telkens beter doen.. dus..

Als je morgen je blokjes niet meer ziet met mijn eetschema is dat gewoon vocht ja.. Als je verder blijft zeuren kap er dan gewoon mee..

Zelf zit ik daar ook aan te denken, maar ik leer steeds meer en ga het telkens beter doen.. dus..

Waar zeg ik iets over 'blokjes'? :rolleyes:
Ik zeur niet, ik zeg toch dat ik geen 57 kg wil wegen?

Geen training? Kijk eens 2 pagina's, 5 pagina's, terug.
Ik post elke week drie trainingen dus.

@ GNRR: Idk.

Goedzo. Dat van dat teveel drinken hoef je je geen zorgen om te maken. 0.25L is goed begin. Volgende post drink je 2 glazen. En zo bouw je op. 4L in één keer is onzin natuurlijk, maar als je gewoon over de dag verspreid elke 2 uur een halve liter melk drinkt, ben je goed bezig.

Een liter is niet erg. 4-5 liter op een uur wel.

Onzin. Dikke vette onzin.

Je pist het allemaal heel rap uit, en je zal waarschijnlijk kotsen, en je schiet er geen ruk mee op, maar gevaarlijk is het echt niet hoor;)

Wacht maar tot jij Eiwit-shakes ontdekt:) Dan wen je gauw genoeg aan ff snel een litertje achterover slaan..

O nee.. als je 16 wordt mag je ook bier drinken. Nou 4 liter bier in een uur moet wel lukken hoor;) 8 halve liters..

Alcohol = Katabool = Afbraak spieren = Alcohol is bad mm'kay :p.

Onzin. Dikke vette onzin.

Je pist het allemaal heel rap uit, en je zal waarschijnlijk kotsen, en je schiet er geen ruk mee op, maar gevaarlijk is het echt niet hoor;)

Wacht maar tot jij Eiwit-shakes ontdekt:) Dan wen je gauw genoeg aan ff snel een litertje achterover slaan..

O nee.. als je 16 wordt mag je ook bier drinken. Nou 4 liter bier in een uur moet wel lukken hoor;) 8 halve liters..

Bier = hoop cals :D

Zo dat was 'n plak kaas :p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven